Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apszi

    őstag

    válasz bzoley #58923 üzenetére

    Szia!

    Én éppen nemrég estem át eme remek procedúrán, ami meglepően problémamentesen zajlott, kivéve, az utolsó számlát, amire végül is született megoldás egy telefon megeresztése után.
    Röviden a következő történt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot egy borús vasárnapi délután, aki kérte az azonosításhoz szükséges adatokat, majd elmondtam, hogy "köszönöm viszlát" (internet, telefon) :D
    Elmondta, hogy hamarosan kapok majd egy SMS-t, amit még a beszélgetés alatt megkaptam, ezt a postán mutogatva tudom, (amit végül nem kért senki), az ott, a telekom számára fenntartott csomagolóanyag felhasználásával díjmentesen visszaküldeni nekik az eszközt (részemről modem, tápegység). HOgy ezt elindítsd, neked is 8 napod van a bejelentéstől számítva. Egyébkét az eszközöket csak és kizárólag postai úton juttathatod vissza!!! Postán kapsz egy papírost, amit páncélszekrényben célszerű megőrizni, ugyanis X hónap után még szükséged lehet rá, ha a szerencsétlenek egy jól sikerült hétvégi party után nem találják majd a visszaküldött kütyüket, és akkor mutogathatod a feladóvevényt, amin egyébként semmi nincs feltüntetve, hogy mit is tartalmazott a csomag, miszerint márpedig te azt elküldted. Ezt követően még megkapod majd a maradék számlákat, ahol is az utolsót nem árt majd tételesen ellenőrizni, hogy minden az ÁSZF szerint, időarányosan lett-e elszámolva. Ha minden stimmel, akkor usgyi a posta befizetni az elmaradást. Ügy lezárva...ha minden jól megy végleg ;] Remélem tudtam segíteni :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák