- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
M.A.G.U.S., Star Wars. Régen (majdnem 10 éve, de akkor nagyon sokat...). Jó volt.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Móci
addikt
Neverwinter Nights nekem a jóó szerepjáték. Régen picit Mágusoztam, tetszett.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Wildmage
senior tag
Azért a mesélők is legyenek észnél a Magusban! Nekem van egy barbárom, aki már el nem tudom mondani hány mese óta él és hány csatát vívott meg nem ritkán egyedül (a többiek már lefeküdtek, de még mindíg csak 4. szintű, mivel a mesélő azt mondta, hogy akkor léphetünk szintet, ha ő úgy gondolja.......
-
Huma
addikt
Még mindig nem értek egyet veled. Egyáltalán nem elpusztíthatatlan félistenekkel kell játszani a Magusban. Simán túl lehet ütni bárkit meglepetésből, a boszorkánymester levarázsol bármilyen tápos harcost, ha véletlenül mégsem sikerül a harcos simán lecsaphatja egy ütéssel a bmestert. A mágusban elég könnyen meg lehet ölni egy karaktert, szerintem sokkal könnyebben mint AD&D-ben amikor 10szintű harcosnak van kismillió Hp-ja és igen magas szinten még egy sárkányt is képes legyőzni, hatszor hasbaszúrják és nem hal meg (amikor játszottunk csináltunk kritikus sebzés táblázatot hogy kicsit reálisabb legyen). A varázsló meg megállítja az időt, kívánság varázs stb. Ha ezt nézzük az AD&D is tápolós rendszer.
Persze elismerem hogy a Magusban volt néhány elit kaszt pl: varázsló, slan-ek akik táposabbak a többinél. De ha megnézed az új rendszert látni fogod hogy ez megszűnt egy 10szintű varázsló mindenféle bónusszal együtt (hozzáteszem hogy az új rendszerben mindenki 3 szintet eltölt először egy alapkasztban. A varázslónál pl 3-ik szintig novícius tehát valójában 13-ik szinten lesz 10-ik szintű) tud 17-es sfé-ű elemi erő aurát ami ugye sokkal kevesebb mint az előző mágusban bár persze még így is sok. Viszont egy kétkezes fegyvert forgató harcos még simán át tudja ütni mivel őrjöngve rohamból 2k10+17 a sebzése, és ez valószínűleg túlütés. Akár 20Ép-t is sebezhet. Régebben esélye sem lett volna egy harcosnak egy tizedik színtű varázsló ellen.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
HSNet
aktív tag
Először is olvasd el a 97-et, aztán meg arról amit az ADnD-ről írtál:
[Vigyázat, hosszú]
ADnD táposságáról röviden néhány apró megjegyzés. A 17. szintű varázslóm 92 éves és 32 HP-je van. Ez egy az átlagnál kicsit erősebb karakter, mivel (igaz, hogy csak a korból adódó módósítók miatt) van két 18-as tulajdonsága, és további kettő 10 felett van (10 és 13). Sacc / kb 20 izmosabb sárkányt kéne behentelnie ahhoz, hogy 18. szintű legyen, pedig már elhagyta a két szint közötti különbség felét (kevesebb mint 1%-kal). Ez ugyebár nem túl valószínű, hogy sikerülne neki nem csak azért mert ezek a sárkányok 60+% magic resistance-szel mászkálnak, hanem azért is mert ők is tudnak ám varázsolni, ha pedig csúnyán ránéznek a karakteremre, akkor az szívrohamot kap és meghal.
