Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ptesza

    senior tag

    válasz hcl #48010 üzenetére

    Így van, jól beszélsz.
    A benzines autóknál nagyon fontos precíz üzemanyag és a levegő arány. Az ECU a keverék arányt elsődlegesen a MAP szenzor jele alapján állítja be, de a a két lambda szonda jelét is felhasználja a finomhangoláshoz.
    Ennek a MAP sensor-nak a tisztítását szokták jól elszúrni és sok esetben taccsra is vágni.
    forras2:
    Vannak YT videók ennek a szenzornak a tisztításáról meg lehet próbálni.
    De én kipróbálnám előbb úgy, hogy lehúzom és mennék egy kört vele, megnézném, hogy mi változik. Valószínűleg ez hibakódot is fog generálni, amit ki lehet törölni. Ha nem az már gyanús.
    Ezt az elkoszolódást sajnos az EGR szelep által visszavezetett kipufogógáz okozza ami ellen szinte semmit nem lehet tenni. Az EGR szelep blokkolása megoldás lehet de nem mindegyik autó tolerálja. Főleg ha elektromos motor működteti az EGR-t. Vákuumos esetén tök buta. Ezt egyáltalán nem javaslom elvégezni, mert ha műszaki vizsgán kiszúrják, vagy kimérik akkor bukta is lehet.

    Azért mindenképp láss el minket is majd infóval, mert úgy tűnik nagyon népszerű a téma.

Új hozzászólás Aktív témák