Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz ludsimon #50171 üzenetére

    Értelme nagyon is sok van:

    A telekom korábban különböző cégekből állt, ezek számos különböző rendszert használtak például az ügyféladatok tárolására, hiba kezelésre, számlázásra stb. Ez se nem hatékony, se nem ügyfélbarát.

    Ezért a márka egyesülésével végre eldőlt, hogy lesz egy egységes rendszer (CMS). A Telekom csoport (T-mobile, T-kábel, Telekom stb.) korábban 50-60 különböző rendszert használt, melyek között az átjárhatóság estlen volt, és ez nagyon megnehezítette mindenki életét, és nyilván növelte a hibalehetőséget is. Például hibás számlák, téves felszólítólevelek, 10 különböző azonosító amivel a különböző szolgáltatások menedzselhetők ügyfél oldalon, beragadó, soha át nem futó megrendelések, a lista végtelen hosszú.

    Ha egyszer vége lesz ennek, akkor mindez nagyrészt a múlté lesz, sokkal könnyebben és zökkenőmentesebben és nem utolsó sorban olcsóbban és hatékonyabban fognak működni ezek a szolgáltatások.

    Szóval az értelme megkérdőjelezhetetlen, de a kivitelezés minősége egyszerűen nem méltó a céghez.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák