- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #60350 üzenetére
Nekem nincs ilyen autóm de az Indexes S-cross topikban is hasonló téma ment most...
Igaz, ott a lökhárító fényezetlen részéről meg a küszöbről szól , de ugyanaz az anyag lehet.
Idézem:
"Sáros-homokos cipőmet nem emeltem eléggé, és összekarcoltam a küszöbburkoló műanyag elemet."
"Egy sóderes terepen való áthaladás során sikerült meghorzsolni a fényezetlen lökhárítómat."
"Sajnos ez nagyon komisz anyag. Polipropilénből van. Már egy csúnya nézéstől is karcolódik. Puha, lágy, kenődős. Mivel a mattságát a felületi struktúra adja (nagyon finoman érdes felület), a polírozás nem járható út."
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=161818703&t=9220774
Mondjuk használt S-Crossokat nézegetve nekem is feltűnt, hogy rengetegnél látszik sérülés a fekete elemeken. Ezek szerint kis túlzással bármi nyomot hagy rajta ami hozzáér és nem ennyi béna sofőr van aki mind "lesarkazza"... -
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #60352 üzenetére
Semmit, úgy marad. Amikor eladod az autót senki ember fiát nem fogja érdekelni, hogy hány ilyen karc van rajta, ezeket nem az a réteg fogja venni. Saját használatra pedig lehet jobb ha megszokod, lesz még rajta dögivel. Amúgy szerintem kavicsok/ágak/bevásárlókocsik okozzák.
-
ViZo72
tag
válasz szabonagyur #60352 üzenetére
"Szúrólángos gázégővel finoman elhúzva a lángot a karc fölött szépen lehet javítani. Van erről több videó is a jutubon. A karcokat is jól el lehet tüntetni vele. Keress rá."
Ez volt egy tipp de én ezt nem merném megpróbálni egy új autón, főleg nem látható helyen.
Valaki írta is, hogy neki ez nem sikerült, új elemet kellett vennie utána.
-
Cunaja
addikt
válasz Cunaja #60348 üzenetére
Ígértem, hogy beszámolok a K3-ról.
Nem azt mondom, hogy felér a gépi mosóval, de jó.
Az Astra ablaktörlő gumiját le is rendezte egyből, cseréltem is, szerencse volt tartalék lapát.
Szép lett a kocsi és olyan koszt is leszedett, amit a K2 comfort nem is tudott megmozdítani. A térkővet is, gyögyörüen megpuccolta. Egyszóval, otthonra és kocsit mosni, a kertben, tökéletes. Emagnál 33900 az ára. Ott megéri. Máshol drágább, de akkor már van jobb is.
Természetesen az érintéses kesztyűs mosás, nem maradhat el, mert akkor maradnak kosz foltok.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Cunaja #60355 üzenetére
A K2 compact nem egyenlő a sima K2-vel. A sima K2 a K3 elődje.
Óvatosan az ilyen kijelentéssel, mert vannak itt akik úgy gondolják hogy érintésmentes mosassal ugyanolyan tisztava varázsolják az autókat... (olvass vissza)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Cunaja
addikt
válasz 2ozzmexy #60356 üzenetére
Tudom, hogy nem egyenlő a comfort és az új K2. Most viszont majdnem annyi volt a K3, mint a K2. Persze a K2-nek is vannak variánsai. Esetleg a hozzászólást linkelhetted volna, mert jelenleg ko. a fejem. Holnap vizsgázom és már mindenhol csak vasutat látok.
Az érintésmentes mosó (nem használunk se kesztyűt, se habkefét és bármilyen eszközt) soha nem takarítja le tökéletesre a kocsit. Lehet akár 150 bar is. Ja de, mert az már letakarítja, a festéssel együtt.
Szerk.
Jelenleg a Kärcher gyári habosítójának tunningolásával is foglalkozom. Ha sikerül, megírom, hogy mit csináltam vele. Nem szeretnék 16K vagy felett habosítót venni a kemény hab miatt.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bigdigit
addikt
Nos most jutottam odáig kicsit foglalkozzak vele mi lenne az AT Scrosst kipróbálnám manual módban. Főleg azért mert kíváncsi voltam úgy milyen fogyasztást lehetne kifacsarni.
Kb fél perc volt rájönni eleve baromság az egész mivel full manual eleve sose lesz mivel magától visszavált így is.
Felfelé meg csak tök egyenes úton lehet használni mert nem F1 autóról van szó és lehetetlen már kisebb kanyarban is váltani a kormány forgatás miatt.
Egy dologra viszont rájöttem.Nem tudom hogyan jött ki 0.5L többet eszik az automata de ha kéziben használnám az biztos minimum 1.5l nagyobb lenne a fogyasztásom.Még egy gondolat:
Nekem azért hiányzik ez az én nyomom a gázt kinyomom és váltok érzés.Engem továbbra is zavar nem akkor váltok amikor akarok.A komfort érzetem rontja nem úgymond rákészülve megyek előre vagy hátra az ülésben.
Ráadásul a tipikus városi sebesség tartományban 50-60 között rohadtul zavaróan lassul be az autó minden akár csak 1 pillanatnyi gázelvételre is.Váltáskor nincs ekkora erőhatás. -
Ármester
-
DarkByte
addikt
A középső instrument cluster kijelzőn a két analóg óra között tudja valaki hogy mitől függ az hogy az Android Auto + Maps kombó hogyan reprezentálja a következő utasítást? Mert a körforgalmakat mintha brit vezetési irány szerint mutatná, első kijárat az úgy néz ki, hogy alulról jövök és balra elsőnél ki. Nyilván a hangutasítás alapján tudom mit akar, de nem volna rossz ha át lehetne állítani.
Majd kísérletezem vele, mert angolul használom a telefont és csak a navi hangutasításai magyarok, de US English-en volt a telefon eddig, szóval az sem adja ki. Most átraktam a Maps nyelvét magyarra, de azóta nem próbáltam még. Nekem olyan sejtésem van hogy azt a grafikát nem feltétlen az Android rajzolja oda.
-
szabonagyur
félisten
Vasárnap du. induláskor kiírta az autó, hogy a kamera nem elérhető mivel túlmelegedett. Tény napon is állt, bár máskor is állt nem volt gondja.
Indulás után egy darabig nem ment a sáv tartás, meg ütközésre figyelmeztető stb.
-
Brogyi
senior tag
válasz szabonagyur #60363 üzenetére
Kikapcsolod(leállítod), majd beindítod és megy. Reset. Télen a hó eltakarta a radart. Akkor is hibaüzi jött. Előre mentem, letakarítottam, és működött.
-
bigdigit
addikt
válasz Kolondrum #60365 üzenetére
Részemről miben számítana az allgrip?Mármint abban amit írtam. Szükségem nincs rá és fogyasztás fesitiszta vagyok.
Az automatától is ódzkoztam mivel többet eszik de fura mód tényleg csak többel tudnék járni kézivel. Ez volt a lényeg. Fb csoportban is szerintem ezért alakulnak ki parázs viták kinek mennyit eszik. A Swift tolva se tudott 6 fölé menni Scross simán benyeli a 10et is ha nem figyel az ember. Mondanom se kell a pill. fogyasztás alap a kijelzőn. -
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #60366 üzenetére
Inkább az a fura, vagy még inkább szerencsétlen/szánalmas, hogy az autónak az a része van leginkább sugárzó hő hatásának kitéve és ott egy eszköz melegre panaszkodik. Nekünk egyszer nem látta az utat a kamera csoport, mert az ablaktörlő olyan szerencsésen van kialakítva, hogy a szezon sziget előtt nem törölte le. Ki kellett szállni és kézzel letörölni a párát.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Cunaja #60357 üzenetére
Először is remélem sikerült a vizsgád!
Másodszor nem feltétlenül a kemény hab a jó hab. Megprobalom tömören (mivel ez nem egy mosós topik és itt OFF), a lényege minden elomoso habnak, hogy a koszt elkezdje fellazitani (bogarak, madarurulek,stb) és amit lehet lehozzon. Ezek eléggé erős szerek, hidd el nem akarod hogy sokáig rajta legyen, ne adj Isten nagy melegben raszaradjon, úgy működnek mint a mosogatógép, ahogyan lefolyik hozza magával a koszt. Max annyira legyen kemény amíg ecsetezel. MJJC foam cannon pro az egyik legjobb, de egy olcsóbb is megteszi."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Cunaja
addikt
válasz 2ozzmexy #60369 üzenetére
Írtam privit.
Sikerült a vizsga, most jöhet a másik októberben. Ez lesz a különbözeti. Utána remélem 3-év nyugi lesz.
Most várok pár napot, hogy mindent elfelejtsek.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
villifog
tag
Suzuki swift 1.2 (2010-2016)-os járgányhoz néznék akkumulátort. Most 36Ah-ás van benne, egyel nagyobbat tennék bele, általában az egyel nagyobb méret javasolt szokott lenni. 47Ah-ást néztem [link], esetleg Varta silver dinamic [link], a másik, de ebből nincs kisebb Ah-ás.
Milyet érdemes nézni, szerintetek az Exide prémium jó lenne e. A méretek egyeznek. 207x175x175. -
zsolt19900
őstag
válasz villifog #60371 üzenetére
én azt nézném a helyedben, hogy melyikre van több gari mikor még régebbi autóm volt, sosem néztem az utolsó két cserénél a márkát, csak a garit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
villifog
tag
Ez méretben teljesen passzol, lehet ez mellett maradok. Pont ugyanilyen tartalék akkunk van, csak nagyobb Ah-ás, arról használjuk az akksis fúrót, már jó pár éve megvan. Árban sem drága.
-
villifog
tag
Érdemes akku cserénél párhuzamosítani az akksikat, amíg a csere megtörténik?
Valami olyasmit hallottam, hogy elmegy az alapjárat, meg egy két dolog.
Vagy nem sok értelme lenne, és simán is lehetne cserélni? -
tboldi
nagyúr
válasz villifog #60383 üzenetére
Általában nyomva kell tartani 5-10 mp-ig lefelé és felfelé is.