Tolvaj magas szinten 5-ös szorzóval szúr hátba. Amennyiben feltételezzük, hogy valahogy eljutott erre a szintre és nem így született, akkor megítélhetünk neki nyugodtan egy +3-as mágikus fegyvert, ilyet már simán szerezhetett (most direkt nem említem a speckó orgyilkos cumókat, csak valami ''mezei'' tárgyat, ami általában 11-12. szint körül már azért esik a partinak). Tegyük fel, hogy nem alapvetően hülye a tolvaj, ekkor nem késsel fog szúrni, hanem mondjuk rövidkarddal. Ekkor a sebzése: 5d6+15 lesz minden egyébb módosító (pl célzott támadás) nélkül. Ez ugye 20 és 45 közötti sebzés lesz, ami egy átlagos (tehát nem kiemelkedően jó tulajdonságokkal megáldott) 10. szintű harcos számára elég fájdalmas tud lenni (10d10 HP amire magas egésségből jöhet bónusz, max +5/szintig). Amennyiben a tolvaj esetleg célzott támadást csinált, akkor ezt a sebzést duplázza/maxolja (opcionális szabály, válaszd a neked tetszőt). Ha valami mérget is használt az még hozzáadódik, netán ő is mázlis és van erőbónusza, stb. simán kijön neki hátbatámadásra egy 40-80 HP közötti sebzés, ami azért igen durva, mert ha a HP-d 40%-t elveszted egy kör alatt, vagy egy sebzés nagyobb 40 HP-nál, akkor System shock dobás van, az meg ha nem sikerül akkor beállsz 0HP-ra.
És itt most átlagos karaktereket vázoltam. Nyilván a tolvaj sem biztos, hogy el fog tudni bújni, még az is lehet, hogy nem talál a szúrása, sőt, akár még magát is megsebezheti a mérgezett kardjával, de ha valakit hátbaszúr, akkor az nem valszínű, hogy csak úgy lenyeli a sebzést.
A varázsló meg igen az ADnD-ben az über power karakter a 9. szintű varázslatokkal. Ez van. Persze ez a hűde nagy ütőerő mit sem ér a jó néhány mágia immunis / ellenálló lénnyel szemben, meg aztán azt a szintet el is kell érni (a varázsló fejlődik messze a leglassabban), és mit sem ér a 18. szintjáével, ha nincs 18-as int-je, akkor nem használhat 9. szintű mágiát. Az én kis varázslómnak mákja van, megvan a 18. Az össz probléma innentől, hogy a kora miatt nem is mer arra gondolni, hogy Wish-t használjon, mert belehalhat az 5 év öregedésbe. A Time Stop meg táposabbnak látszik mint amilyen. Majdnem egy teljes körig varázsolod, ha közben megzavarnak, akkor volt varázslat-nincs varázslat. Ha mégis sikerül, akkor megáll az idő egy 5m-es körben 1d3 körre. Ha elhagyod a kört, akkor megszűnik a varázslat, ha más is bennt van, akkor ő ugyanígy cselekedhet mint te. Ja és a legszebb, hogy te sem tudod, hogy mennyi idő van még hárta a varázslatból Szóval ez nem jött be. Néhány speciális esetet kivéve túl hasztalan ahhoz, hogy bememorizáld arra az egy szerencsétlen helyre amit kapsz. De még ha speciel neked tetszene is, akkor is problématikus megtanulni. Ugyebár nem kapsz automatikusan varázslatokat, magas szintű tekercseket találni csak nagyon nagy mázlival lehet, olyan mestert találni meg szinte lehetetlen, aki ilyesmit tanítana neked. Igazándiból két esélyed van rá, vagy legyőzől egy nálad erősebb varázslót, és megpróbálod megkeresni a könyveit, vagy rengeteg időt és pénzt ráfordítva magad kutatod ki az adott mágiát (esetleg valami ősi kötet előbányászásával, vagy saját laborban, stb). A legszebb az egészben, hogy még így is csak esélyed van megtanulni (Int 18-nál 85%), de nem biztos, hogy meglesz
Ja és még egy elgondolkodtató adat. Egy 18. szintű mágusnak bememorizálni a varázslatait 8 óra phentető alvás megszakítás nélkül + 18 óra folyamatos memorizálás. Ezzel szemben 38 kör alatt kifogy a varázslataiból, ha folyamatosan varázsol (1kör = 1 perc). És csak akkor tart ki ennyi ideig, ha mázlisan pont azokat a varázslatokat tanulta meg jó előre, amiket megfelelően tud használni az adott helyzetben. És ilyen apróságokat még nem is említettem, hogy mindehez kb egy szekérnyi varázskönyvet és anyagi komponenst kel magával cipelnie (utóbbiak éréke sem rossz, úgy nagyságrendileg 2-300.000 arany értékű egyszer használatos kellék már elég szokott lenni), mert ezeket a szabályokat nagyon kevesen használják csak, mivel tényleg elégé legyengítik a varázslókat.
