Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Brogyi #59530 üzenetére

    :)

    Nekem a fordítottja volt. 9 évig volt ez a hobbiautóm: [kép]

    Két dolog volt rajta gyári, az egyik a kasztni, a másik a fékrásegítő nélküli fékmunkahenger. Ez alapban olyan, mint ami nálad a stresszhelyzetet szülte. Ha nagyot akarsz fékezni, akkor a kormányt is húzod magadra, úgy nyomod. :D
    Rásegítéses autókba ülve szélvédő fejelős volt az első pár fékezésem mindig.

    (Amúgy ebbe én is prémium 98-ast tankoltam, ha már feljött az üzemanyag dolog. Nem azért, mert hittem benne, hanem azért, mert az emelt kompressziójú 1.6-ra fúrt 1.5-ös, jól megsíkolt blokkal és hengerfejjel rendelkező motor nem bírta a 95-ös benzint, csörgött tőle. Cserébe tudta azt, mint a mostani 1.6 M16A az S-Crossban, csak nem 6 literes fogyasztás mellett... :DDD )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák