- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
válasz
burgatshow #61580 üzenetére
ejj, így meghízott az s-cross? Nekem még 1150kg 140 LE
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #61580 üzenetére
Nekem a matek úgy volt, hogy
- IS200: 1360 kg, 155 LE, 195 Nm, 9,5 s gyorsulás
- S-Cross: 1175 kg, 120 LE, 156 Nm 11 s gyorsulásA súly/le arány meg 8,7 és 9,8
Viszont ha odalépek, akkor sokkal lassabban pörög fel a fordulatszám a Crossnál, mint az IS-nél, érzésre nem mondanám, hogy csak 1.5 s különbség van a gyorsulásban.
Csalóka, mert az IS nagyon rövid áttétellel volt. GPS 150 km/h-nál 4300-at forgott 6-os váltóval. Cserébe 10.5 litert be is kért ekkor, pedig lényegesen jobb a légellenállása, mint a Crossnak.
A Cross 5-ös váltóval jóval kevesebbet forog 150-nél.Amit viszont nem értek, hogy miért gyorsul lényegesen jobban tempomatra. Ezt máshol is olvastam már. Megyek mondjuk 130-al 5-ben, padlózok és lényegesen lomhábban gyorsul, mintha a tempomaton nyomnék rá párat, vagy nyomnám be a res gombot, hogy visszagyorsuljon a beállított sebességre.
[ Szerkesztve ]