- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
apszi
őstag
Sziasztok!
Nekem egy villámkérdésem lenne hozzátok. Hamarosan a jelek szerint kénytelen leszek váltani 15 megás ADSL-ről 20 megás Kábel netre T-Home-nál. Kérdés, milyen tapasztalatok vannak a 16. kerületeben ezzel kapcsolatban? Mennyire stabil a dolog?
Válaszotokat előre is köszi!
-
apszi
őstag
válasz fraser 60 #28926 üzenetére
Szia Fraser!
Neked is köszönöm a kommentet. Én úgy tudom, hogy az IPTV-és verzió másmilyen kábelt és rendszert használ, mint a szimpla kábeles NET. Legalábbis mikor a szomszéd srác úgy döntött, hogy szeretne kábel TV-t is a net mellé, akkor mondták neki, hogy modem, és kábelcsere lesz. De komolyabban nem vagyok otthon a témában. Lényeg a lényegben, hogy engem a TV része nem foglalkoztat, arra nekem kiváló a Mindig cuccos . Viszont remélem azért tényleg stabil lesz a net, és nem dobálja majd a kapcsolatot. Mindenesetre még1szer köszönöm neked is.
-
apszi
őstag
Sziasztok!
mint azt korábban vázoltam hamarosan lejár a 15megás ADSL netes előfizetésem, és váltani fogok 20 megás Kábelnetre...csak net... IPTV nem lesz. Mire készüljek? Rám is rám akarják majd erőszakolni a VOIP telefont? És ha igen köteles vagyok azt választani? Bár eddig ha valamiért hívtam őket, mindig rám akarták sózni a dolgot, meg, hogy menjek drágább csomagba mert az milyen jó nekem. A lényeg...mire vigyázzak a kis huncutokkal? Itthon már előre gyúrom a boxzsákot
A tanácsokat előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
Sziasztok!
Hogy tudjátok? Ha lemondom a kábeles előfizetéseimet, akkor az oszlop és a házikó közötti légkábelt is leveszik? -
apszi
őstag
válasz Intruder2k5 #57920 üzenetére
Szia!
És mi van, ha én nem szeretném tovább ott tudni. Kézbe vehetem az ügyet?[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
válasz Intruder2k5 #57922 üzenetére
Oszlopra nem áll szándékomban mászni...
Bocsánat, küldtem egy PÜ-t[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
Sziasztok!
Következő kérdésre keresném a választ.
Adott egy 2014-ben kötött egy éves internet hűségszerződés, ami lejárt 2015-ben és én a hűségidő lejártát követően tovább használom azt X napot, ugye ebben az esetben erre nekem listaárat számláznak ki. Eddig ez tiszta sor. Viszont kérdésem az, amennyiben a megkötés pillanatában életben lévő listaár (pl. 8000Ft.) már nincs érvényben, azaz a jelenlegi listaár attól eltér, jelen esetben ez kevesebb (7000Ft.), ettől függetlenül a megkötés pillanatában érvényben lévő listaárat (pl. 8000Ft) jogosan számlázzák, vagy az aktuális listaárral kellene számolniuk? Remélem nem voltam túl katyvasz
Előre is köszi! -
apszi
őstag
válasz Athos.187 #58897 üzenetére
Akkor nincs túl sok alternatívád Mikor kötötted? Hűséggel tetted? Ha igen, az él még? Mondjuk ezt a palettát nem ismerem. Nekem egyébként most számlázták a hűség utáni listaáras cumót...nem vagyok boldog...azt hittem én naív, hogy az éppen aktuális listaárral fogják ezt tenni, de nem így történt, ami nem tudom mennyire jogos, a hab a tortán, hogy ráadásul az egész hónapot kiszámlázták, holott erre még a 8 napos felmondás sem ad okot, így holnap lesz pár szavam hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
Ha már nem él a korábbi hűségnél aktuális listaár, akkor is az akkori listaár alapján jogosultak számlázni hűség lejártával? Van erről valakinek infója? Holnap csevegnem kell velük.
-
apszi
őstag
válasz bzoley #58923 üzenetére
Szia!
Én éppen nemrég estem át eme remek procedúrán, ami meglepően problémamentesen zajlott, kivéve, az utolsó számlát, amire végül is született megoldás egy telefon megeresztése után.
Röviden a következő történt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot egy borús vasárnapi délután, aki kérte az azonosításhoz szükséges adatokat, majd elmondtam, hogy "köszönöm viszlát" (internet, telefon)
Elmondta, hogy hamarosan kapok majd egy SMS-t, amit még a beszélgetés alatt megkaptam, ezt a postán mutogatva tudom, (amit végül nem kért senki), az ott, a telekom számára fenntartott csomagolóanyag felhasználásával díjmentesen visszaküldeni nekik az eszközt (részemről modem, tápegység). HOgy ezt elindítsd, neked is 8 napod van a bejelentéstől számítva. Egyébkét az eszközöket csak és kizárólag postai úton juttathatod vissza!!! Postán kapsz egy papírost, amit páncélszekrényben célszerű megőrizni, ugyanis X hónap után még szükséged lehet rá, ha a szerencsétlenek egy jól sikerült hétvégi party után nem találják majd a visszaküldött kütyüket, és akkor mutogathatod a feladóvevényt, amin egyébként semmi nincs feltüntetve, hogy mit is tartalmazott a csomag, miszerint márpedig te azt elküldted. Ezt követően még megkapod majd a maradék számlákat, ahol is az utolsót nem árt majd tételesen ellenőrizni, hogy minden az ÁSZF szerint, időarányosan lett-e elszámolva. Ha minden stimmel, akkor usgyi a posta befizetni az elmaradást. Ügy lezárva...ha minden jól megy végleg Remélem tudtam segíteni[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
válasz bzoley #58930 üzenetére
Igen, én telefonon intéztem. Az ÁSZF is tartalmazza, hogy ilyen módon is le lehet mondani. Gondolom a te neveden van az előfizetés. Ha igen, akkor minden probléma nélkül megteheted. Ha kifogsz egy tudatlan ÜFSZ-st akkor tedd le a telefont és hívd újra őket. Van egy olyan menüpont a telefonban, hogy folyamatban lévő ügyek, és ügyintézés, azon belül pedig majd, hogy áthelyezés, adatmódosítás, lemodás, majd ezen belül lesz még egy menü, ahol lesz egy külön LEMONDÁS (asszem a 4-es), na az kell neked. Én ott tettem meg mit megkövetelt a haza
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.