- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz zunicum #24381 üzenetére
Többieknek mondom: milyen érdekes, hogy 12megát becsül a modem, miközben full powerrel megy a vonal 9-es SNR marginnal. Ismert jelenség, nem kell megijedni, az a 9dB valójában nem annyi
zunicum:
A vonal biztosan elbír egy 10/1-es csomagot, de én csodálkozom azon, hogy 29dB-s csillapítással miért ilyen gyenge a produkció. Láttam már 14-15megával futkározó 30dB-s vonalakat is. Spektrumképre lenne szükségünk, de ha ez nem megy, legalább a lakásban/házban a telefonhálózatot nem ártana átnézni, optimalizálni, mert elég sok múlik ezen. Néhány méter felesleges telefonkábel eltűntetése, vagy UTP-re cserélése, kötések, toldások megszüntetése, szűrő megfelelő helyre való rakása sokat segíthet.
Annyit megtehetnél, hogy a modemet elviszed az átadási pontra (szűrő, elosztó minden elé, semmi ne legyen feldugva csak a modem), és készítesz még egy ilyen képet.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz zunicum #24395 üzenetére
A lényeg hogy szűrőnek lennie kell valahol, abba megy a fővonal, és az abból kijövő egy-egy kábel megy a modembe és a telefonba. Ha nem így van megcsinálva az baj.
Kb. így néz ki egy splitter:
Olyan mint egy elosztó, de nem mezei elosztóról van szó.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz zunicum #24399 üzenetére
Ha nincs szűrő, akkor hibás a kiépítés, feltétlenül pótolni kell. Ez nem csak szakadáshoz de jelentős teljesítményromláshoz is vezethet.
Ajánlom figyelmedbe ezt az írásomat:
http://logout.hu/cikk/adsl_parameterezes/teljes.html
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz zunicum #24599 üzenetére
Az egész rendszer f0sch jelenleg..
Nem kell kapkodni.. Aki annyira csomagot akar váltani, várjon 2-3 hetet, akkor talán már menni fog.
(#24597) poli27: Nem az a legolcsóbb csomag a T-nél. Mellesleg a fogalmazás pontatlan... Nem feltétlen a Digi...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Vangelis
nagyúr
válasz zunicum #25334 üzenetére
Én este hívtam Őket, hogy szeretném a családit átrakni NetMánia M-re.
Mondta a hölgy,. hogy nincs akadálya.
Jó, pár perc és elindítja.
Egyszer csak elment az internet és már lőn az új. My thomban is rögtön változott.
Most már az új van, de gyorsabb nem lett.. de legalább olcsóbb
Sajnos a világvégén lakom és a már a 15 ös is nagy nehézségek árán volt elérhető.
De most már remélem a NetMánia M is jó lesz.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
-
r4z
nagyúr
válasz zunicum #26176 üzenetére
Köszi a tippet!
Az működhet, ha a második splitter telefonos részére kötöm rá a ZTE retikült, és csak a VoIP kliens részét állítom be az admin menüben? Sajnos nincs külön VoIP adapterem, de erre talán elég lenne ez a fehér valami is. A lényeg, hogy az internetkapcsolatomba ne szóljon bele. Tudsz valami bekötést ajánlani?
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
-
pagonyinhu
csendes tag
válasz zunicum #26882 üzenetére
Szia!
Már túl vagyok a kábel cseréjén, HDMI port változtatáson, gyári visszaállításokon, sajna semmi változás. A box csere azért történt, mert ősöknek már nem volt szükségük a "felvevős-megállítós" fícsörre és a búgós Sagemcom helyett egy ilyet hoztak. Én is azt hittem, hogy egy sima Sagem boxot hoznak majd, de nem. Az igazat megvallva azt sem tudom, hogy egyáltalán most milyen HDMI-s boxok futnak T-Home-nál.
Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia!
-
pagonyinhu
csendes tag
válasz zunicum #26888 üzenetére
Az az ADB is, amit a T-s srác hozott, az is ütött-kopott. Szülőknél van két INTEK SD-s box, azokkal teljesen meg vannak elégedve. Egyébként nem is tudtam, hogy van T-nél INTEK HD-s box. Azt kértem cserére, bár az ügyfélszolgálatos hölgy persze nem ígért semmit. Majd meglátjuk.
Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia!
-
wmati
addikt
válasz zunicum #41576 üzenetére
Érdekes én is kb mindig kapok ilyen sms-t de utána vagy szerelő hív fel hogy bocsi rossz sms ment ki, vagy üszf beszéltem ahol mondták hogy csak tévedés és nincs semmi fel függesztve. Volt hogy akkor is meg kaptam amikor itt volt szerelő és ő mondta hogy holnap fojtatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz zunicum #41578 üzenetére
"Mindent megcsinálnak, csak az sms-ek jönnek."
Én elhiszem (bár én nem is vagyok T-s), de ezt mondd annak, aki hetek, hónapok óta szív velük, és már csak azt várja, hogy leteljen a hűség, és mondhassa fel a szerződést! Viszont Ők is vállaltak ezt-azt amikor leszerződött velük az előfizető, többek közt a szolgáltatás teljesítését, és a hiba meghatározott időn belüli elhárítását! Amennyiben ezek nem teljesülnek, úgy a szolgáltató kötbért köteles fizetni, amit viszont önként és dalolva sosem fog megtenni, azt igenis be kell hajtani rajta! Persze nyilván nem arra gondolok, amikor a 72 óra helyett a 80. órában javítják meg a hibát, mert azt többnyire mindenki leszarja, de amikor hetek óta nézhetetlen a TV, és használhatatlan az internet, akkor talán jogosan várja el az előfizető, hogy ne próbáljanak ilyen szarságokkal kibújni a kötbér alól! Igenis bizonyítani kell nekik, hogy az előfizető hol, mikor, és milyen módon kérte a hibaelhárítás felfüggesztését! Ez amúgy is nonszensz, ilyet ép eszű előfizető nem kér, hiszen a cél nyilván a hibátlan és élvezhető szolgáltatás!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz zunicum #41581 üzenetére
Ezt én sem vitatom, ahol jól működik valami, ott nyilván elégedettek is vele, és ez jól is van így! UPC-t is szapulják sokan, ennek ellenére nálam jól működik, két éve vagyok itt előfizető (akkor vásárolta fel a régi ktv szolgáltatót), ebből két hét volt amikor használhatatlan volt a net, és a telefon, mert az ELMŰ oszlopokat cserélt a faluban, és ennek során összetörték az optikai kábelt, amikor ledobálták a földre! Az analóg TV az ment gond nélkül, digitálisom akkoriban nem volt még! Ez után én is írtam nekik egy szép hosszú levelet, ahol részleteztem minden kieső időt, de meg is érte, mert ezért a két hétért cserébe annyi jóváírást kaptam a számlából, hogy kitette másfél havi teljes előfizetési díjamat, tv, net, telefon, mindent beleértve! Mondjuk bosszankodtam is érte éppen eleget a két hét alatt, amikor naponta 1-2 órát volt net, többnyire az is hajnalban, amikor aludtam!
-
poli27
veterán
válasz zunicum #41578 üzenetére
A T nél megkapja a szerelő a hibajegyet, onnantól 24h van a munka elvégzésére.Ha pl nem tud veled egyeztetni aznapra, akkor mondjuk másnapra egyeztet veled,fel kell függesztenie a jegyet,hogy ne maradjon nyitva rajta,vagy ha nem ér el akkor is fel kell függesztenie,de ettől a hibajegy nyitva van, csak ugye saját kérésre másik időpontban tud menni hibát javítani!
-
vtechun
veterán
válasz zunicum #41578 üzenetére
Azért hívtak, mert elhárították a hibát. Az, hogy nem tudtad felvenni, nem a szolgáltató hibája, ilyenkor egészen addig nem számolódik a hibaidő míg vissza nem szólsz, higy hello, még mindig nem jó. Magyarán, amikor rád kell várni, az nem fog beleszámítani értelemszerűen a hibaidőbe.
-
#41133696
törölt tag
-
senki66
senior tag
válasz zunicum #45879 üzenetére
"A mai frissítéssel kezdjük elérni az iptv-t" Mivel az új szolgáltatások az IPTV-én egyelőre nem elérhetőek, így utolérésről szerintem nem beszélhetünk, inkább egyre különbözik a két platform. Másrészről - bár magam nem értek egyet vele - nagyon sokszor olvastam itt olyan véleményeket, hogy a Sat Tv mennyivel jobb minőségű, mint az IPTV.
-
#41133696
törölt tag
válasz zunicum #47566 üzenetére
Milyen heroikus küzdelemről beszélsz? Nem küzdök a T-vel, nincs miért, nekem ugyanis minden jó (már egy ideje). Nem volt szolgáltatás kiesésem, nem kellett új MT ügyfél azonosítóval szívnom, sebesség problémáim sem voltak mióta VDSL2 van... a számlázási részleggel meg hamar dűlőre jutottam, egy speciális esetben (SAT+NET40). Ha az zavar, hogy leírtam segítőszándékkal azoknak akik tévesen azt mondogatták, hogy jár a SAT+NET40 kedvezmény mindenkinek akinek SAT tévéje van, hogy nem ez nem igaz, de ha tévesen tájékoztattak, akkor mégis megkapható a kedvezményes havidíj, akkor az a te egyéni problémád. Viszont sokan panaszkodnak itt a topicban a My-Thome felületére, mert nekik vagy nem, vagy csak részlegesen működik. Erről tettem be legutóbb egy képet... mármint, hogy működik részlegesen.
A hozzászólások száma nincs limitálva. Vannak itt olyanok akiknek csak ebben a topicban bőven 2k felett van a hozzászólás számuk, és ez nem baj... nekem még 800 sincs. Ami azt jelenti, hogy az ő nevüket lényegesen többet láthatod mint az enyémet. Miközben reménykedsz, felhívom a figyelmedet, hogy nem kötelező olvasnod a hozzászólásaimat (ignorálhatod akár scripttel is, csak azért mondom, mert nagyjából úgy vezetted fel, hogy te vagy itt az állandó olvasó, aki alig szól hozzá, ellenben mindennap itt indít a reggeli kávéja mellett) . Szóval a fórumon a 60. hozzászólásod többszörösen is mellé ment. Sok félék vagyunk, te abba a kategóriába tartozol aki 2 év alatt hoz össze 60 hozzászólást, de azért ne várd el, hogy mindenki így tegyen. Eléggé pangana a fórum. -
pacman789
aktív tag
válasz zunicum #55102 üzenetére
Köszi,
Elsőre én is arra gondoltam, de kíváncsiságképp lehúztam róla a koax kábelt és semmit nem változott. azért elvetettem azt az infót.
De most megnéztem, és annyira hülye a rendszer, hogy ezt az adatot kiolvassa amikor belépek a menübe, de utána már nem frissíti.... -
#65388800
törölt tag
válasz zunicum #58130 üzenetére
Próbáld meg azt hogy kérsz egy másik boxot. Nekem is volt huawei elegem volt belőle. Mindig lefagyott és újra kellett indítani. Most egy Kaonmedia CO1000 van. Ég és föld a különbség. A menürendszerre tök ugyan az igazából minden ugyan olyan csak ez a gép nem fagy le. Igaz a távirányítója kicsit nagyobb és nehezebb, de szerintem inkább legyen egy olyan boxom ahol a távirányító kicsit nehezebb mint egy olyan ami állandóan lefagy.
-
vigyori78
őstag
válasz zunicum #58135 üzenetére
Jól tetted ,én is cseréltettem CO1000P felvevősre , a menürendszere ugyan az mint a Huawei de ez egyből reagál mindenre ,nem fagy, nem akad a kép, mindig van epg és gyors is. A jelszintem és a minőség eddig a huaweiel 80-80% volt most a Kaonmedia-val rossz időben ennyi, jó időben 100-100%
Én mondtam a szerelőnek ,hogy kértem kölcsön ismerőstől egy Kaonmedia-t egy hétre és azzal nem voltak azok a hibajelenségek mint a Huaweiel és másnap cserélte is.[ Szerkesztve ]
-
kisapa
senior tag
válasz zunicum #58141 üzenetére
Ezt hogy csináltad? Nekem is huawei van de néha már falra mászom tőle. Legutóbb amikor bejelentettem kijött a szerelő,hozott egy másik távirányítót amivel kipróbálta. Mivel működött azt mondta,hogy ez rendben van és elment. Arra hogy néha másodperceket kell várni mire reagál azt mondta ez ilyen ilyennek kell elfogadni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.