Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz 2ozzmexy #45875 üzenetére
Az OK hogyha eszi az olajat akkor kopott valamelyik gyűrű,henger vagy eltört az olaj lehúzó gyűrű.Ilyenkor pont sűrűbb olajat használnak: botond,finis.De ettől a víz nem fogyhat,max ha felforr.Akkor úgy is megálsz mielőtt átég a hengerfej tőmítés.A henger fejesség amúgy is a diesel autókra jellemző
-
BBke
tag
válasz 2ozzmexy #45867 üzenetére
Nekem is Vitara van, 1.6 benzin. A klímát nem csak azért kell bekapcsolni télen, hogy levigye a párát. Egyébként gyorsabban leviszi klímával. Hanem azért is érdemes, mert a hűtöközegben lévő olaj keni a rendszert, tömítéseket, műanyag alkatrészeket. Ha ezek nem kapnak kenést, akkor kirepedezhetnek, a leváló darabok károsíthatják a klíma rendszert, a rossz tömítés miatt meg elszökhet a klímagáz. Az újabb autókban Y gáz van már, ebből 1 kg, 80 ezer környékén van.
-
-
csaba1203
addikt
válasz 2ozzmexy #45923 üzenetére
Ez teljesen normális. Tavaly ugyanígy hoztam ki az Ignist a szalonból mondták is hogy első utam a benzinkút legyen
Idéntől fogva én is áttértem a Shell V-power 100-ra.
Azért érezhető a különbség főleg ha gyorsítani kell...
Ma is tapasztaltam előzés közben. Nekem megéri az 1500 felár teli tankonként. -
Ármester
válasz 2ozzmexy #45930 üzenetére
Igen, már néztem, szerintem berendelem én is azt a kártyát.
Győrben is kb. ~40ft diffi van literenként.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
kenguru99
aktív tag
válasz 2ozzmexy #45941 üzenetére
"Az egyik kollégámnak Prius Mk2-je van, ha hazafelé a BP-i dugózásban lemerül neki az akku, akkor a nagykovácsi emelkedőn csak az 1,5-ös benyás motor (77LE) viszi fel a majd' 2 tonnás bódét, de ott már nem 4-5 litert eszik..."
Prius 2 saját tömeg 1375kg, a spritmonitor átlaga 5,22l/100km.
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45955 üzenetére
Hát így este én már neki nem állok cserélgetni Azt gondoltam van aki tapasztalt mát ilyet és tudja mire tippeljek. Több mint 4000 km már benne van, ki tudja mi számít bejáratósnak. A nyomatékkulcs és a rutin a karomban van, 15 év mindig magamnak cserélgetem a kerekeket, idén szerencsére már két autón Guminyomást meg beállítottam amikor kész volt a csere. De annak nem hinném hogy köze lehetne a fémes csikorgó szekérhanghoz.
(#45956) tboldi Azért a gumislag dolog elég nagy kokány dolog ó, főleg fél éves autót tekintve.
(#45957) ncc1701 Neked hogy nyöszörög, fémesen, vagy inkább gumihang? Szerviz nem foglalkozott vele? De miért, hogy? Nem produkálta a hibát, vagy nem vettek tudomást róla? Én is el akarom holnap vinni, tuti nem hagynám hogy lerázzanak. Ez a garancia lényege. Sabaton most épp azt hiszem nincs a pendrive-on, de van pl Amon Amarth[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #45964 üzenetére
Nagyon sok cég csinálja ezeket. Szerelő havernak is vannak történetei, tipikusan a ford plö elhajt mindennel. Egyik srác 5ekm-es autón a futóművet hozzá vitte szereltetni, mert a márkaszervíz elhajtotta. Egy másik meg x éves korában egy ~15 millás autónál azért hajtották el, mert az egyik olajcsere pár éve 150km-el túlment. Márkát nem ismerem. De volt nála motor javítás is garis autón, minden. Szóval, nem egyedi az eset. Ha meg ki kell cseréltetni azt a szilentet, hát az sem lesz a világ vége összeg. De a telepen, ahol bérli a műhelyt van egy ugyanilyen swift, azt a tulaj soha nem is vitte márkaszervízbe, csak a haverral szerelteti. Mondjuk én is jobban bízom benne egy laza ~30 éves tapasztalattal a háta mögött, mint a márkaszervizes fiatal srácban, akinek nem is anyagi érdeke, h kifogástalan munkát végezzen,
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45971 üzenetére
Azt se tudom hol van a szilent hogy mit kéne lefújni Ezzel a gyári felnivel vettem az autót ami most került fel, ez 16-os. Télen a 15-ös volt, amivel nem volt hangja.
