- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bb71
őstag
Létezhet, hogy 2018/9 havi Ignis GL+-ban van navigáció? Vagy mindegyik érintős kijelzősben van ilyen menűpont, csak éppen sd kártya nélkül nem működik a navigálás?
-
bb71
őstag
Köszi mindenkinek! Most veszik szülők, és én marha nem próbáltam ki, hogy tényleg elindul a navigáció... kedden kiderül.
-
bb71
őstag
Elhoztuk az 1 éves Ignist a kereskedőtől.
Egy furcsaság van vele: a gázpedál számunkra - apu vette - túlságosan kemény, nehezen lehet benyomni.
Volt suzukink, úgyhogy tudjuk milyen egy finom gázpedál...Celerio is van, annak egy vajpuha a gázpedálja ehhez képest.
Szerintetek mi lehet az oka? Vagy ez ilyen az Ignisé???
-
bb71
őstag
Ismét kérdezem, hátha valaki reagál:
az Ignisnek másnál is eléggé nehéz nyomni a gázpedált?
-
bb71
őstag
válasz gyenesmartin #44166 üzenetére
Szóval nem csak velünk van a gond...
Egyébként kicsit csalódtam az Ignisban, mivel olyan érzetem van , mintha hajóval mennék, a kormányzás nem "határozott". Néztem teszteket, és az egyikbén mint egyedüli hiba pont ezt a kormányzási hibát hozták fel. Sokkal pontosabb, finomabb volt a régi Ignisnek és a Celerionak is a kormányzása...2020-01-18 13:31:37 (#44170) Vigneau
Erről a Here navigáció SD-re dologról írnál valamit...[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
-
bb71
őstag
válasz AMD Power #44356 üzenetére
Ez itten kérem konkrétan a mienk volt: [link]
Eltekintve néhány pontatlanságtól, valós a hirdetés, apu vett ott egy másikat... ezt meg beszámolta.
Ezzel az volt a család nagy baja - bárki vezette -, hogy a kuplunggal és a motorvezérlő szoftverrel senki nem barátkozott meg 15 év alatt... mindenkinek sikerült lefulladni induláskor.
Ja, és sokat eszik ez a motor! 6,5 -7,5
Az újabb ignác 5 liter most télen... -
bb71
őstag
Ignis:
takarítjuk, hát látom, hogy az első ülés alatt szivacs darabok vannak!!!
Ahogy beül az ember a szivacsot elnyomja és az ülés szerkezete meg ledarálja...
Ez típushiba?
-
bb71
őstag
Korábban durrogtam, hogy kemény a gázpedál.
Megoldottam: majd később rakok fel fényképet is, kiszedtem, szétszedtem és 2 rugó van benne, a belső kisebb átmérőjűt kiszedtem és így már tökéletes lett!
-
bb71
őstag
Eléggé gyenge minőségű a Celerioban a rádió is és a hangszórók is, cserélte már valaki és mire a hangszórókat? Csak hangszóró csere segíthet? Mekkora átmérő - 160mm?
-
bb71
őstag
Nem értettem, miért tűnnek el a kis fogyasztású jó kis autók, mint pl. a Celerio. Hát tessék:
"Fontos megemlíteni, hogy a felsorolt határértékek csupán irányszámok: valójában minden márkára más és más konkrét limit vonatkozik, mégpedig az Európában forgalmazott típusaik átlagos menetkész tömegétől függően. Minél könnyebb autókat gyárt egy cég, annál szigorúbb követelményeket támasztanak vele szemben."
[link][ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
Kisautók kivégzése...
[link] -
bb71
őstag
1880-at feltette valaki?
-
bb71
őstag
válasz Vigneau #45031 üzenetére
************* más
Vettem egy USB 3.0-ás 64GB-os pendrive-ot, FAT32-re formázva - egyszerűen nem ismeri fel Ignác... Ugyanebből van egy 32GB-os, no problémó - arról flasheltem a szoftvert is, zenelejátszás is megy.A 64-est betéve a Celerioba, ott meg működik...
Most akkor aki megmagyarázza, annak jövök egy sőrrel!
-
bb71
őstag
átpartícionáltam 29GB-ra és így sem ismeri fel Ignác...
-
bb71
őstag
hátha még nem volt:
SLDA 1880 (2020.03.)
[link] http://suzukiignis.nl/slda-bosch-firmware-update/
Javult a telefonkönyv kijelzése
Néhány hiba javítva
(Én még nem telepítettem!)[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
SLDA Map 2020
nem akarok más tollával ékeskedni: https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=82853573&postcount=1564 [link]
(működik - CID változtatható SD kártya kell ugye...)
[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
válasz csaba1203 #46691 üzenetére
Amit én ajánlottam - nem vagyok fényező, csak mekkelek -, abban van egy 1000-3000-es polírpapír (most nem emlékszem pontosan az értékre), azzal kell először vizesen csiszolni a sérülést - és nyilván a karcok mélysége a döntő -, majd polírozni előbb a durvább, majd a finom anyaggal.
Feltételezem, csak polírozta a fényező (mégis ő a szakmabeli), esetleg a csiszolás mélyebbre vette/venné le az anyagot... de lehet, hogy ez a maximum, amit fényezés nélkül ki lehetett hozni. Csak okoskodom... -
bb71
őstag
válasz ncc1701 #47378 üzenetére
Lehet, hogy nem gyártanak kis autókhoz aktív szenes pollenszűrőt: pl. Kia Picanto, Hyundai Getzhez nem találtam.
Ignis Celerio...? Szerintem ezekhez sincs!Új Válasz 2020-08-11 20:21:27 (#47372) Tigerclaw
Nem tudom miért, de alap előírás a 0W16 lenne, de szerintem SEHOL az országban nem tesznek bele olyat! Ismerős utánaolvasott - új Jimnyje van -, hogy a gyűrűk miatt kell a 0W16, de ezt letolják a márkaszervizekben... Pedig ott figyel a polcon a 0W16, csak éppen flakonos és nem hordós... gondolom a pénz áll a háttérben, csak nem értem hogy.[ Szerkesztve ]