- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #52173 üzenetére
A gumi-fém kapcsolat tud éktelen nyikorgó hangot adni, nekem a Zsiguli kormányban a segédirányító kar is gumi szilentben fordul (azért nem csapágyas mert nem N csoportos a gép másod osztályban, csak utcai ) Na kormány tekeréskor azt hittem gömbcsukló és mindjárt kitörik. Főleg meleg időben. Fórumon volt szó róla, más kérdezte, írták neki, hogy nézze meg. Neki nem az volt a baj, de szerencsére nekem igen. Kapott valami sprét célzottan, akkor 2 hétig csendben van.Ugyan ez lehet a lengőkar szilentekkel hátul. Mert gondolom ott a Suzukiban nincs segédirányítókar :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
LK
addikt
válasz 2ozzmexy #52201 üzenetére
Magam cseréltem, és 110 ezer kilóméternél kell cserélni. Kivettük a gyertyát és elraktam,mert ránézett egy srác a szomszédból,aki a Szuzukinál mérnök és ő mondta, hogy még használható,alig kokszos. A kocsimban 105 ezer van.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #52201 üzenetére
Nálunk az 1.2 Splash-ben kezelési szerint 90e-nél kell (ki is cseréltem, hibátlan volt, félre is tettem).
Állítólag a közvetlen befecskendezéses motoroknál jobban igénybe vannak véve, azért kell cserélni őket 60e-nél. Egyébként valamelyik fórumban láttam már megégett Suzuki gyertyát (az hiszem, S-Cross volt).TommyY
[ Szerkesztve ]
-
erh75
tag
válasz 2ozzmexy #52229 üzenetére
Nekünk S-Cross-unk van és csak tényleg úgy lehet normálisan lecsukni a hátsó ajtót ahogy írtad.
De hogy annyira le lenne zaj végett szigetelve az egy kicsit túlzás , autópályán igencsak nagy a menetzaj, arról nem is beszélve, hogy sokszor olyan hangok is vannak mintha az ablak teljesen nem lenne felhúzva.
Szóval a hátsó ajtó csukódását jól elcseszték és akkor még finoman fogalmaztam.... -
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52244 üzenetére
Köszi a tanácsot. Az első szélvédőtől a küszöbig hogyan vitted le? Az A oszlop külső felén a gumikéder mögött gondoltam levinni. Szerintem elég lesz a kábelhossz, de majd kiderül. (Viofo A129 Plus Duo)
A fényszóróhoz:
Azért ez még nem egy autopilot. Látod dethroner írta, hogy a swift-ben működik.
Érzékenységet szervizben lehet állíttatni a kezelési szerint. -
Moleman
addikt
-
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #52280 üzenetére
Nekem is full telibe fújást javasoltak mindenhol (az ajtón egy fémig érő csikarás van). Senki nem vállalt ködölést. Gondolom ez függ a színtől is. Azt mondták esélytelen úgy jól megcsinálni.
A régi kocsimnál a szalonban azt mondták, hogy jobb ha metálfényűt veszek, mert azt csak elködölik ha sérülése van, a festő meg azt, hogy ki volt az a barom aki ezt mondta -
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #52308 üzenetére
Pár éve rendeltem egy ilyen csodát magam is, de beszerelés előtt kipróbáltuk, és furcsán szűknek tűnt a látótere. Megmértük, és a több mint 180 foknak reklámozott látótér kevesebb mint 45 fok volt. Nesze barom, tolass ennyiből Ment a dispute meg a refund az eladónak, a kis fekete kocka meg a kukába, mert odavaló.
Francnak kínlódsz külön darabokkal, meg tükörkamerákkal. Vegyél egy tisztességes szettet. Én 70mai A800-at rakattam be.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #52312 üzenetére
Január végén vettem az autót. Mentem vele minuszokban. Nem éreztem azt,hogy lassabban melegedne mint ahogy kéne.
Cetli? Semmi... nem olyan vészes de bántja a szememet.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #52310 üzenetére
Na most egyvalami nem tiszta számomra. Jól látom akkor, hogy ez egy tolatókamera ott hátul? Ha igen, akkor ennek a képét hogyan rögzíted?
Nem mondod komolyan hogy attól fosol hogy a szélvédőn lévő kamera miatt fogják feltörni a kocsid? Akkor ennyi erővel mindent betonozz le, mert viszik az alufelniket, sőt, még az igazi gyűjtők a suzuki logót is leszedikA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
benczeb
aktív tag
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #52371 üzenetére
"Amúgy nem tudom hogyan szoktál indítani, én így csinálom: kulcs ON állásba fordít, vár, elkezd berregni a pumpa, berregés megszűnik, kulcs START-ba."
Tudom, hogy nem nekem írtad, de mióta a Renault autó néha nem indulgat így próbáltuk, de így se volt jó, sőt sokkal többször nem indult be (az immobilizer LED mindig kialszik, pont azért vártunk annyit, hogy lássuk).
Hallani, hogy megy a benzinpumpa a gyújtás ráadásakor, majd kb. 5sec után kikapcsol (gondolom, hogy nyomáskapcsoló állítja le). Lehet, hogy valami kontakt hiba van valahol, de menet közben soha nincs az autóval probléma. A jövő héten kicserélik a benzinszűrőt, hátha megoldódik?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52386 üzenetére
Végignéztem az egészet. (Biztos örülnek nekem a szerelők )
Le kell szerelni a szűrőházat, ez két bilincs és kb két csavar oldásával megy. Nem tűnt vészesnek leszedni és a végén visszatenni sem.
Ezután már könnyen hozzáférni a gyújtókábelekhez.Ha van kérdésed, ne tartsd magadban.
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52388 üzenetére
A K10C-nél nincs ilyen gond. A gyertyák a motor tetején a szűrőház alatt vannak. A szűrőház eltávolítása után jól hozzáférhető. Nem kell könyök.
Én magam veszem az alkatrészt és azzal megyek el a szerelőhöz, majd amit csak lehet tisztes távolságból nézek. Egyrészt szeretem tudni és látni, hogy mi kerül bele az autómba. Másrészt szeretek tanulni, hogy mit hogyan kell ellenőrizni, vagy cserélni. Harmadrészt több szem, több csipa, ők is emberek, hibázhatnak.
Volt már, hogy én szóltam a gumisnak, hogy fordítva került fel az egyik abroncs. 10 éve hozzá járok évente kétszer. Késő volt, fáradt volt, benézte.[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52390 üzenetére
Én K10C-ről tudok csak nyilatkozni, mert nekem az van a szekérben.
Váltóolajat is cseréltettem. Akna nélkül szerintem ez elég nehéz feladat lenne. Nem mondom, hogy lehetetlen, de szép nagy szívás. A betöltés a nagy kihívás, mert azt a váltó oldalán kell megtenni és a szintet is betöltő csavarnál látod.AMD Power
Szabad tudni, hogy milyen autóról van szó és milyen fóliát választottál?[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52394 üzenetére
A leeresztő csavart nem láttam. A kocsi alá nem másztam be.
Majd ha rávetted magad a váltóolaj cserére, akkor meséld el hogyan sikerültMűködhet a megoldás, amit írtál. Nekem a szerelő egy kis kézi hajtású szivattyúval tolta bele az olajat. Mennyiségre 2,5l-t írnak és pont annyi is ment bele. (5ös váltó)