- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #23063 üzenetére
Ha nekem kellene csinálni akkor a szívó oldalt kellene végigvizsgálni.
Ha a hibakódot jelző check engine lámpa nem ég, akkor valószínűleg valami el van tömődve/dugulva/szakadva így fals levegőt IS szívhat, de ez persze nem biztos.
Elsőként pattintsd le a szűrű-házat (levegő), vizsgáld át alatta a pillangószelepet, (amit a gázpedállal mozgatsz), a teteje általában nem retkes de ami mögötte van az nagyon az szokott lenni. Konkrétan nem tudom hogy injektoros vagy karbis a gép... ha karbis nehezebb leszedni.... de az a lényeg ha a kabi/pillangó szelep után tömítetlenség van, ergó fals levegőt szív be akkor szokott ugrálni az alapjárat. Vagy ha pl kokszos a pillangó akkor meg nem tud úgy mozogni ahogy kellene (főleg az alapjárati finom mozgások nehezen mennek neki)
-Ha van MAP szenzor, légtömeg mennyiség mérő, és ha retkes akkor az is tud hülye adatokkal szolgáltatni a vezérlőnek. Azt is érdemes megtisztítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen