Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz pilóta #83010 üzenetére

    Túl vagyok már pár használt gumin, ( amiben volt pár hónapostól kezdve több évesig minden) nem sok, talán 100 garnitúra volt az elmúlt 22 évben alattam, egyikkel se volt soha baj, mikor asszony kicsípte, akkor nem a 40 ezres gumiból kellett vennem, hanem a 8 ezresből, ha meg nyomom a rosszabb úton, akkor is a 8K-s lesz szálszakadásos, ( az elmúlt 22 év statisztikának is jó, ennyi idő alatt egyet csíptem ki én, egyet az asszony, egy lett szálszakadásos, miközben sok autóval legalább 6-700 ezer km alatt se volt más egyéb) nem az 5x annyiba kerülő, és ami a legrosszabb, technikailag nincs különbség a 8mm-es vadiúj, és a 6mm-es 2 éves között, gyakorlatilag nem mérhető az eltérés sem féktávban, sem kanyarsebességben.
    Oké, a 8K-ssal nem menyek annyit, mint a 40K-ssal, viszont ugyanannyi pénzből 5 db 8K-ssal kb 2x annyit megyek, mint egy 40K-ssal, és mindig 6-5-4mm a gumi, amiből a legvégét még el tudom adni 10-12-ért.
    Vagyis veszek egy szettet 32-ért, majd eladom 12-ért. A kettő között eltelik bizonyos km, ahol soha semmi problémát nem észlelek.
    Valóban, nem lehet tudni, előtte mit csináltak vele, de azért ha csináltak volna valamit, annak nyoma van.
    Volt új tesztgyőztes, 1 év után eladtam az autót, 75 helyett 45-ért ment el, pedig alig 15 ezer km volt benne. Most sem tervezet újat venni, pedig van is mire, meg van is miből, nekem egyszerűen nem éri meg, ledobom évente a keveset futott, olcsón vett márkásat.
    Pedig gumim van most is épp elég, ezek csak azok, amikre már tuti nem lesz szükségem.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák