Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZo72

    tag

    válasz pjen #64799 üzenetére

    Azt gondolom, hogy a Suzukik minőségérzetének az egyik nagy baja a beszállítók silány munkája.
    A Suzukit meg úgy tűnik mindez nem érdekli, csak legyen olcsó a termék.
    Ignist újonnan vettem 2003-ban:
    - kb. 1 évesen (ha nem előbb) lekopott a váltógomb bőrnek mondott felső rétege: cserélték gariba ugyanolyanra, nyilván az is lekopott.
    - saját súlyától meggörbült a kalaptartó: cserélték gariba, az legalább már erősített verzió lett, azóta jó.
    - lefittyedő napellenző: sajnos ez már nem volt garidőben, de előbb utóbb szinte minden Ignisest utolér, cserébe ma már méregdrága (valami 30-40.000 Ft ha tükröst akarsz, mint a gyári.
    - hátsó ajtó kilincse: rengeteg Ignisen láttam már letörve vagy kicserélve fényezetlen feketére, miután letört...
    És ez majd 20 éve volt, a helyzet nem sokat javult ahogy látom a panaszokon.
    (Nyöszörgő műszerfal, mozgó ajtókárpit, beázó ablaktömítések, stb.)
    Ezek mind pitiáner kis részei az autóknak, mégis lényegesen rontják az összképet, lásd . topiktárs új autóját is.
    És mutatják, mennyire foglalkozik a Suzuki és beszállítói a termék minőségével..

    Hála istennek viszonylag kevés panasz van az autó fő elemire, dehát akkor lenne szép az összkép, ha az apróságok is rendben lennének és nem okoznának mindig bosszúságot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák