- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19482368
törölt tag
válasz #22718208 #90848 üzenetére
Az a helyzet, hogy ugyan a Telekom webshopban veszed az adott terméket, és hozzá is csatolják a szükséges dokumentációkat a Telekom profilodba, de az ügyfél szolgálatosnak a web-shopban rendelt termékekre, nincs rá látása. Csak azt látja, hogy feltöltötték a dokumentumokat a profilodba. Ezért nem igazán tudnak segíteni, illetve nem mindegyik ügy-félszolgálatos. Az a helyzet, hogy szerencse kell hozzá, hogy egy segítőkész, ember vegye fel a telefont.
A másik probléma az, hogy nincs szinkronban az ügyfélszolgálat a webshop-al. És az ott rendelhető termékekről se tud mást mondani, csak ami ott fel van tüntetve. Ami sok esetben, elég karcsú.
Akkor vakarod majd a fejed, ha hibás, terméket kapsz. És mérgedben okkal, joggal el állsz a vásárlástól. Na az még egy nagyon gáz, ahogy azt kezelik. Hidd el, ez még semmi. Egész magas szintre tudják emelni a káoszt.
Ahhoz képest, hogy az ügyfelük vagy.Sajnálatos módon, ahhoz képest hogy telekommunikációs cég, és ezt a területét elég szépen próbálják le fedni, sajnos sok esetben a minőség, és a megbízhatóság rovására megy. Ami nem túl ügyfélbarát hozzáállás.
Na de, ez elmondható, mindegyik telekommunikációs cégre Magyarországon. Szóval nálunk alap levágni a tehenet, és nem megfejni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...