Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivaxov

    csendes újonc

    válasz Kleroo #66428 üzenetére

    A számla befizetésével kapcsolatban nem feltétlenül kellett volna a telekomos felületet használd, fizethettél volna átutalással vagy kérhettél volna csekket is, tehát a behajtási díjakkal kapcsolatban reklamációt nem fognak felvenni, de ha nagyon vered a tamtam dobot, akkor felveszik majd harminc nap múlva tájékoztatnak ugyanerről.

    Lakossági szerződések esetén a hűségidő nem hosszabbodik automatikusan meg (törvényi változások miatt már az üzleti keretszerződések sem), a szolgáltatás ugyanúgy él és aktív, szimplán nem kapod a hűségkedvezményt. Fentebb írtam valahol, hogy ez általában két éves hűség esetén, szolgáltatásonként, 1300 forint / hó.

    Amúgy azért van rálátásra a dolgokra mert T-Pontban dolgozom főállásban már egy jó ideje, nem pedig diákmunkás vagyok call centeren. A telefonos ügyfélszolgálat horror tud lenni, főleg ha nem munkaidőben telefonálsz.

    Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák