Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSNet

    aktív tag

    válasz anaqer #13 üzenetére

    Jaja, megvolt:)
    Csak nagyon kell hozzá hangulat meg jó mesélő is.
    Egyébként mostanában már nincs sajna időm rá, de régebben volt mindan ami szép és jó, csak a teljesség igénye nélkül, szigorúan azok a játékok, amikkel 3-nál több alkalommal játszottam, és egyáltalán eszembe jut a címe:)

    ADnD 2 ed. (FR, GH, DS, DL, PS, SJ, meg csak úgy saját világban is)
    ADnD Players options (2,5 ed.) mint fennt kiv SJ, DS, PS
    MERP
    MAGUS 1 ed.
    Warhammer RPG
    Shadowrun
    Mage
    Vampire (crossplayben is)
    Ars Magica
    Call of Cthulhu
    Star Wars RPG (a régi nem a D20 system)
    Meg még valami magyar Cyber jellegű, amiben Auslanderek voltak, és igazándiból annyira nem jött be, hogy nem is emlékszem a címére
    És volt valami avataros játék is amit nagyon szerettem, csak most nem ugrik be a neve, de valami észbontóan jó volt.

    Kártyából MtG, Guardians

    Meg annó TF, ha ez mond még valakinek valamit ,semleges jellemű, druida árnymanóval nyomultam, és a Mesterek Bandája KT-be tartoztam:)

    Más most nem jut eszembe, pedig biztos kifelejtettem még párat...

    [Szerkesztve]
    Nyomdahubák javítva (remélem).



    [Szerkesztve]

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz anaqer #19 üzenetére

    MERP jó volt:DDD
    Nekem volt szerencsém előtte a RoleMaster-hez (a MERP a RoleMaster erősen butított verziója). Na ahhoz képest a MERP szabálykönyvet imádtam, hiszen kevés és jól érthető szabály volt benne (RoleMaster-ben 2 teljes 600 oldal körüli, A4-es könyv szólt pusztán az általános szabályokról), alig volt benne táblázat (RoleMaster 3 könyv....), és szinte egyálalán nem volt benne hiba (RoleMaster: volt hogy a xy táblázat a z kötet 123. oldalán mondatból csak az nem stimmelt, hogy az adott táblázat nem abban a kötetben, nem azon az oldalon vot, és egyébbként a részletezett szabállyal sem volt köszönöviszonyban:D).
    Szóval MERP-et nem kiröhögni;]

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Huma #20 üzenetére

    Hacsak nem csináltak valami radikálisat a Csanádék (nem hiszem), akkor a M.Á.K.O.S. rendszerét jónak az életben nem nevezném. T.Á.P.O.S.-nak igen. De az sajna nem egyenlő a jóval. Engem pl marhára irritált, hogy kb 30 perc komoly felkészülés után összeraktunk egy olyan partit, ami ellene (1. szintüként) hagyományos halandónak halvány esélye sem volt. Mondjuk attól a bandától nem is nagyon vártunk mást:D Ha valaki régebb óta ismeri az ADnD-t akkor talán már hallott a +7-es Vorpal Holy Avenger buzogányról, és arról, hogy merre lehetett vele találkozni rendszeresen;]
    Ha igazán jó rendszert kéne keresnem, akkor talán a Warhammer RPG-t tudnám említeni iszonyatosan kiegyensúlyozott anti táp rendszer, amiben vért izzadsz mire lesz egy erősebbnek mondható karaktered, viszont nem bonyolít annyira, hogy megund a játékot közben.
    A ''frisebb'' rendszerek közül a WhiteWolf Storyteller-je jött be nagyon (full szabadság, csak annyi szabály van amennyit akarsz), illetve talán tetszik a D20-is, de még nem vagyok benne biztos (meg hát a szanaszéllyel toldozott-foltozott ADnD mutánsunk, de az csak azért, mert túl sok munkánk fekszik benne:DDD)

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Wildmage #22 üzenetére

    Na pont ezt nem szerettem én sem a M*-ban, de azért poénra is lehetett venni, nálunk pl volt a csapatban egy féllábú, ragyás arcú bárd, egekbe tornászot CÉ-vel (tudod, amikor 300 méterről széllel szemben szemen lövi a rigót, és csak 01-gyel nem találná el, de akkor meg szerencse amulet), aki irtózott a vértől, és jó eséllyel beájult, ha csak egy cseppet is látott belőle (ha nem ájult el akkor meg pánikban menekült). Ja és a többi karakter is hasonó kaliberű volt. Na ilyen partival élmény volt a M*, szinte mintha Korongvilágon játszottunk volna:)

    Viszont erről beugrott még egy alap játék. Paranoia:) Na ez sem volt egyszerű.

    [Szerkesztve]

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Wildmage #26 üzenetére

    Hajrá! GURPS-ról nagyon sok jót hallotam, Ynev meg tényleg igen szépen ki van dolgozva. Ha nem szálltak volna el a rendszerrel, akkor nagyon-nagy kedvencem lehetett volna:(((
    Mindenesetre szép meló lesz.

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Huma #29 üzenetére

    Igen, sikerült nekünk is olyan vágott változatot csinálni belőle, amiben nem lehetett tápolni. Annyi volt vele a baj mindössze, hogy játszhattál tolvajt, vagy tűzmágust, és ezt a kettőt is csak bizonyos megkötésekkel... No de mindegy, volt (van, lesz) ezer más, sokkal jobb rendszer a világon.

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    Volt kérdés, hogy mi az a ''nyomdahuba'': No kérem a ''nyomdahuba'' az a nyomdahiba magyar szó CoV-os (műveletlenek és fiatalok részére: Comodore Világ, annó paper alapú ámítástechnikai havilap volt, utánozhatatlan stílussal) tájszólásban ejtett változata.

    Más.
    Mókús-t nem azé fikázom, mert trendi, hanem mert nem egy jónak induló party lett elcseszve a miatt, hogy a kedves játékos az Eye of The Beholder kaliberű játékok után (ami egyébbként nagy kedvencem volt, de nem szerepjáték) nekikezdett a Pen & Pappernak, ahol is lehúzott Mákosban 2-3-4 évet, majd a hatalmas ''szerepjátékos'' múltjával bepróbálta az Ars Magica-t, vagy a Nephilim-et (ez volt az aminek nem jutott eszembe a neve), aztán még neki állt feljebb, hogy mi ez a xar.
    Amikor Warhammerezni, vagy Cthulhu-zni ültek le ilyenek, akkor nem volt gond, mert általában 10-15 perc alatt eljutottak a csinálj új karaktert pontig a saját hülyeségük miatt, és általában 5-6 próbálkozás után megunták (4 óra karaktergenerálás 10 perc játék:DDD).
    Ha meg hentelőset akartunk játszani, arra az ADnD/ShadowRun tökéletesen megfelelt. Ott elfért bármilyen stílusú játékos az asztalnál (sőt örültünk, ha néhány M-es is jött játszani), mert az új emberek, mindig új ötletekkel tették élvezetesebbé az eszetlen ámokfutásokat (megj. az ilyen jellegű játékalakalmakkor nem volt ritka a 2-300 %-os letalitás sem, de ez benne volt a pakliban). Ha akarod kifizetheted a számlát, vagy eladhatod rabszolgának az idegesítőbb partymember-öket, esetleg le is rombolhatod a kocsmát ''véletlenül'', ez mind belefért.
    Az igazi gond SZVSZ az, hogy egy idő után az ember hall mindenféle ''intellektuálisabb'', meg ''anti-táp'' játékokról, és azt hiszi, hogy neki azt kell játszania. Könyörgöm, ha valaki azt élvezi, hogy elpusztíthatalan félistenekkel játszik már a kezdetek kezdetétől, akkor játszon nyugodtan M.Á.K.O.S.-t, és csak akkor álljon neki másfajta játéknak, ha tényleg van rá igénye.

    A fent emlegetett magyar termékben sajnos a kiváló hangulat és a jó 5letek találkoztak egy olyan mérhetetlen tápolást elősegítő rendszerrel, amit nincs az a mesélő aki kordában tud tartani normális eszközökkel (persze, a megvakulsz, megtámad tíz démon és két sárkány, megharagszikrád valamelyik isten, és tsai kivételével, de szerintem ez nem számít normális megoldásnak, és nem is segít hoszzútávon). Talán ha a világ és a harcrendszer kidolgozásán kívül másra is fordítottak volna figyelmet, akkor nem ez lenne a véleményem.

    Na M* téma részemről lezárva (mert nem jut rá eszembe több szinoníma:DDD). Aki szereti játszon vele, de hadd ne kelljen kényelmetlenül éreznem magam csak azért, mert nekem ez a játékstílus nem jön be. Na jó, bejön, de csak 2 évente egyszer, és akkor is inkább SeriousSamet nyomok GOD módban Serious nehézségi szinten. Az sokkal szebb, és a hanghatásai is jobbak:P)

    Ufff. Én szóltam (de minek?!).

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz lordjancso #83 üzenetére

    Én. MtG, bár mostanában már nem nagyon követem az eseményeket (kb 1-2 éve). Azért a paklim még megvan, és van még benne egy két meglepetés (hiába no, néha néha még leülünk játszani a haverokkal nosztalgiából). Persze nem a mostani lapokból, én inkább azokra gyúrok/gyúrtam, amik nekem voltak klasszikusok valamikor a Revised Edition - Fallen Empires környékén. Ilyen Force of Nature, Wrath of Gods, Chanel, Order, Hymn és társaik. A múltkor néztem, hogy már Type 1-be se nagyon férne be egyik 'classic' paklim se, Type 2-höz meg alig van lapom, és azok is többnyire commonok. Ez van. Nincs időm / másra kell a pénz sajna. De majd talán nyáron/ősszel valami Sealed Deck-en frissítjük a készletet:)

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz sequator #93 üzenetére

    Megmondom őszintén, a második kiadásig még bíztam benne, utána a valamilyen tekercseket még megnéztem, aztán úgy döntöttem, hogy ebbe több pénzt-időt-energiát nem érdemes beleölni.
    Meg aztán magyar nyelvű verzió elérhető csak belőle, és tapasztalatból tudom, hogy a magyar verzió mindig gázosabbra sikerül mint az eredeti:)))
    Egyébbként amit az első 1-2-3 évben műveltek vele, abból nem hittem volna, hogy teljesen ki tudnának mászni valaha is. Ha mégis így történt, akkor Mea Maxima Culpa, szerzek valahonnan egy friss kiadást, megnézem, és addig nem fogom többet gyalázni. Mondjuk arra kicsi az esély, hogy újra nekikezdjek, mert most van elég más amit ki szeretnék próbálni (D20 Star Wars, DnD, Werewolf, Macho Women with Guns;], Mechwarrior RPG ), és azokra sincs elég időm.

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz sanyibacsi #92 üzenetére

    Direkt maradt benne. Ez nálam már csak így megy, mexoktm, aztán így maradt. Hasonlóan ahhoz, hogy hétfő délután tipikusan jó hétvégéttel szoktam elköszönni, vagy hogy a szia, hogy vagy (halál semmit mondó kérdésre) a neked is jó étvágyat a default válaszom.:)

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Gambit #94 üzenetére

    Sajna nem, de érdeklődj a Camelotban (vagy talafonon náluk), mert ők szervezik a hivatalos versenyeket. A weboldalukon (www.deltavision.hu) ugyan fenn van a hivatalos versenynaptár, csak az a pici gond van vele, hogy a 2004-es év csak februárig van kitöltve:DDD Hát igen. A weboldal frissítése nem tartozik az erősségeik közé...

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz anaqer #95 üzenetére

    Mi speciel az ADnD-t is (elég gyakran) OldScool módban nyomtuk, azaz még a szintlépés sem automatice ment (csücs le szépen elemezni a dolgokat / keress valakit, aki profibb és tanít), de vérpistike játékosnál ilyenkor jött a ''Dehát a szabálykönv szerint ez nem így van, és egyébbként is az xy-ban le van írva, hogy amikor szintet lépek akkor kapok egy übertáp lovat / kastélyt, és egy világelpusztító-maxramindentulajdonságot-ereklyét, és ha ezeket nem kapom meg, akkor kapjátok be, mind szemetek vagytok / csak azért csináljátok, hogy engem szivassatok!''. Namost egy ilyen ember mindenki más játékát haza tudja vágni. Az meg személyes megfigyelés, hogy amennyiben kb 5kg/fő angol nyelvű könyvvel jelensz meg játszani, akkor a vérpistikék felbukkanásának a valószinűsége minimálisra csökken;]
    Nem azt mondom tehát, hogy a mágust (az általam ismert második kiadásig) nem lehet táptalanul játszani, csak azt, hogy marha nehéz, mert a szabályok pont ellenkező irányba húzzák. Ugyanez volt megfigyelhető az ADnD-nél az xy Handbook-ok és a Players Options, DMs Options körül, de ott legalább mindenhol öles betűkkel kiírták, hogy ez mind opcionális, és csak azokat a részeket vedd át belőle, amikre igazán szükséged van, és tetszenek is. A második kiadásnál újabbakról nem nyilatkozom, mert nem ismerem őket.


    ( Ha kifejezetten a hentelésre gyúr mindenki, azzal sincs persze baj, de akkor ez legyen előre megbeszélve. )
    Ezzel annyira teljesen egyet értek, hogy legszívesebben én mondtam volna:) Annak is van egy érzése, amikor valaki Diablo-t játszik Pen&Paper-ben, csak SZVSZ nem szabad itt leragadni, mert hatalmas élményektől vágja el magát az ember.

    [Szerkesztve]

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz Huma #104 üzenetére

    Először is olvasd el a 97-et, aztán meg arról amit az ADnD-ről írtál:

    [Vigyázat, hosszú]

    ADnD táposságáról röviden néhány apró megjegyzés. A 17. szintű varázslóm 92 éves és 32 HP-je van. Ez egy az átlagnál kicsit erősebb karakter, mivel (igaz, hogy csak a korból adódó módósítók miatt) van két 18-as tulajdonsága, és további kettő 10 felett van (10 és 13). Sacc / kb 20 izmosabb sárkányt kéne behentelnie ahhoz, hogy 18. szintű legyen, pedig már elhagyta a két szint közötti különbség felét (kevesebb mint 1%-kal). Ez ugyebár nem túl valószínű, hogy sikerülne neki nem csak azért mert ezek a sárkányok 60+% magic resistance-szel mászkálnak, hanem azért is mert ők is tudnak ám varázsolni, ha pedig csúnyán ránéznek a karakteremre, akkor az szívrohamot kap és meghal:).
    Tolvaj magas szinten 5-ös szorzóval szúr hátba. Amennyiben feltételezzük, hogy valahogy eljutott erre a szintre és nem így született, akkor megítélhetünk neki nyugodtan egy +3-as mágikus fegyvert, ilyet már simán szerezhetett (most direkt nem említem a speckó orgyilkos cumókat, csak valami ''mezei'' tárgyat, ami általában 11-12. szint körül már azért esik a partinak). Tegyük fel, hogy nem alapvetően hülye a tolvaj, ekkor nem késsel fog szúrni, hanem mondjuk rövidkarddal. Ekkor a sebzése: 5d6+15 lesz minden egyébb módosító (pl célzott támadás) nélkül. Ez ugye 20 és 45 közötti sebzés lesz, ami egy átlagos (tehát nem kiemelkedően jó tulajdonságokkal megáldott) 10. szintű harcos számára elég fájdalmas tud lenni (10d10 HP amire magas egésségből jöhet bónusz, max +5/szintig). Amennyiben a tolvaj esetleg célzott támadást csinált, akkor ezt a sebzést duplázza/maxolja (opcionális szabály, válaszd a neked tetszőt). Ha valami mérget is használt az még hozzáadódik, netán ő is mázlis és van erőbónusza, stb. simán kijön neki hátbatámadásra egy 40-80 HP közötti sebzés, ami azért igen durva, mert ha a HP-d 40%-t elveszted egy kör alatt, vagy egy sebzés nagyobb 40 HP-nál, akkor System shock dobás van, az meg ha nem sikerül akkor beállsz 0HP-ra.
    És itt most átlagos karaktereket vázoltam. Nyilván a tolvaj sem biztos, hogy el fog tudni bújni, még az is lehet, hogy nem talál a szúrása, sőt, akár még magát is megsebezheti a mérgezett kardjával, de ha valakit hátbaszúr, akkor az nem valszínű, hogy csak úgy lenyeli a sebzést.
    A varázsló meg igen az ADnD-ben az über power karakter a 9. szintű varázslatokkal. Ez van. Persze ez a hűde nagy ütőerő mit sem ér a jó néhány mágia immunis / ellenálló lénnyel szemben, meg aztán azt a szintet el is kell érni (a varázsló fejlődik messze a leglassabban), és mit sem ér a 18. szintjáével, ha nincs 18-as int-je, akkor nem használhat 9. szintű mágiát. Az én kis varázslómnak mákja van, megvan a 18. Az össz probléma innentől, hogy a kora miatt nem is mer arra gondolni, hogy Wish-t használjon, mert belehalhat az 5 év öregedésbe. A Time Stop meg táposabbnak látszik mint amilyen. Majdnem egy teljes körig varázsolod, ha közben megzavarnak, akkor volt varázslat-nincs varázslat. Ha mégis sikerül, akkor megáll az idő egy 5m-es körben 1d3 körre. Ha elhagyod a kört, akkor megszűnik a varázslat, ha más is bennt van, akkor ő ugyanígy cselekedhet mint te. Ja és a legszebb, hogy te sem tudod, hogy mennyi idő van még hárta a varázslatból:DDD Szóval ez nem jött be. Néhány speciális esetet kivéve túl hasztalan ahhoz, hogy bememorizáld arra az egy szerencsétlen helyre amit kapsz. De még ha speciel neked tetszene is, akkor is problématikus megtanulni. Ugyebár nem kapsz automatikusan varázslatokat, magas szintű tekercseket találni csak nagyon nagy mázlival lehet, olyan mestert találni meg szinte lehetetlen, aki ilyesmit tanítana neked. Igazándiból két esélyed van rá, vagy legyőzől egy nálad erősebb varázslót, és megpróbálod megkeresni a könyveit, vagy rengeteg időt és pénzt ráfordítva magad kutatod ki az adott mágiát (esetleg valami ősi kötet előbányászásával, vagy saját laborban, stb). A legszebb az egészben, hogy még így is csak esélyed van megtanulni (Int 18-nál 85%), de nem biztos, hogy meglesz:DDD
    Ja és még egy elgondolkodtató adat. Egy 18. szintű mágusnak bememorizálni a varázslatait 8 óra phentető alvás megszakítás nélkül + 18 óra folyamatos memorizálás. Ezzel szemben 38 kör alatt kifogy a varázslataiból, ha folyamatosan varázsol (1kör = 1 perc). És csak akkor tart ki ennyi ideig, ha mázlisan pont azokat a varázslatokat tanulta meg jó előre, amiket megfelelően tud használni az adott helyzetben. És ilyen apróságokat még nem is említettem, hogy mindehez kb egy szekérnyi varázskönyvet és anyagi komponenst kel magával cipelnie (utóbbiak éréke sem rossz, úgy nagyságrendileg 2-300.000 arany értékű egyszer használatos kellék már elég szokott lenni), mert ezeket a szabályokat nagyon kevesen használják csak, mivel tényleg elégé legyengítik a varázslókat.
    Úgyhogy erre a rendszere nem mondanám, hogy tápos. Persze, ha a szabályok felét kihagyod, akkor lehet belőle tápos, és baromira kiegyensúlyozattlan rendszert is csinálni, de alapból elég jól ki van egyensúlyozva ahhoz, hogy senki se tudjon nagyon elszállni (kivétel a Druida, akivel szegénnyel úgy kiszúrtak, hogy gyakorlatilag 14. szint után esélye sincs a többiekkel lépést tartani).

    No offense, csak ahogy nekem is el lettek a M-vel kapcsolatos tévképzataim oszlatva, úgy én sem szeretnék senkit előítéletek között hagyni az ADnD-vel kapcsolatban.
    ha megnézed az új rendszert látni fogod Pont ezt is említettem fentebb, hogy a mostani verzót nem ismerem, de meg fogom nézni. Amit írtam róla, az a második kiadásig bezárólag igaz, mint ahogy abban a hsz-ben is említettem, miután a mostanit átnézem, majd meglátom, hogy sikerült-e kigyomlálniuk. Mindenesetre amit eddig írtatok róla, az bíztató.

    [Szerkesztve]

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz guminyúl #108 üzenetére

    Speciel ülök a váramban, és néha amikor rámjön, akkor terrorizálom a környék lakóit (persze csak kicsit;t), és a mindenféle suttyó követőimet / zsoldosaimat / bérelt embereimet / szövetséges kalózaimat zavargatom, de néha elkúrnak dolgokat, és akkor saját karmos mancsomba kell venni az irányítást.

    Egyébbként ez az első olyan alkalom, hogy a mesélő nem szivat. Az eddigiekben általában sűrűn jöttek a dolgok (pl a 18-as Harcos / Papom 3x építette újra a várát, és a templomát a saját költségeiből, aztán megunta, hogy egy földrengés, egy vulkánkitörés, majd egy Tarresque:) rombolta le...

    A hszben, meg nem szerepjátékról, hanem a rendszer táposságáról volt szó, és számadatok mellé írtam számadatokat.

    Komponensekek miatt igenis kell siránkozni, Deeppockets, és hasonló extradimenziós megoldások enyhén veszélyesek, ha kombinálva vannak, márpedig szerintem fontosabb a biztonságos pihenőhely, mint a ''mélyebb'' zsebek. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy némely varázslat komponensének az árából veszek egy falut, és még marad is. Az idézések, meg a kiirtok egy hadsereget, teljesen igaz, de pont a komponensek, és a memorizálási rendszer remekül megakadályozza, hogy ez legyen a default megoldás. Persze ha muszály, akkor megoldható, de megvan az ára.

    Hogy a szerepjátékról is essen szó, két kis sztori.

    Mélysötét. Full ChaoticEvil Drow party, járőrcsapatként. Hogy-hogynem két erősebb (rivális) ház is képviselteti magát a csapatban egy-egy papnővel. A tiszta játékidő több mint 30 óra volt, a modulnak nem értünk el a 15%-áig sem, mivel úgy lett vége a játéknak, hogy az utolsó túlélő a város határában döbbent rá, hogy mégsem blöffölt a Harcos-Tolvaj (mielőtt meghalt tüdőgyulladásban, mert túl hideg volt a kés), amikor azt mondta, hogy mérgezett volt az előző vacsora:P Két apróság: a 12 fős csapat egyetlen tagja sem mélysötét veszélyei (hacsak a másik 11 PC-t nem soroljuk közéjük) miatt pusztult el, és mégis olyan feelinges volt a mindenki a másik hátát figyeli, hogy mikor döfheti bele a kést játék.

    Dragonlance. Pénz kellett egy hajóútra. A Solamniai lovag állandóan beszóllt, hogy ne csináld ezt, nem kéne így, stb, aztán a végén sajnos a surranó elvesztette kártyán a páncélját és a kardját, majd leitattuk, és eladtuk rabszolgának. A vicc az egészben, hogy addigra már a srác is lazán vette a dolgot, hogy hát végülis sikerült megakadályoznia, hogy ártatlanokat fosszunk ki a pénzért:C

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz warmaster #111 üzenetére

    Hát igen, magas szint általában több (2-3 év folyamatos játék), kivéve 1-2 durva modult. A Greyhawk Ruins, pl akár 20-25. szintig is fel tudja vinni a party-t (3-4. szintről) ha sikerül végigvinni;t, csak éppen addigra mindenki legalább a 3. karakterével fog játszani, vagy nagyon gyenge a mesélő. Ja és így is elég sokáig (0,5-1 év) fog tartani. Mondjuk azok után amit ott összeszedhetnek cuccost, én nem engedném a túlélőket tovább játszani. Jók azok szép emléknek is.

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

  • HSNet

    aktív tag

    válasz warmaster #120 üzenetére

    Össze kéne hozni egy PH!-s partyt:) Aztán ha Parciék is hozzájárulnak, lehetne a színeiben indulni versenyeken is. Mit gondolsz, mit lépne rá a szervezőség, ha megjelennénk ''A rovat támogatója az AMD'', vagy hasonló feliratú egyenruhákban:DDD

    In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.

Új hozzászólás Aktív témák