Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz #46824192 #134440 üzenetére

    Felesleges ezt leírni, hiszen ezt bármelyik ügyfélszolgálatra el lehet mondani. Legtöbbször a fronton ülő ügyfélszolgálatoson át kell jutni, amikor az előfizetőnek nem megszokott kérése, kérdése van. Ez most egy ilyen. Nem várhatod el, hogy minden gondra tudja a fronton ülő ügyfélszolgálatos a megoldást.

    Ebben az esetben meg az sem segített, hogy más helyről vett információval az előfizető félrevezette az ügyfélszolgálatot. Tényként le kell írni, mit tapasztal, mi változott, nem pedig a szolgáltatót megkerülve azt gondolni, hogy majd most jól beolvasok. Adott esetben pedig hibajegyet kell nyittatni, hogy legyen lehetősége a szakértőnek is válaszolni az előfizető bajára.

    Fontos az előfizető együttműködése, hogy az ügyfélszolgálat normális hibajegyet tudjon készíteni. Most kapásból úgy gondolom, hogy ha lenne is erre hibajegy, az a VoWiFi emlegetése miatt simán rossz helyen köthetne ki.

    Közvetlen számot meg hiába vársz, az ügyfelek kezelése az ügyélszolgálat feladata, a szakértők is csak rajtuk keresztül fognak kommunikálni az előfizetővel.

Új hozzászólás Aktív témák