És én ha felrakok egy kereket, azt legközelebb fél év múlva érinti a keresztkulcs, soha nem húzok utána. Az utánhúzás a b.ziknak valóA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45974 üzenetére
Talán inkább a nyikorgás címűre hasonlít jobban. Holnap ha száraz lesz az idő, majd megkérdezem a csajomat hogy hallja vagy nem hallja. Ha ismét jelentkezik, akkor folytatom a kutakodást.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #45977 üzenetére
Én egyrészt megzsírzom a csavart, másrészt tényleg nyomatékra húzom, azt pedig kézzel, még a gagyi gyári szerszámmal is le tudom tekerni. Sosem volt vele bajom.
Régebben, mikor még sk cseréltem otthon kereket, akkor volt, h annyira meghúztam a csavart, h a hátsó kereket arrébb raktam. De már leszoktam erről, totál felesleges megtépni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45965 üzenetére
Nem tudom, mi okozza. Az oktatóm mondta mint lehetséges okot, mikor a WagonR-ünk nyüszögött, de kiderült, hogy csak a bal első féknyereg ragadt egy kicsit, nem ment vissza teljesen, megzsírozva a vezetőcsapokat megszűnt a hang, és azóta (~2 éve) sem jött vissza.
Amúgy a kerékcsavarokat én sosem kenem be semmivel, leszedéshez van elektromos ütvecsavarozó, felrakáshoz meg nyomatékkulcs.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
őstag
válasz 2ozzmexy #45988 üzenetére
Igaz, mert mikor cseréltem 8 db jeladó volt a kocsiban, és tudta melyik a jó. Ezért se jelez hosszú állás után. Gurulni kell vele. A kocsiban, vagy a csomagtartóban lévő nem ad erős jelet, és nem forgó. Valószínűleg mint a mobilokon az NFC úgy működhet. Találgatunk. Sajnos az autószerelő is.
-
dethroner
veterán
-
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #46009 üzenetére
Áh, dehogy kell ehhez proci teljesítmény meg függvény. Egy nyavajás táblázat kell, hogy milyen úszó értékhez milyen valós érték tartozik. Nem egy űrtechnológia, csak itt is a "jóvanazúgy" elv érvényesül.
Egyébként én is úgy használom, ha kútjelző bekapcsol, akkor másik napi számláló és figyelés.Sajnos ennél még nincs tapasztalat, a réginél tudtam, hogy 80+ km biztosan benne van, bárhogy vezetek is (ott a 80km után volt még kb. 3 liter tankban).
A Ford Transitomban tökéletesen jelzi a szintet is és a megtehető km-t is, mondjuk ott egyéb problémák vannak, csak hogy ne legyen már boldog a felhasználó -
szivacs1987
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46015 üzenetére
Nem szükséges, hozzá akkora számítás. Olyan táblázat kell ami azt mondja, hogy pl akkor mutasson a mutató 50% üzemanyagszintet, ha az üzemenyagtankból jövő jel pl 65%-és 68% között van. Egy egyszerű 1% pontosságú szám kiírásához elegendő 100 soros táblázat (emiatt meg teljesen felesleges a lebegőpontos számolás, egy 0-100-as skálán a 2 tizedes pontosság bőven elegendő). Ennél kissebb felbontás szükségtelen. És minden egyes üzemanyagszint frissítéskor átlagosan 50-szer kell megnéznie, hogy melyik sorhoz tartozik a táblázatban.