Ja, az ECU megtanult dolgai elmászhatnak, de nem kell félni, vannak alapértékek, csak azokra áll vissza, aztán pár km után újra alkalmazkodik a vezetési szokásaidhoz.
Illetve a rádió beállításai mászhatnak el, kérheti a kódot, az óra lenullázódik, napi számláló, fogyasztás szintén, de semmi kritikus dolog.
Cseréld csak simán.
-
villifog
tag
Köszi mindenkinek, akkor majd simán cserélem.
-
szabonagyur
félisten
Mennyire lenne érdemes megvennem az új téliket az SCROSSra ha nincs hova felrakni? A különböző gyártási hibák így gondolom nem jönnek elő, tehát lehet nagy bukta is a vége
-
villifog
tag
Most néztem, hogy csere idejére rajta lehetne hagyni a Ctek töltőt, a szivargyújtóra kötve.
Akkor ez is jó megoldás lehetne?
Próbálta már valaki?"CTEK SZIVARGYÚJTÓ KIEGÉSZÍTŐ "APA"
CTEK szivargyújtó csatlakozó segítségével , az aljazaton keresztül tölthető az akkumulátor, illetve feszültség alatt tarthatja az autóját, miközben akkumulátort cserél, így biztosítva , hogy minden beállítás megmaradjon."
Akkor ezzel a megoldással meg tudnám oldani?
-
-
-
DarkByte
addikt
Az új Scross-hoz jól silabizáltam ki, hogy a 43290-79J10 lehet a kódja a mankókerék set-nek ami tartalmazza a kereket, a leszorító csavart és a szerszámtartó idomot is? Vagy ez csak valami utángyártott típuskód?
Valaki esetleg rendelt már ilyet és stimmel rendesen?Mod: közben visszakerestem, úgy tűnik igen, tényleg ez a helyes.
[ Szerkesztve ]
-
DarkByte
addikt
blakey: köszi!
---
Mutattam szülőknek a verdát és hát elsők között mondták, hogy az ülésekre valami védőhuzatot csináltassak. Mivel GLX és bőrülések, nem is tudom egyáltalán értelmezhető-e ez a kombináció. Azt gondolnám sima kárpitozásra jó/lehet(?) ülés huzatot csináltatni, bőrkárpitra kb. olyan mint üvegasztalra csipkés terítőt rakni.Mit gondoltok erről? Én személy szerint hajlok rá, hogy marad így ahogy van és majd inkább keresek hozzá valami jó bőrápoló szert. (arra amúgy jöhetnek tippek)
Egyébként nem 100%-ban bőr az ülés mint ezen a képen látszik, csak a peremek. Az ülő felület mintás kiképzéssel bír, azt gondolnám ezt nem olyan könnyű elnyűni, de legalább is az én használati szokásaimmal az autó nálam töltött idejét túl fogja élni.
Egyébként nagyon kényelmesnek gondolom, egyáltalán nem bántam meg hogy ez lett. Az ajtó könyöklő és a középső felnyitható tartó amire szintén lehet könyökölni is bőrborítású.
(Amúgy a 9"-os konzolt is örülök hogy nem engedtem el A 360-as kamera a 3D körbeforgó nézettel haszontalan, viszont pl. tolatásnál tud felülnézetet mutatni és az elég korrektül működik, szépen összeférceli a képet, jól lehet látni mitől milyen messze vagy és az ívet hogy hova érkezel. Szűk helyen, pl. garázsban is látszik a faltól való távolság. Illetve nem tudom a simában van-e első kamera kép mutatás, valamint szegély/padka nézet is az oldalsó tükrökről. Nyilván amint kiismerem az autót hogy kb. milyen méretű és mihez mennyire lehet megállni ezek picit leértékelődnek, de most azért még hasznos.)
[ Szerkesztve ]
-
DarkByte
addikt
Ilyen trikó üléshuzatra gondolsz? [link]
Van esetleg tipp hol tudnak ilyet méretre csinálni ehhez az autóhoz?Normál üléshuzatot csináltattam a Felicia-ra anno, de ahhoz totál ki kell szedni az üléseket hogy rá lehessen húzni. Tény, utána olyan volt mintha ráöntötték volna. De itt azért macerás lenne, elég rendesen be lehet vezetékezve a vezető oldali ülés pl. Illetve ugye az oldallégzsákok okán nem is biztos hogy előnyös ha körbe van "bugyolálva" az ülés.
-
Franky74
tag
válasz DarkByte #60397 üzenetére
Szia!
Szerintem fontos egy jó üléshuzat a kocsiba! Nekem GLX Vitarám (2019) van. Hasonló ülésekkel. De beülésnél, fészkelődésnél az ülések szélét símán megkarcolhatod(farmer zsebnél szegeccsel, v kulccsal a zsebben)!
Én Szegeden csináltattam rá méretre varrott huzatot. Akkoriban (2019) került 45e forintba. Az első ülések úgy vannak varrva, hogy a légzsákot (ha elműködik) kiengedik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!