Hirdetés

Hirdetés

  • Shadows of Doubt teszt

    gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!

  • A gépház modding sötét oldala. (rewrited)

    lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...

  • Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez

    ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.

Új hozzászólás Aktív témák

  • kem

    addikt

    válasz pető bá' #20980 üzenetére

    Az IBM-et ajanlom en is. Nekem 2 ev eleg volt, hogy dobbantsak a UK-be eleg jo melora. Rovid ido alatt sokat lehet ott fejlodni es megtanulni sok dolgot, de bele is suppedhedsz a langyos vizbe evekre ha ahhoz van kedved, sokan azt nyomjak :D Nem csak az oneletrajz miatt fontos hanem a kovetkezo dolgokat segit megtanulni:
    Szervezeti struktura, management redszer(ek), ITIL keretredszer, ticket (munkafolyamat) management, kommunikacio (kollegakkal, ugyfellel, mas beallitottsagu munkatarsakkal ami alatt azt ertem, hogy van aki a sztorizasbo ert, van aki meg a szaraz technikai reszletekbol) mind mailben es telefonon, telefonkonferenciakon. Raadasul nagyon vicces munkahely tele furabbnal furabb emberekkel, es rettento jo peldakkal is. En a kov skilleket tudom azota beirni a CVmbe:

    Problem Manager:
    -Coordinate all Problem Analysts, including suppliers and external teams, to ensure timely resolution of problems
    -Supporting all Finnish Customers and Executive layer of IBM by providing and presenting Root Cause Analysis for Major Incidents, Failed Changes and SLA (Service Level Agreement) Missed cases.
    -Responsible for the quality and integrity of the process Problem Management.
    -Interface to the other process managers. Focal point for escalation.
    -Handle all incident and problem records.

    Unix Linux System Administrator:
    -AIX, Linux, Solaris implementation and administration, using VMware and Power virtualization with SAN storages. Supporting DB2, SAP, JBoss, Oracle servers.
    -2nd and 3rd level OS support of HA and HACMP clusters on VMware ESXi and Power6, Power7 virtualzation.
    -Support the application and database teams (SAP, WTX, Tibco, Jboss, DB2, Oracle, MySQL).
    -Service operation and transition according to ITIL (incident, problem and change management etc.)
    -On-Call support, BAU duties and training of monitoring team and newcomers
    -Delivering Transition and Transformation Projects.

    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák