Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
Tükör, kamera+radar. De a radar inkább elől segítség.
Viszont az emelkedőn való elindulás segítőt biztosan átprogramoznám, kisebb emelkedőnél nem tudod, hogy vajon működni fog, vagy nem. Az én ötletem az lenne, hogy
a; nagyobb fékpedál erőre aktiválódjon szögtől függetlenül, tehát ha akarom akár sík talajon is.
b; fékről lelépve mindig tartson, szintén akár sík talajon is.Nekem mindegyik megfelelő lenne, amire egyszerűbb lenne megváltoztatni a gyári programot.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #36071 üzenetére
Astra h 1.8 automata. Hihetetlen sztori, megannyi célzott, midenféle paraméterezett keresés után, már csak az üzemanyagot és a vételárat ütöttem be, meg a lakóhelyhez húztam egy 45km-es sugarú kört. Márkát, tipust már nem. Lőttem mindenre ami a környéken mozgott, opel, peugeot, ford, fiat, suzuki, tényleg minden volt.
Aztán tegnap véletlen megjelent egy astra 4db gyenge fényképpel, meg egy semmitmodó leírással, felhívtam és bíztató volt az ember stílusa.
Lebeszéltem vele a mai napot, de már modta, hogy kb 30-an hívták, hogy megvennék. Mondtam neki, addig tartsa amíg nem megyek, és állta a szavát.Az autó: 2009 év közepi, magyarországi, első gazda, a szervizköny 2017 év végéig! vezetve, csak a móvári opelbe hordták, minden javításról a számla megvan, minden hozzá adott iromány a műbőr mappájában. Törésmentes, majdnem karcmentes, hihetetlen állapot egy 8 éves autótól. Fűtött garázsban tartották...
4 sebességes automata, mint a vaj, úgy vált, tavaly cseréltek benne olajat. Automata klíma, sport gomb, könyöklős ülés, stb.
Kaptam hozzá téligumit acélfelnin gyári dísztárcsákkal, ami 2009 36. heti, ez dobós, meg alufelnit tavaly vett Conti gumikkal. Na ezt eladom az acélfelnivel meg a dísztárcsákkal, a pénzen meg veszek rá 4 évszakos gumikat.
Kb ennyi, szerintem szép autót vettem és nem drágán[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #36077 üzenetére
Valahol a Sun lakópark mellett voltunk egy családi házban, nagyon szép volt a kecó, bár nem az én stílusom a falra akasztott fegyver, úgy, hogy nem is vadásznak, csak valami családinörökség. A nő kanadai, azért csak automata autókat vesznek, mivel ott inkább olyat használnak.
Szóval irány Kanada vagy a Sun lakópark melletti utcák.Basszus, nem megy telóról ez a off gomb...
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #36104 üzenetére
Ha ennyi pénzt adsz autóért és nem zavar, hogy 2db suzukid lesz, a vitara 1.6 automata az elérhető legjobb ajánlat. Ráadásul abban 6-os automata van, nem úgy mint az általam most vett astrában. A hondánál vigyázz, volt olyan időszak mikor cvt helyett robotizált váltót adtak, az egy hulladék. Ha abból is újat nézel akkor nem szóltam, most cvt-vel adják a jazz-eket
Én már nagyon körbejártam ezt a témát, nálunk is kikötés volt az automata, abban meg nem sok jó van a nem luxus kategóriában. Használtban meg annál is siralmasabb a helyzet.
Szerk: engem nem zavar ha estleg rám sütik a márkab... jelzőt, én Vitarát vettem volna ha az a pénz nem kellene majd másra. Nem a legjobb autó, de a hibái megbocsájthatók.
Ha nem ekkora kocsit kersnél, ajánlanám a corsa e 1.4 hagyományos automatát, nagyon csecse belülről, kár, hogy 4 milla a nem fapad ára.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #36106 üzenetére
Sajnos de, én is azt hittem, aztán egy honda tulaj okosított ki, neki is az van. Jazzba kb 2006-tól kb 2012-ig nyomták a robotot, aztán rájöttek a tévedésre. Egyébként az előválasztó karból rögtön megmondható, hogy robot vagy hidrós a cucc.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #36107 üzenetére
Akkor mit szóljak én, 1.8 benzin, 140 ló, megfejelve egy 4 sebességes olajos automatával.
Nem érdekel, éves szinten nem megyünk vele annyit, hogy belehaljak a többletfogyasztásba.Egyébként pont úgy látod a helyzetet mint én.
Meg még valami eszembe jutott: ne várj a faceliftre, nyárra nem lesz készleten automata 1.6-os.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
-
Sza_Sa
senior tag
Liqui moly hűtőtisztító adalékkal valakinek van tapasztalata? Trisót nem adék az alunak, eléggé meg tudja enni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Mattyokar #36590 üzenetére
Mad üléshuzat, nekem az van, nem mondanád meg, hogy van valami az ülésen és nem a gyári huzatot látod.
Négy negatív tulajdonsága biztosan van,
1; nagyon drága
2; sokat kell rá várni, nekem 2 hónap volt
3; cseppet sem egyszerű feltenni a hátsó ülésre.
4; mivel vastag, az ülésfűtés nem lesz annyira bika."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Aki esetleg feleslegesnek találja a gyári garanciát, mondván a suzuki sosenemse romlik meg, annak - és mindenki másnak is - jelentem, megadta magát a jobb hátsó lengéscsillapítóm. Majdnem volt 1.5 éves...
Mindegy, nem okozott törést az életemben, jövő héten bejelentem cserére.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz bigdigit #36768 üzenetére
Ha valaki beugrik eléd nem fog vészfékezni, szépen lemarad, az, hogy fékkel vagy csak gázelvétellel arra nem emlékszem. Viszont figyeli, hogy az új tárgy (autó) ami belépett az érzékelő elé, távolodik vagy közeledik. Ha távolodik tutira nem fékez, szépen megoldja.
Sőt olyat is tud, hogyha a beállított sebességgel nagyobb ívű kanyarban veretsz és ő azt gondolja sok lesz és kisodródhatsz, elveszi a gázt, majd ha kijöttél belőle visszagyorsít. Értelemszerűen kisebb, rövid kanyarnál nem tud megmenteni, leesel az ívről mire felfogja mi történik.
A féklámpa biztonsági okoból működik tempomat alatt is, ha nem gázelvétellel fékez felvillan."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz IreN!CuS #36769 üzenetére
Gratulálok, használd egészséggel, jó autó, szintén ásványszürkében vettem,bár én inkább a középszürkét választottam volna, de a feleségemnek ez tetszett, akkor meg legyen. Nekem eddig bevált, bár most várok a jobb hátsó gátló cseréjére, kicsit odalett 17k km és másfél év alatt. Volt még egy klíma feltöltésem, kicsit keveset nyomtak bele a gyárban, aztán ennyi. Remélem sokáig marad is ennyi hiba.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
De rég voltam már erre, remélem minden ok mindenkivel. Jimny mikor jelenik meg, tudni róla valamit?
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz zolnagy #38997 üzenetére
Az az emberke én voltam, Molnár teljesen hülye, sajnos, pedig itt van tőlem 300m-re és nagyon jó áron dolgoznak. Viszont múlt héten voltam a Stabilnál éves kötelezőn, a számlát elraktam emlékbe. 17.500ft-os szervizdíjat nem láttam mostanában, nagy szerencsére a szervizvezető haver nem számolta fel a levegő és pollenszűrőket (cserélte, láttam) mer nem úsztam volna meg 50.000ft alatt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Nem generálnék vitát, de kipróbáltam egy pár ledet mostanság és közel sem lettem meggyőzve.
Az s-crossba szerettem volna ledet tenni, persze a józan határokon belül, így csak a hátsó rendszámtábla világítás (w5w), a kiegészítő féklámpa (w5w), a tolatólámpa (w16w), és kíváncsiságból az irányjelző (py21w) lett cserélve, de az csak tényleg próba lett volna, oda azért nem mernék nem engedélyes fényforrást tenni..Mindenhova Osram ledriving premium-ot vettem, még csak nem is a standard verziót. Egyszerűen szörnyű volt a vetítési kép, látszott, hogy nincs a led pontosan fókuszban, mivel nem a foncsor szórta a fényt hanem a led izzó közepe volt fényes. Pedig nem kevés munka árán kivettem még a pótféklámpát is, de csalódás volt a látvány, így ment vissza a hagyományos izzó. A beltérben viszont meghagytam a ledeket, ott a 4000K-es lednek szebb fénye van mint az izzószálnak, de persze ott sem tökéletes, nem szépen teríti a tükör a fényt.
Kint meg a rendszámtábla világításban és a tolatólámpában maradt led, előbbi szintén 4000K-es izzóval, utóbbi sajnos 6000-el, w16w prémiumot csak hidegfehérben gyárt az Osram. Ott is csak látványra lett erősebb a fény, szemből nézve megvakulsz, fényből az útra nem jut több, mint a hagyományosnál.Még mielőtt ezeket leteszteltem, terveztem, hogy teszek a ködlámpába Osram ledet, de most már áldom az eszem, hogy nem vettem meg, pláne mert nem olcsó. Majd veszek bele emelt fényerejűt, ott úgysem számít az élettartam.
Szóval, bármennyire is komoly gyártó az Osram, nem tudta tökéletesen megoldani a vetítési képet. El kell fogadni, hogy az izzószálas a lámpákat nem erre tervezték, nem pontszerű fényforrásra, így soha nem lesz megfelelő akármennyire is úgy gondoljuk. Faszán fognak vakítani mert rengeteg lesz a szórt, nem irányított fény."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Sehova nem tehetsz, legálisan led világítás közúti használatra csak beltérbe engedélyezett.
Egyébként a rendszámtábla világítás nem macera, műanyag védőkupakot elfordítod, kipiszkálod a helyéről, izzó kihúz, új betesz, aztán minden vissza.
Ha nem szeretnél gagyi, homasitás tuningot, ne rakj magas színőmérsékletű izzót bele. 6000 Kelvinnek már enyhén kékes a színe, az 5000K lenne az igazi, de a 4000K is szép naturális színt ad, kevés sárgával. Meg persze nem annyira feltűnő - nem fog csesztetni a yard ha megállít - mint a sok kínai 6-8000 Kelvines izzók amik szinte kéken világitanak.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Helló Suzukisok,
régen jártam erre, pedig még megvan az SCross, teszi a dolgát, semmi baja, nem is jártam a fórumokat...
Láttam az android autóval vannak kérdések, nekem a régebbi S7edge és a mostani S10e-vel is teszi a dolgát a gyári lejátszó, mappából tudok léptetni akár kormányról is. Ebben jó a Samu, pláne, hogy android 9-től gyárilag integrálták az aa-t, nem kell xda-zni.Valaki régebben kérdezte a fejegységre való fóliát: nekem van, az Xpro Tech Europe Kft-től vettem full size (su8004) fóliát, nem lett érzéketlenebb télen, de nem is látható, hogy fenn van. Pont ma találtam meg a számláját, 9.000ft volt 2017 elején.
Volt több dolog is még, csak többezer hsz.-t nem tudok átnyálazni
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Srácok,
manuál 1.4t s-cross-ba mi a jómegfelelőváltóolaj? Tavasszal lesz 50, gondoltam felköszöntöm"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Srácok,
bár nem voltam aktív tag, napi szinten követtem a hozzászólásokat, de pénteken elvitték az s-crosst, így - egyelőre - okafogyottá váltam itt.
Néha tobábbra is rátok nézek, a Suzukit pedig megőrzöm jó emlékeimben, összességében egy nagyon jó autóm volt az elmúlt 5 és 1/2 évben. Aztán lehet, hogy egyszer visszatérek a márkához, egy második --harmadik autó formájában.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Az eladás csupán pénzügyi szempontok alapján lett meghozva, jó magas áron tettem fel és így is elment, illetve ebből az autóból tudtunk több pénzt kivenni, a másik kocsi közel sem ér ennyit.
Mi lesz helyette? Egyelőre 3 típus van reálisan elérhető közelségben: Hyundai Ioniq elektromos, Tucson valamilyen hibrid (tölthető rettenetesen drága, nem éri meg az árát) vagy egy Rav 4. Nagyjából újak érdekelnek, a használtaknál csak igazolt előélet játszik.Egyébként a feleségem napok óta nyomja, hogy vegyünk egy ioniq 5-öt... mondtam is, vége a világnak, egy autób.zi férfinak kell lebeszélni egy közgazdászt, hogy drága nekünk az az autó
Egyébként parádés gép, ha nem lenne 17,5 egy finoman felszerelt, nem is gondolkodnék másban.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Chereiose #63432 üzenetére
Hoppá, nincs már ilyen autóm, de ebben tudok neked segíteni, én már cseréltem:
Fogsz egy kombináltfogót, vagy csőrösfogót, finoman megfogod és szépen kihúzod. Nem kell forgatni, csak húzni kifelé. Ha beletörik - de nem fog - kiveszed a maradékot.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Chereiose #63462 üzenetére
Hidd el, egy vékonyabb fogóval hozzáférsz, én is azzal vettem ki. Annyira nem papír az üveg, hogy rögtön elpattanjon, csak egy határozott mozdulattal húzd ki. Megpróbálhatsz még befőttesgumit ráhurkolni és azzal meghúzni, az legalább tapad az üvegre
A w5w nem tekerős, sima tűs foglalat, el ne kezdd tekergetni, azzal simán beletöröd."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #63466 üzenetére
Jó kocsi, semmi bajom az olasz járgányokkal, méltatlanul alulértékelt autók.
Én is szeretnék még egy diesel-t, addig míg lehet értelmeset venni. A gázolaj ára nem segíti ezt a döntést, sajnos középtávon sem lesz olcsóbb a benzinhez viszonyítva, ennek meg technológiai oka van."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Linux kezdőknek
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Kedvenc zene a mai napra
- Még ebben a hónapban megbüntetheti az EU az Apple-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest