- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- uleFone Power
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Rick4 #155683 üzenetére
Lakossági előfizetéseknél nem tudom, mennyire jellemző a proaktív hibakezelés és tájékoztatás - bár el tudok képzelni olyat, amikor azért pláne muszáj lehet, mert nem csak a lakáson belül okoz problémát, hanem a külső hálózatra, más előfizetőkre nézve is hibalehetőség -, de az üzleti szegmensben bevett gyakorlat.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.