Úgyhogy erre a rendszere nem mondanám, hogy tápos. Persze, ha a szabályok felét kihagyod, akkor lehet belőle tápos, és baromira kiegyensúlyozattlan rendszert is csinálni, de alapból elég jól ki van egyensúlyozva ahhoz, hogy senki se tudjon nagyon elszállni (kivétel a Druida, akivel szegénnyel úgy kiszúrtak, hogy gyakorlatilag 14. szint után esélye sincs a többiekkel lépést tartani).
No offense, csak ahogy nekem is el lettek a M-vel kapcsolatos tévképzataim oszlatva, úgy én sem szeretnék senkit előítéletek között hagyni az ADnD-vel kapcsolatban.
ha megnézed az új rendszert látni fogod Pont ezt is említettem fentebb, hogy a mostani verzót nem ismerem, de meg fogom nézni. Amit írtam róla, az a második kiadásig bezárólag igaz, mint ahogy abban a hsz-ben is említettem, miután a mostanit átnézem, majd meglátom, hogy sikerült-e kigyomlálniuk. Mindenesetre amit eddig írtatok róla, az bíztató.
[Szerkesztve]In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
Huma
addikt
Amikor a sárkány legyőzéséről beszéltem a harcost említettem. Ráadásul egy közepes sárkányra gondoltam (most nem tudom hogy vannak a kategóriák) amit ugye nézve a méreteit valószínűtlen hogy le lehessen győzni de egy 20 szintű harcos le tudja. Persze ez egy durva példa volt mivel tudom hogy nem rohangálnak 20 szintű harcosok mindenfelé. Amit a tolvajról írtál az szép, de gondolj arra amikor két (pl. vegyük a varázslód szintjét) 17-ik szintű harcos harcol egymással. Sebeznek mondjuk +5 karddal kb. k10+10-et egymáson, mondjuk szintenként kapnak k10+3 hp-t lesz átlag 136 hp nekik így átlag 9-szer kell eltalálniuk egymást ahhoz hogy legyőzzék az ellenfelüket.
A varázslónál nem azért említettem az idő megállítást mert az olyan táp csak épp ez jutott eszembe és azért magállítani az időt számomra elég brutálisnak tűnik. De ha tápos varázslatot akarsz pl: prizma sugár, sziklabőr.
Igaz hogy sokáig tart memorizálni a varázslatokat viszont magas szinten már nagyon sok van neki és csak úgy szórja őket. Pl: varázslövedék itt már 5 x k4+1 ha jól emlékszem ami átlag 15 sebzés, és ez egy első szintű varázslat, kővé változtat, lebénít, dezintegrál, tűzgolyó, villám, fagycsóva stb. Amíg őt védi a sziklabőr bármelyik harcost levarázsolhatja. Ez így volt a régi mágusban is de én csak azt akartam ezzel mondani hogy az AD&D-ben is ugyanúgy vannak tápos kasztok.
Ha valamit rosszul írtam volna akkor elnézést de már kb 1 éve nem játszottam AD&D-tIzospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Huma
addikt
Néd a má' lelkes újonc lettem.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
guminyúl
tag
Már nem azért, de ha varázsló vagy mér nem csinálsz varázstárgyakat, azért kapsz xp-t, és egyetlen lény elpusztítása nélkül lépsz szintet. 17. szinten a váradban kell(ene) ülnöd, és mindenféle suttyó 10-15. szintű partikat bérelgetni, hogy szerezzék meg a cuccosokat a varázstárgyaidhoz. Ha 16 szintlépés alatt nem sikerült annyi pénzt vagy olyan kapcsolatokat összeszedni, hogy ne kelljen kalandoznod, akkor vagy nagyon béna vagy, vagy a mesélő akar szivatni. Nem bántásból mondom, de egy ilyen varázslónak hatalma van (kellene, hogy legyen ).
A varázsló nemcsak a varázslatait használja, hanem a varázstárgyait is (amiket ő maga csinál), nomeg az eszét. Itt van például a Kismet+Stasis+Storm Cauldron kombó. Ja, az más. De komolyan: Web+Fireball, Reverse Gravity+Wall of Iron/Stone, Symbol, Acid Arrow (ami ellen nincs magic resistance), Anti-Magic Sphere, ami véd a sárkánylehelettől is, Monster Summoning+Non-Detection+Invisibility(+Fly) és csak jönnek a szörnyek, csak jönnek, de hogy honnan? Ha 38 varázslatból egy hadsereget ki lehet írtani, vagy megad mellé állítani (Mass Charm, ugye), nem kell mindet azonnal ellőni, ami meg meg marad, azt nem kell újramemorizálni.
Másrészt odamész pár elementállal, meg idézett szörnnyel és agyonversz pár sárkányt, az idézés költségei bőven megtérülnek egy sárkánybarlang kifosztása után. Egy sárkánynak sincs 60-80-nál több HP-ja átlagban és varázslásban jobb a varázslód (mivel a legdurvább sárkány is max. 5. szintig varázsol)
Az, hogy belemész a statisztikákba, nem túl jó dolog. Főleg azért, mert fentebb említed, hogy Ti sem eredeti szabályrendszer szerint játszotok. Mondok egy példát, ami miatt rosszul közelíted meg:
Vagy Te. Csinálsz egy Ogre-erő övet. Nem túl nehéz 17. szinten (egy ogre+egy öv biztos kell hozzá ). Ezután ráadod egy elf íjászra, aki 13-15. szintű harcos, valami speckó íjjal, ami bírja ezt a nagy erőt. Mivel Te is ott vagy, harcban rányomsz egy Haste-et és körönként 4 támadással (1d8+6+még mondjuk+3), 50 méterről bárkit lenyom a fűzabáló és neki semmit nem számít +1 év. Ez nem tápolás, mert könnyedén és a játék lehetőségeit messze ki nem használva valósítod meg.
Viszont az, hogy Ti szerettek sanyarúan játszani, mert egy 17. szintű wizard a komponenseken siránkozik, jóllehet a permanens Deeppockets, vagy mi a frász, már régóta adott lehetőség a számára, nem biztos, hogy a játék ''táposságára'' utal.
És a legfontosabb: A hozzászólásodban szó sem esett a szerepjátékról, csak számhalmaz. Lehet 25. szinten, 50000 varázstárgy és körönként 8 támadás, 700 HP mellett is szerepjátékot játszani, csak jó sztori kell. Ez viszont bármilyen rendszerre igaz.
Peace, meg ilyenek
[Szerkesztve] -
sanyibacsi
csendes tag
válasz guminyúl #108 üzenetére
De hogyan lesz valaki AD&D-ben 17. szintű? A kedvenc törpe harcosommal hat évet játszottam és 13-ik jutottam. Igaz, volt olyan egész napos mese, amikor egy komplett várost leitattunk és szörnyet meg nem is láttunk. De mindig élveztük a játékot és a hack and slash nem volt jellemző. Amikor meg már a teljes Monsters Compendium / (azt hiszem ez D&D-ben volt, az advancedben manual-nek hívták) a fejünkben volt, akkor jöttek a custom monsterek amik sehol nem szerepeltek. És rögtön nem volt egyértelmű, hogy a vörös színű sárkány az tüzet fúj, a kéket meg villámot szór.
-
warmaster
aktív tag
válasz sanyibacsi #110 üzenetére
Szerintem a mesélőn múlik, de pl, én láttam olyan AD&D modult ami kb fél év alatt 20-21. szintig viszi fel a játékosokat, igaz hogy a második kötettől mélysötétben kell kalandozni.
A kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
Huma
addikt
Sajnos nekem is ez a bajom. Mindíg olyan iskolába jártam(ok) ahol senki sem játszik szerepjátékkal, kivéve Vampire-t viszont azt meg én nem szeretem.
Egy haverom van akinél hárman szoktunk játszani de sajnos a harmadik 2 hónapja ment ki Németországba és egy jóideig vissza sem fog jönni. Csak egyetlen dolgot tudok ajánlani, próbálj meg keresni egy szerepjáték klubbot.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
HSNet
aktív tag
válasz guminyúl #108 üzenetére
Speciel ülök a váramban, és néha amikor rámjön, akkor terrorizálom a környék lakóit (persze csak kicsit;t), és a mindenféle suttyó követőimet / zsoldosaimat / bérelt embereimet / szövetséges kalózaimat zavargatom, de néha elkúrnak dolgokat, és akkor saját karmos mancsomba kell venni az irányítást.
Egyébbként ez az első olyan alkalom, hogy a mesélő nem szivat. Az eddigiekben általában sűrűn jöttek a dolgok (pl a 18-as Harcos / Papom 3x építette újra a várát, és a templomát a saját költségeiből, aztán megunta, hogy egy földrengés, egy vulkánkitörés, majd egy Tarresque rombolta le...
A hszben, meg nem szerepjátékról, hanem a rendszer táposságáról volt szó, és számadatok mellé írtam számadatokat.
Komponensekek miatt igenis kell siránkozni, Deeppockets, és hasonló extradimenziós megoldások enyhén veszélyesek, ha kombinálva vannak, márpedig szerintem fontosabb a biztonságos pihenőhely, mint a ''mélyebb'' zsebek. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy némely varázslat komponensének az árából veszek egy falut, és még marad is. Az idézések, meg a kiirtok egy hadsereget, teljesen igaz, de pont a komponensek, és a memorizálási rendszer remekül megakadályozza, hogy ez legyen a default megoldás. Persze ha muszály, akkor megoldható, de megvan az ára.
Hogy a szerepjátékról is essen szó, két kis sztori.
Mélysötét. Full ChaoticEvil Drow party, járőrcsapatként. Hogy-hogynem két erősebb (rivális) ház is képviselteti magát a csapatban egy-egy papnővel. A tiszta játékidő több mint 30 óra volt, a modulnak nem értünk el a 15%-áig sem, mivel úgy lett vége a játéknak, hogy az utolsó túlélő a város határában döbbent rá, hogy mégsem blöffölt a Harcos-Tolvaj (mielőtt meghalt tüdőgyulladásban, mert túl hideg volt a kés), amikor azt mondta, hogy mérgezett volt az előző vacsora Két apróság: a 12 fős csapat egyetlen tagja sem mélysötét veszélyei (hacsak a másik 11 PC-t nem soroljuk közéjük) miatt pusztult el, és mégis olyan feelinges volt a mindenki a másik hátát figyeli, hogy mikor döfheti bele a kést játék.
Dragonlance. Pénz kellett egy hajóútra. A Solamniai lovag állandóan beszóllt, hogy ne csináld ezt, nem kéne így, stb, aztán a végén sajnos a surranó elvesztette kártyán a páncélját és a kardját, majd leitattuk, és eladtuk rabszolgának. A vicc az egészben, hogy addigra már a srác is lazán vette a dolgot, hogy hát végülis sikerült megakadályoznia, hogy ártatlanokat fosszunk ki a pénzértIn God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
HSNet
aktív tag
válasz warmaster #111 üzenetére
Hát igen, magas szint általában több (2-3 év folyamatos játék), kivéve 1-2 durva modult. A Greyhawk Ruins, pl akár 20-25. szintig is fel tudja vinni a party-t (3-4. szintről) ha sikerül végigvinni;t, csak éppen addigra mindenki legalább a 3. karakterével fog játszani, vagy nagyon gyenge a mesélő. Ja és így is elég sokáig (0,5-1 év) fog tartani. Mondjuk azok után amit ott összeszedhetnek cuccost, én nem engedném a túlélőket tovább játszani. Jók azok szép emléknek is.
