- Netfone
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Macrodroid
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egy hét múlva mutatkozik be a Moto Razr 50 széria
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
Hirdetés
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyY2
tag
válasz
IMIIKE1998 #52965 üzenetére
Nekünk is ugyanilyen autónk volt, 5 éve adtuk el valós 130ekm-rel, de még csak véletlenül se írtuk az óraálláshoz, hogy 30ekm (ugyanis ez 100e-nél átfordul). A miénk ehhez képest újszerű állapotban volt, főleg belül. Valóban soha, semmit nem kelett rákölteni, csak X évente a vezérműszíjat kellett kicseréltetni.
Aki már az elején hazudik, ott sok jóra nem lehet számítani. 4. tulajdonos, 2012-ben volt egy tulaj váltás és valószínűleg 2020-ban vették ők (akkor miért adják most el?). Évi tizenezer km-t mennek vele, 2012-ben volt az óra állása 49e (vagy inkább 149e). 2020-ban volt az óraállás 37e (vagyis most lehet benne max. 237ekm).
Egyszóval, nem lesz egyszerű menet, de sok sikert hozzá.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz
IMIIKE1998 #52965 üzenetére
"nem nagyon tudok olyan autóra gondolni, ami olcsóbban kijön fenntartás ügyileg."
Ugyanez volt a fő szempont nekünk is autó vásárlásnál. Legyen olcsó, egyszerű, gazdaságos, könnyen fenntartható. Ezt mind tökéletesen teljesíti is a Swift, egyedüli gyenge pontja az intenzív korrózió.
Vásárlás óta amiket költeni kellett az autóra: olaj+szűrők, 4 db gyertya, 2db hátsó kerékcsapágy és egy ékszíj. Ez összesen volt 16 ezer ft.
Még csak 3 hónapja van meg az autó, így nem tudok mindent a típusról, de a legtöbb helyen azt írják, hogy az 1.3 16v es Swifteket jobban hajtották az évek alatt, így a legtöbbjük mára rosszabb állapotban van, mint a sima 8v motorosak.