Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz net84 #554 üzenetére

    nem marha és értetlen, nekik az a dolguk hogy a szart is rád sózzák bármi áron, neki ez a munkája, neked meg az, ami....szal aki ilyen rámenős, az nem feltétlenül hülye a témához, csak beza gyakran limitre dolgoznak
    minket pl hetente hív ugyanaz ! ! ! a cég, ilyen reklámüdülés-reklámvacsora, termékbemutatóval egybekötve....amikor felveszem a telót és meghallom a nő nevét és a céget, már csak anynit kérdezek hogy ''na és ezen a héten mit akar eladni, drága?'' és lecsapom

  • Kobe

    veterán

    válasz lesaux #1329 üzenetére

    mistralban már velem is csináltak hasonlókat :D
    amikor én mentem, 9 kor nyit a bolt, olyan 8:55 körül ott vagyok, az ajtó már nyitva, de eltorlaszolva egy ilyen kis reklámtáblával, egyik csávó meg mossa fel a padlót, mondom egye fene, megvárom mer kell a cucc
    felmosás kész, csávó kiáll ajtóba, rágyujt egy cigire....9 óra...9 óra 10 perc.....negyed 10, csávókám még mindig ott áll, és mivel fél 10 re suliba kellett lennem, gondoltam rákérdezek már mikor óhajtanak vevőt kiszolgálni...erre : jah, ma leltár van, nem vagyunk nyitva....mondtam neki jólvan, akkor ezzel le is tudtatok 2 vásárlást a részemről - az elsőt és az utolsót
    látja hogy több mint engyed órát szobrozok az ajtóban de nem modnta volna hogy b*szomanyád ne várjá mer zárva leszünk ma

  • Kobe

    veterán

    válasz szepi79 #1333 üzenetére

    és ezt lesaux kollégának is mondtad ?

    degu : amugy a boltosokat sem kell félteni, anyám ma majdnem sírógörcsöt kapott egy boltban akkora tukó volt vele az eladó, én egy másik boltban nézelődtem oszt amikor mentünk volna tovább könynes szemmel jött ki a másik boltból...kérdezem mi van, aszondja semmi csak nagyon felhúzta az eladó, pedig van egy cucc amit nagyon meg szeretett volna venni karácsonyra.....fél óra múlva egyedül visszamentem, megkérdeztem a nőtől, mit nézegetett anyám, először nem nagyon emlékezett rá, mondtam hogy csak beugrik elvégre ő volt az akivel alföldi paraszt módjára viselkedett és nem hiszem hogy egy nap túl sok vevő megy ki könnyes szemmel, mondtam nézhet rám csúnyán, nem vagyok a komája, lexarom mit gondol, nekem az a motyó kell és ki is fizetem - és így is lett, egy boltos tukónak nézett, de anyám annál jobban fog örülni szenteste

    a másik meg aki írta, hogy a vevő királynak érzi magát mert nála a pénz....hát, ez így van, kívánom azoknak a boltosoknak akik sokszor hülyének nézik az eladót, csak egyszer kerüljenek olyan szituba hogy a 8 általánossal meg szakközépes papírral egy media marktos eladó idiótának nézze, holott mondjuk ránézésre élből 5x oylan kultivált az emberke...


    [Szerkesztve]