Amúgy én már akkor tankolok, mikor 3 kockáról lemegy 2-re (télen 4-ről 3-ra, mert ki tudja mikor ragadok bent egy dugóban,hóban órákra). Teljesen mindegynek tartom, hogy mikor fizetek a tankolásért. Amúgy nem érdemes nagyon kevés üzemanyaggal járni, mert a benzinszivattyú könyebben felkapja a koszt (szűrő hamarabb tömődik el).
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46020 üzenetére
A pálca elveszett?
Amúgy ja, nincs hőmérőm, viszont van ScanGauge-em.
-
Siriusb
veterán
válasz 2ozzmexy #46024 üzenetére
Tényleg létezett, ha jól emlékszem valahová a tank oldalához volt eldugva, de már nem tudom pontosan visszaidézni.
Ami még mulatságos volt, hogy télen levegőszállító csövet levettük a csonkról és amellé raktuk a cső végét, hogy ne jöjjön onnan is a hideg az utastérbe. -
Ármester
válasz 2ozzmexy #46024 üzenetére
A napokban került fel speedzone-ra egy videó, amiben erről van szó.
link„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46031 üzenetére
A lambda fordítva működik, hidegen, motorféknél és padlógázon van fix értéken (open loop), és melegen, normál haladás mellett, részterhelésen szabályoz össze-vissza (closed loop).
A kérdezőnek sajnos nemigen tudok segíteni egy rendes diagnosztika hiányában.
[ Szerkesztve ]
-
sike!
tag
válasz 2ozzmexy #45853 üzenetére
A Suzuki szalon tagadta, hogy törve lett volna. Említettem volt, hogy típushibát említettek és, hogy nem szakszervíz fényeztette újra a kérdéses elemet így ugrott a garancia. Persze, hogy 270-280mikron a mért festék-vastagság.
MÁS:
3 éves Baleno. K12C motorkód. Szervizkönyvben: 5W30 olaj elsőre, majd utána 0W20 benne. Mindezt kötelező szervíz-periódusok mellett. Könyörgöm: Ezek SZAKszervizek?
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz 2ozzmexy #46052 üzenetére
Nekem gyerekkori barátom csinálja majd, aki 25 éve lakatol és fényez is.
A várólistán is előre kerültem nála. Gondolom rosszat nem teszek vele ha megcsináltatom.
Bár idén nem volt tél de a sok lefagyás miatt extrém mennyiségű só került az útra legalább is itt nálunk...
Ezért is gondolkoztam mikor pattogtak a sódarabkák a sárvédőmön meg alul is és ez hallható is volt.... -
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46057 üzenetére
Mi is le szoktuk mosni olyankor, azért is maradt ép 16 év alatt, csak felmerült az állapotmegőrzés okán.
A Hondán idén áprilisban a két hátsó sárvédőívet javíttattam, amik legutóbb akkor voltak javítva, amikor az alvázvédő is felkerült. Sajnos a piros fényezés nem sikerült annyira, így újra elkezdett halványan barnulni a peremek legszéle. Remélem, most tartósabb lesz.
Más részeken amúgy hibátlan a Jazz, pillanatnyilag teljesen rozsdamentes.[ Szerkesztve ]
-
sike!
tag
válasz 2ozzmexy #46047 üzenetére
Tudom, hogy a gyári előírás 0W16 (ECSTAR), ezért is volt furcsa, hogy a Suzuki szerviz 0W20-at rakott bele nem is olyan rég a kötelező szerviz-periódus idején!
Egyelőre nem találtam fényezőt, érdeklődők mert a környékünkön nem található túl sok, ráadásul nem tudom melyik profi/megbízható.
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #46083 üzenetére
A kereket ugye rögzítetted?
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #46087 üzenetére
SUMO-tól vehettél volna jó áron, én is tőlük vettem a kerékkel együtt.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46091 üzenetére
Bocs, ki kell javítanom magamat, nem néztem eléggé utána, my bad...
[link] A lötty (2-3ezerért+posta viheti aki akarja)
[link] A rendező tálca (nem tudom mi a becsületes neve ) (szerintem ezt is feldobom 3ezerért+posta fix áron, csak hogy rontsam a kolléga üzletét )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen