Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz meroly #23063 üzenetére

    Ha nekem kellene csinálni akkor a szívó oldalt kellene végigvizsgálni.

    Ha a hibakódot jelző check engine lámpa nem ég, akkor valószínűleg valami el van tömődve/dugulva/szakadva így fals levegőt IS szívhat, de ez persze nem biztos.

    Elsőként pattintsd le a szűrű-házat (levegő), vizsgáld át alatta a pillangószelepet, (amit a gázpedállal mozgatsz), a teteje általában nem retkes de ami mögötte van az nagyon az szokott lenni. Konkrétan nem tudom hogy injektoros vagy karbis a gép... ha karbis nehezebb leszedni.... de az a lényeg ha a kabi/pillangó szelep után tömítetlenség van, ergó fals levegőt szív be akkor szokott ugrálni az alapjárat. Vagy ha pl kokszos a pillangó akkor meg nem tud úgy mozogni ahogy kellene (főleg az alapjárati finom mozgások nehezen mennek neki)

    -Ha van MAP szenzor, légtömeg mennyiség mérő, és ha retkes akkor az is tud hülye adatokkal szolgáltatni a vezérlőnek. Azt is érdemes megtisztítani.

Új hozzászólás Aktív témák