  • Kobe

    veterán

    válasz TheReMiXeR #1342 üzenetére

    azért csak lehet benne valami, hamár egy egész tudományágat alapoztak rá marketing és management címszó alatt és még féltucat más módszert, de olyat még nem tanítanak, hogyan kell tukó vevőt nem kiszolgálni :) itt allezusammen az egész bolttól eltérően és annak típusától eltérően a bizniszről szól, aki megteheti azt hogy csak azért elküld egy 2-300 ezres potenciális ügyfelet, mert nem tetszik a képe, az vagy nagyon rossz üzletember és a főnöke rossz emberismerő amiért alkalmazza, vagy nagyon gazdag hogy ilyet megcsinálhat bolttulajként, de még akkor is rossz üzletember....nálunk Magyarországon az előbbi a gyakoribb eset, másrészt meg pl eladónak is kedvezőbb hosszú távon ha a jó oldalait nézi az eseteknek, nem kevés oylan ember van aki a munkahelyén lett depressziós, én pl soha nem húztam fel magam ügyfél hülyeségével melóban, mert minek, mit veszíthetek vele - dilidoki kezelésének költségeit, mást nem....bár ritkán járok számtechboltba, a legnagyobb pofonokat ott szenvedem el mindig, ugyanugy ahogy egy élelmiszerboltban nem akarnak kiszolgálni mert nem néznek ki annyinak amennyi vagyok, viccből mindnig csak annyit mondok amikor kérdezik elmúltál már 18, ''nem, én cska egy hormonzavaros 15 éves vagyok, így lettem 197 centis, 120 kilós szakállas fiatalember'', ugyanígy nem tetszik ha pl egy számtechboltban rendszeresen lekezelnek és már úgy a nézésükből is látszik hogy ők az okosabbak, szebbek, jobbak, hozzáértők, a fontosemberek - pl ez a herótom, amikor végre sorban állsz egy forgalmas boltban mondanád mi kéne és a boltos feláll és elmegy az asztaltól hátravinni valamit úgy hogy rád sem néz, szóval nem tom, én ha tehetném mindennemű bolti eladói körbe kerülő emberkéne minimális pszichológia-üzleti érzéket okító tréninget tennék kötelezővé.....mondjuk visszaolvasva amiket írtál az első oldalon, azok elnézést de kifejezetten köcsög hozáállást tükröznek, amik ellen már itt is protestáltak - pl az öreg bácsis, ahhoz hogy egy 80 éves ismeretlen papával ilyen tiszteletlenül beszéljen az ember - feltéve ha igaz amit leírtál - ahhoz azért kell egy arc, ok hogy papa nincs otthon az IT világában de mit tudja ő a rossz látásával hogy hova fejlődtek a kocsialkatrészek, felőle egy szgépház lehet egy új bmw akksija is akár, nomeg szép szocialista hagyomány nálunk az idősebbek tisztelete valamilyen szinten, ok egy 50 éves nem fogja az 51 éves seggét nyalni, de mondjuk egy nyugdíjas felé a szolíd tolerancia kívánatos dolog....szóval nekem ez a szép hosszú véleményem

  • Kobe

    veterán

    válasz george11 #1353 üzenetére

    ok, van ebben is ráció de a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség :)....ehhez nem kell felsőfokú végzettség, csak tolerancia meg tapasztalat, ha egy laikus ránéz az árlapra, az kriksz-kraksz, ha egy felhasználó ránéz, már lát annyi háttérinfót az illetőnek hogy informálni tudja a laikust, szóval nem egy doktori végzettséget igénylő munkakör semmilyen eladói pozíció - ezzel illik tisztában lenni és úgy hozzáállni a vevőhöz, mondtam nekem pl herótom amikor valamelyik zsugabubus a szakközépjével azt hiszi, ő az atyaúristen mert a pult mögött áll
    szóval sok beszédnek sok az alja, van kül a hülye és hülye vevő között, az egyik mondjuk hülye mert nem ért hozzá, a másik meg hülye mert flegmán ért hozzá, és azért nem mindegy melyiket hogy kezeled, a flegmát nyílván senki nem viseli könnyen - én pl takarékszövetkezetben melóztam ahol azért ügyfélt eligazítani illik, na ott pl rövid idő alatt azt láttam hogy akik vmilyen hitelkérelemmel fordulnak a hitelezős munkatárshoz, csak az első kört futják le, utána vissza sem jönnek - egyik alkalommal sikerült is beszélnem egy ilyen visszatáncolóval, megkérdeztem mért nem ott folyósították, erre az volt a válasz hogy úgy érezték nem kapnak elég figyelmet a munkatárstól, 2 percenként szaladgál jobbra balra, nem tud 5 percig normálisan tájékoztatni az embert, stb, így hát inkább kerestek egy másik bankot ahol lehet 2% kal nagyobb volt a kamat, de leültették őket és szívélyesen foglakoztak vele - szal nem csak egy 10 ezres memó vagy 20 ezres vinyó múlik ilyenen hanem mondjuk milliós ügyletek, és lám azok is el tudnak úszni
    nem azt mondom hogy napi 8 órában vigyorogva kell állni tejbetökként a pult mögött, de ahogy az eladót zavarja az ha prohardverezés közben ''zaklatja'' a vevő, úgy a vevőt is az, ha így bánnak vele - csak míg az eladó azt gondolja, na elhajtottam még egyet, nagy ügy, nem vett meg egy alkatrészt, addig a vevő aszondja, na ide se jövök többet - ami mondjuk gáz, ha egy hót zsíros hardcore hardware buzit hajt el az ember aki neadjisten havonta cserél jelentősebb cuccokat gépben....puskás öcsinek volt az a mondása régen, ha valahol rossz étteremben ebédeltek : na, itt is ettünk már háromszor : először, utoljára, és soha többé


    na ez is hosszú lett :D

  • Kobe

    veterán

    válasz szepi79 #1355 üzenetére

    sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ? komolyan nem tom, ebben mi a tendencia, de ismeretségi körben nem bevett szokás, azt tudom, de nem hiszem hogy nagyon sok lenne, szal ilyen szempontból sok eladónak tök mindegy mivan, ő akkor is fix lóvéért ül ott ha zsörtölődik, de akkoris ha jókedve van....nyílván aki megtudja az infót a szakboltban, fut egy kört a tecsóban és utána visszamegy szakboltba, legalábbis hallottál te már oylat hogy metro-tesco szintű nagyáruházban márkás, de legalábbis jóminőségű, neves alkatrészekkel van felszerelve egy konfig ? mer ugye nem mindegy h a kiskölöknek noname ati kártyán ajánlgatják a dúm 3at, vagy éppen egy sapphire on, ha szakboltban elmagyarázzák neki mire figyeljen, csak kiszúrja hogy egy áruházláncas csoda csak halovány utánzat

    szal úgy látom, téged is fel lehet idegesíteni

    persze hogy fel lehet, mindenkit fel lehet, csak más helyzetben, nyílván ahol a pénzemér várom el a szolgáltatást - vagyis vevő vagyok, ott könnyebben jön dühbe az ember hiszen hajlamos azt gondolni, a pénzével nem csak az áruért fizet hanem a szolgáltatásokért, sőt tudjuk hogy manapság már olyanok a piacok hogy a vevő előbb mérlegeli a szolgáltatásokat mint magát az árut, mert abból van úgyis félmillió helyettesítő, viszont munkakörben esetleg elég arra gondolnia hogy ezért fizetik, ezért pénzt kap, nem két zacsi szotyival díjazzák, szal van határhaszna annak hogy meggondolja hogy áll a vevőhöz
    azon meg rágódni szte hülyeség hogy most 10 percet kell tépned a szádat egy potenciális vevőnek oszt a végén nem lesz semmi, mert ez minden boltban így van, elég nagy köcsögség lenne kíirni bejáratra hogy ''szakszerű információt csak tényleges vásárlónak adunk ; csak a nálunk vásárlókkal állunk szóba, érdeklődőknek kívül tágasabb''

  • Kobe

    veterán

    válasz szepi79 #1361 üzenetére

    figy, ez az utálok feleslegesen melózni ez tipikusan az a hozzáállás ami konfliktusra ad okot :) nyílván senki sem szereti, ha relatíve végkifejlet nélkül megy végbe a dolog, vagyis nem vesz semmit az illető, de egy bolti alkalmazottat azért fizetnek, ráadásul nem is megterhelő melóért, hogy munkaszerződésben foglalt ideig a vevők rendelkezésére álljon - szóval hogyha egy nap beesik 300 ügyfél, akit tájékoztatni kell, és egyik sem vesz semmit, akkor is meg kell csinálnia, mert ez a dolga....szóval az hogy olyan munkaköre van, ahol még neadjisten nem kevés ideje jut prohardvert böngészni, és nem teccik neki hogy naponta betoppan 1-2 laikus, aki megzavarja a tökvakarásban, az azért már úri mulatság-számba megy manapság. Ha az lenne a tényállás akármelyik szgépes boltban, hogy percenként érkezik a vevő és minden második hót hülye, aszondom van realitás alapja, de nem ez a helyzet - mennyi forgalma van egy átlagos boltnak egy nap és az hány vevőre oszlik el ? 20-25 ? semmiképp sem sokkal több, abból meg 1-2 hülye nem is olyan rossz arány....szóval nyugodtan tekinthet arra a pár lükére mint opportunity-costra - a vevők közötti szabad félórás prohardverezés, tökvakarás költségére

  • Kobe

    veterán

    válasz Zofren #8080 üzenetére

    Canon Pixma IP3500 (6-700 ft a drágább helyeken bele a patron, de inkább 4-500)
    Canon Pimxa IP4200-as, de asszem a teljes 4ezres sorozat is ilyen.

    és ha jól tudom, nyár végén hozzák az MMC chipes utángyártott patront (legalábbis nekem, ahol veszem ezt mondták) és oylan 800 ft lesz

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák