Hirdetés
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Szivárvány
lo ...
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz Brogyi #59530 üzenetére
Nekem a fordítottja volt. 9 évig volt ez a hobbiautóm: [kép]
Két dolog volt rajta gyári, az egyik a kasztni, a másik a fékrásegítő nélküli fékmunkahenger. Ez alapban olyan, mint ami nálad a stresszhelyzetet szülte. Ha nagyot akarsz fékezni, akkor a kormányt is húzod magadra, úgy nyomod.
Rásegítéses autókba ülve szélvédő fejelős volt az első pár fékezésem mindig.(Amúgy ebbe én is prémium 98-ast tankoltam, ha már feljött az üzemanyag dolog. Nem azért, mert hittem benne, hanem azért, mert az emelt kompressziójú 1.6-ra fúrt 1.5-ös, jól megsíkolt blokkal és hengerfejjel rendelkező motor nem bírta a 95-ös benzint, csörgött tőle. Cserébe tudta azt, mint a mostani 1.6 M16A az S-Crossban, csak nem 6 literes fogyasztás mellett... )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen