- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Hirdetés
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz #46824192 #134440 üzenetére
Felesleges ezt leírni, hiszen ezt bármelyik ügyfélszolgálatra el lehet mondani. Legtöbbször a fronton ülő ügyfélszolgálatoson át kell jutni, amikor az előfizetőnek nem megszokott kérése, kérdése van. Ez most egy ilyen. Nem várhatod el, hogy minden gondra tudja a fronton ülő ügyfélszolgálatos a megoldást.
Ebben az esetben meg az sem segített, hogy más helyről vett információval az előfizető félrevezette az ügyfélszolgálatot. Tényként le kell írni, mit tapasztal, mi változott, nem pedig a szolgáltatót megkerülve azt gondolni, hogy majd most jól beolvasok. Adott esetben pedig hibajegyet kell nyittatni, hogy legyen lehetősége a szakértőnek is válaszolni az előfizető bajára.
Fontos az előfizető együttműködése, hogy az ügyfélszolgálat normális hibajegyet tudjon készíteni. Most kapásból úgy gondolom, hogy ha lenne is erre hibajegy, az a VoWiFi emlegetése miatt simán rossz helyen köthetne ki.
Közvetlen számot meg hiába vársz, az ügyfelek kezelése az ügyélszolgálat feladata, a szakértők is csak rajtuk keresztül fognak kommunikálni az előfizetővel.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Óra topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Politika
- Ukrajnai háború
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen