Hirdetés
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kem
addikt
válasz pető bá' #20980 üzenetére
Az IBM-et ajanlom en is. Nekem 2 ev eleg volt, hogy dobbantsak a UK-be eleg jo melora. Rovid ido alatt sokat lehet ott fejlodni es megtanulni sok dolgot, de bele is suppedhedsz a langyos vizbe evekre ha ahhoz van kedved, sokan azt nyomjak Nem csak az oneletrajz miatt fontos hanem a kovetkezo dolgokat segit megtanulni:
Szervezeti struktura, management redszer(ek), ITIL keretredszer, ticket (munkafolyamat) management, kommunikacio (kollegakkal, ugyfellel, mas beallitottsagu munkatarsakkal ami alatt azt ertem, hogy van aki a sztorizasbo ert, van aki meg a szaraz technikai reszletekbol) mind mailben es telefonon, telefonkonferenciakon. Raadasul nagyon vicces munkahely tele furabbnal furabb emberekkel, es rettento jo peldakkal is. En a kov skilleket tudom azota beirni a CVmbe:Problem Manager:
-Coordinate all Problem Analysts, including suppliers and external teams, to ensure timely resolution of problems
-Supporting all Finnish Customers and Executive layer of IBM by providing and presenting Root Cause Analysis for Major Incidents, Failed Changes and SLA (Service Level Agreement) Missed cases.
-Responsible for the quality and integrity of the process Problem Management.
-Interface to the other process managers. Focal point for escalation.
-Handle all incident and problem records.Unix Linux System Administrator:
-AIX, Linux, Solaris implementation and administration, using VMware and Power virtualization with SAN storages. Supporting DB2, SAP, JBoss, Oracle servers.
-2nd and 3rd level OS support of HA and HACMP clusters on VMware ESXi and Power6, Power7 virtualzation.
-Support the application and database teams (SAP, WTX, Tibco, Jboss, DB2, Oracle, MySQL).
-Service operation and transition according to ITIL (incident, problem and change management etc.)
-On-Call support, BAU duties and training of monitoring team and newcomers
-Delivering Transition and Transformation Projects.Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen