Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #19482368

    törölt tag

    válasz #22718208 #90848 üzenetére

    Az a helyzet, hogy ugyan a Telekom webshopban veszed az adott terméket, és hozzá is csatolják a szükséges dokumentációkat a Telekom profilodba, de az ügyfél szolgálatosnak a web-shopban rendelt termékekre, nincs rá látása. Csak azt látja, hogy feltöltötték a dokumentumokat a profilodba. Ezért nem igazán tudnak segíteni, illetve nem mindegyik ügy-félszolgálatos. Az a helyzet, hogy szerencse kell hozzá, hogy egy segítőkész, ember vegye fel a telefont.

    A másik probléma az, hogy nincs szinkronban az ügyfélszolgálat a webshop-al. És az ott rendelhető termékekről se tud mást mondani, csak ami ott fel van tüntetve. Ami sok esetben, elég karcsú.

    Akkor vakarod majd a fejed, ha hibás, terméket kapsz. És mérgedben okkal, joggal el állsz a vásárlástól. Na az még egy nagyon gáz, ahogy azt kezelik. Hidd el, ez még semmi. Egész magas szintre tudják emelni a káoszt.
    Ahhoz képest, hogy az ügyfelük vagy.

    Sajnálatos módon, ahhoz képest hogy telekommunikációs cég, és ezt a területét elég szépen próbálják le fedni, sajnos sok esetben a minőség, és a megbízhatóság rovására megy. Ami nem túl ügyfélbarát hozzáállás.

    Na de, ez elmondható, mindegyik telekommunikációs cégre Magyarországon. Szóval nálunk alap levágni a tehenet, és nem megfejni.

Új hozzászólás Aktív témák