In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
Huma
addikt
Én ADnD-t, Shadowrunt, MERP-et, Kódex-et, Káoszt, Ctulhu-t, Auvront, Ars Magica-t, Cyber Punk-ot, Mágust játszottam ill. most ennyi jut eszembe.
Az Auvron ritka sz*r nem ajánlom senkinek. A Cyber Punk és a Shadowrun nekem nem jött be. Ctulhu sem, mivel nem szeretem ha túl dark egy szerepjáték ráadásul kellemetlen ha egy hosszabb kaland után a diliházban végzi a karakterem. A Vampire-t sem szeretem.
De persze egyetértek veled, kisebb-nagyobb hibák és hiányosságok de mindegyik jó. (Kivéve Auvron)Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
HSNet
aktív tag
válasz warmaster #120 üzenetére
Össze kéne hozni egy PH!-s partyt Aztán ha Parciék is hozzájárulnak, lehetne a színeiben indulni versenyeken is. Mit gondolsz, mit lépne rá a szervezőség, ha megjelennénk ''A rovat támogatója az AMD'', vagy hasonló feliratú egyenruhákban
In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
TrollBalint
addikt
Milyen hiányosság van a Shadowrunba? Vagy hogy érted ezt? Mert én játszottam sokat, és nekem nagyon tetszett. (mondjuk mágikus emberkével sosem voltam, kizárólag IQ bajnok Trollokkal -> Innen a név is )
Meg játszottam mágust, ill. középföldét és Cyberpunkot. Nekem tetszett mindegyik, de sok múlik a kalandmesteren is.
ez az izé mióta van?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
warmaster
aktív tag
Az tényleg nem lenne rossz....Össze kellene hozni valami Ph csapatot, csak kellene találni egy jó mesélőt ill. el kellene dönteni, hogy milyen rendszerben játszunk szívem szerint én AD&D, Nephilim, Pendragon mellett vagyok, de többit is szeretem, csak pl at Ars Magica-hoz kicsit hiányos a történelmi tudásom , ill. előrbocsájtom hogy én csak szerepjátékozni szeretek, de nem tudok...
Amikor voltam versenyen, akkor a mi csapatunk kapta a szerepjátéra a legtöbb pontot, csak a modul felével sem végeztünk, ezért esélyünk sem volt nyerniA kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
guminyúl
tag
Szerintem nagyon nehéz összeszedni állandó csapatot, főleg ha több, mint 30 percet kell utaznia valakinek. Nekünk volt saját RPG klubunk, évekig (6-7 év) ment egy műv. házban, de miután leérettségizett mindenki, meghalt a dolog. Sok energiát emészt fel az állandó szervezés és 4-5 emberből általában 4 lusta, 1 meg belefárad fél év után. Hamar alábbhagy a lelkesedés, ha a földi dolgokkal is kell foglalkozni:
- Állandó helyiség keresése (valami közhasznú épületben), mert bérelni ugye senki nem szeretne (nekünk havi 20k lett volna vagy 8 éve, akkor meg belépős lett volna, ami elég sz@r és ha 4 hét/ 20 ember, az heti 250Ft, most mondjuk 300-500/alkalom, ha 15+ a létszám, és most rendes voltam)
- Ha ingyen van, pl. egy műv. házban, ott van házirend, 5 ember még betartja, 10 ember felett káosz, ráadásul időhöz kötött (14-22h-ig általában)
- Lakáson szinte kizárt (hacsak valaki nem agglegény ), fiatalon szülők morognak a sok idegen miatt, kicsit idősebben meg a feleség/barátnő (hozzáteszem jogosan), főleg, ha havi 1 alkalomnál sűrűbben lenne játék.
- Marad mondjuk McDon@ld's és társai, ami komoly tervek esetén komolytalan
- Esetleg egyetemi termek, hétvégén, ha van valaki HÖK-os, aki vállalja, hogy elintézi a bürokráciát.
- Általában több mesélő kell, mert egyvalaki hamar megunja, hogy állandóan mesél, a többiek meg játszanak (kivéve pl.: én, mert én csak mesélni szeretek)
Ha ezeket meg tudjátok oldani, akkor viszont nagy jó buli lesz.
Mert ugye, itt nem arról van szó, hogy pár osztálytárs összeül valakinél és nyomnak egy jó party-t. Persze, ha a PH! támogatja, akkor nincs gond, de ez kissé valószínűtlen, hisz nem tartozik a cégprofilhoz, ha jól sejtem.
Ha alkalom jellegű parti (csak versenyekre), akkor sokkal könnyebb a helyzet (csak a verseny lesz sokkal nehezebb) -
Wildmage
senior tag
Ha kell nekem megvan minden új dnd 3rd edition könyv. A dragonlance meg a többiek ugyan nem, de van magyar phb,dmg,angol monster manual I és II és asszem a kasztok kézikönyeiből is megvan mindegyik, csak most nem tudom megnézni, mert nincs itthon, de ha esetleg valahol játszanánk, akkor össze tudom szedni és akár embereket is tudok hozni.
Ja és én nem megyek versenyre az tuti.
[Szerkesztve] -
Gambit
őstag
válasz guminyúl #129 üzenetére
Nyáron nem lehetne megoldani egyszerűen a szabadban? Mint már írtam, mi régebben kiültünk a Margit-szigetre a fűre, és nyomtuk reggeltől sötétedésig. Amikor már nem láttunk, hazamentünk. Most nyáron szerintem meg lehetne oldani így is, aztán majd alakul valami.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
guminyúl
tag
Ebben teljesen igazad van! Friss levegő, kék ég, stb. Ezzel az a gond, hogy átmeneti megoldás és előbb-utóbb mindenképp probléma lesz a ''Hol?'', amin előre el kell gondolkodni, mert elég nehéz megfelelő termet/szobát, stb. találni. Akár hetekig is eltarthat. Ráadásul egyszer-kétszer poén, de harmadjára fúj a szél, esik az eső, a fűre sz@rt egy kutya, szóval problémás, hacsak nem vagytok nagyon fanatikusok. Ráadásul, amíg összeszoknak a játékosok, nem szerencsés, mert sokan fognak a kényelmetlenségek miatt lemorzsolódni. Amíg fiatalabb voltam én is játszottam egész nap, de egy idő után sok a 8-10 óra, max. 5-6 óra a reális. De ez csak egy vélemény, remélem összejön.
Mi egyszer tavasszal mentünk ki egy erdőben, póló, rövidgatya, stb, Éjjel 2-3 körül azt hittem, lefagy a t*köm, olyan kurv...nagyon hideg volt. -
Gambit
őstag
válasz guminyúl #134 üzenetére
Igen, én sem állandó megoldásnak ajánlottam, csak hogy kiderítsük, egyáltalán van-e rá ténylegesen igény, vagy csak egy fellángolás az egész. Én pl. csak haverokkal játszottam, akikkel ismertük egymást ''civilben'' is. Nem tudom, milyen lehet ''idegenekkel''. Szóval szerintem néhány ismerkedő játékot simán nyomhatunk szerintem mondjuk a szigeten. Viszonylag közel van mindenféle tömegközlekedés, és több nagy park is van rajta. Szerintem nem sokkal kényelmetlenebb, mint egy közösségi ház faszékein kuporogni... Na, akkor összehozuk?
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
Wildmage
senior tag
válasz guminyúl #134 üzenetére
Mi már évek óta úgy nyomjuk, hogy éjjel szinte minden héten 1x, csak most kimaradt pár hónap, mert ezer dolgom volt. Ha van, aki bevállalja a reggeli munkát így, akkor éjjel is lehet nyomni a dolgot. Ezt természetesen befolyásolja bnő/asszony stb., de mi megoldottuk
[Szerkesztve] -
warmaster
aktív tag
Nálam lehetne játszani a konyhában, a lehetőségek hétfő du 1/2 5-5-től, vagy esetleg hétvégén napközben az elején, aztán majd alakul.
Szvsz kb. 5 ember +mesélő lenne az a méret ami el is fér + elég jó lehetne játszani.
BP IV.ker
[Szerkesztve]A kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
Wildmage
senior tag
válasz warmaster #139 üzenetére
Én eddíg általában amolyan hack and slash szerű partikban voltam, szóval nem erősségem a bárd játszása Ha viszont kell egy harcos, pap vagy esetleg varázsló abban van már némi tapasztalatom úgy kb 10-15 karakternyi Ha ez így jó, akkor mennék, ha lehet. Apropó milyen meséhez kéne mesélő? Van kb 5-6 mesélő ismerősőm, de mindenki mást mesél és máskor ér rá, ha egyáltalán ráér
-
Gambit
őstag
-
warmaster
aktív tag
válasz Wildmage #140 üzenetére
A csapatba mindig kell egy harcos, vagy pap, és szvsz a harcossal is lehet szerepjátékos erényeket csillogtatni.
Hát ha van egy mesélő haverod, aki a hétfő este vagy hétvégéken ráér, akkor szólhatnál neki, hacsak nem találunk itt gyorsan egyet.
Tehát a partyba eddig
Gambit
Warlock
Wildmage
akkor még hiányzik 2 ember +1 mesélő.
Ja és szvsz a 2hetente összeülés a reális.A kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
Wildmage
senior tag
válasz warmaster #142 üzenetére
MIT játszanánk? Jó volna tudnom, mert anélkül nem tudok embert szervezni mesélőnek. Azt meg természetesen nem tudom garantálni, hogy minden vasárnap ráér majd a srác, mert mind barátom olyan idétlen helyeken dolgozik, hogy a hétvégén, sőt éjjel is bent kell lenniük néha.
-
warmaster
aktív tag
Tehát a partyba eddig:
Gambit: mage
Warlock: tolvaj-harcos, vagy harcos pap, vagy valami más, majd eldől
Wildmage: Harcos v pap
akkor még hiányzik 2 ember +1 mesélő.
Ja és szvsz a 2hetente összeülés a reálisA kultúra úgy hull le rólam, mint másról a ruha a boldog szerelemben...
-
Gambit
őstag
válasz Wildmage #145 üzenetére
Ez olyan, mint amikor Baldur's Gate-et játszottunk haverral, ütöttünk egy sárkányt ezerrel, a varázslónak már csak magic missile maradt, hát belelőtte, és a sárkány is elrontotta a mentőt. Meg is halt, és a varázslónak meg be lett írva, hogy kinyírta a sárkányt!
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
Wildmage
senior tag
Én ismerem az adnd-t, dnd 3rd editiont, shadowrunt, vampiret, magust. Elvileg tudok hozni ezekhez mesélőt is, meg embert is csak el kéne dönteni mit játszunk és akkor tudok intézkedni. Részemről a dnd valamelyik változata mellett tenném le a voksomat, illetve a vampire-re vagyok most nagyon rákattanva (megyek is mindjárt Sacredben nyomatni a 20. szintű vámpírcsajomat ). Shadowrun túl problémás, magusból meg elegem van az idétlen szabályrendszere miatt. Ezért is állunk majd neki a gurps szabályokat átültetni a magus jól kidolgozott világába. Apropó gurps, tudok ehhez is mesélőt, de én még nem játszottam vele.
Végül pedig a régi rendszerű star warshoz is van ember mesélésre, de kb 5%, hogy rá tudom venni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5