- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz bigdigit #58700 üzenetére
Dehogy mehet, a felni is tul szeles ezekhez a gumikhoz. Minek akartok nem gyari meretet felrakni?? Megvan a konyvbe is mik a gyari meretek es azt kene tartani, nem random meretek.
Az itt irt 2 merettel mint egy szeker ugy nezne ki
Egy top teli gumi is ebben a 215/55/17ben kb 50-60e/db, egy 6-7-8 millios autonal vegkepp nem tetel.[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #58702 üzenetére
Azért pénz az. Eleve feláras, 740.000 Ft most, a Suzuki által közölt fél literes többletfogyasztás 150.000 km-en egy ukrán-barát 600 forintos benzinárral is 450.000 Ft. Ha semmit nem kell rajta extrában szervizelni és elhisszük a fél litert, akkor is egy 150.000 km-es futásteljesítmény alatt ott vagy hogy kifizettél 1.190.000 Ft-tal többet. Aki kihasználja más tészta, de csak azért mert ez van készleten nekem már lehet drága lenne akármilyen jó is.
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58705 üzenetére
Az átlagfogyasztást így számolni szvsz nincs értelme. Nálam az átlag fogyasztás 8,6 liter/100km a computer szerint, még nincs benne ezer km, és 95%-ban városi fogyasztás. Másoknál meg olvasok 6-7 litert. Nos akkor?
-
félisten
válasz tatararpad #58705 üzenetére
Vannak csodák. Ha Allgrip 6AT 7.55L alatt marad akkor a Vitara alatt eszik. Titkon remélem.
Egyébként évente olyan 2* kell a mindennapok során. Tudom milyen nem felmenni a hegyre és ülni az autóban egy pólóban télen (nekérdezd hosszú). A Sport mód miatt is jó. Főleg kellett az 1.6-nál.
-
szabonagyur
félisten
válasz tatararpad #58707 üzenetére
És 150.000 km-t mennyi idő alatt is mennek az emberek nagy része:
Ha az átlag magyar futással is számolsz, hogy 10-15e/év akkor is 10-15 év alatt van ez az extra fogyasztás pluszban és az Allgrip felára is.
Az Allgrip felárat meg a jelenlegi helyzetben nem érdemes mindig nézni, mert ha valaki megvette még áremelkedés előtt inkább az Allgripet és nem várt mostanáig akkor már szinte 0-n van a különbözetből. És ugye most sokan ezért futnak 4WD-n mert ez elérhető.
Így meg már csak max az üzemanyag pluszt veszed ami meg szinte semmi ennyi év alatt.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #58709 üzenetére
Az Allgrip árát a pénztárnál fizeted ki, az üzemanyagot valóban 10 év alatt, de szerintem 450K az még mindig 450K-val több mint a 0, akárhány év alatt is. És az üzemanyagár sem fix, nyilván lehet +/- az is. De a hangsúly nem ezen volt, hanem hogy ha alapvetően nem használja ki az ember, akkor csak plusz pénz. Nekem még évi 45K-t sem érne, hogy feszesebben vegye a kanyart majd 70-nél, de mint írtam, aki ki tudja használni, az tegye.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
5,2úgy tudom én allgripes mt '17esemmel, hogy megtankolom, és egy 15kmet menni kell vele vidéken, óvatosan felváltogatva és gurulva lassítani kilométereket a köv. falu tábla előtt. Lehet 90el is menni, csak "1 hét" alatt kell felgyorsítani annyira
Ekkor 5.2vel állok be a garázsba. Legközelebb kiállok már 6.2 :-))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz tatararpad #58710 üzenetére
Amit Szabó írt, nemtom figyelted-e, volt aki emelés előtt bevállalta az allgripet, mert csak olyan volt készleten. 2wd autót nem is tudott volna venni. Így akkor a nem létező 2wd árnál ugyan tényleg többet fizetett, de ha várt volna 2wdre akkor már az emelt áron kapta volna, helyette majdnem ingyen kapott allgripet. Teccikérteni? Persze fizetett érte, de igazából meg nem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
szabonagyur
félisten
válasz tatararpad #58710 üzenetére
Ennyi erővel minek a LED lámpa az autóba hiszen az emberek jelentős része nem megy éjszaka vagy városon kívül sem, esőben a LED sokszor zavaróbb, mint a hagyományos stb.
Nem használom ki a tetőlécet sem, hosszú távon az is tuti a fogyasztást hozza előre.
Aki meghozza a döntést, hogy neki Allgrip kell esélyesen számol vele, hogy ez többe kerül, stb. Ez szerintem olyan értelmetlen huzavona most, mint az előbb a fékek, vagy minek valakinek GLX stb.
És eladásnál is még akár értéknövelő tényező lehet a 4WD.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
burgatshow
veterán
válasz bigdigit #58700 üzenetére
17 colon vehetsz rá 215/55R17-es gumit, legyen téli vagy nyári.
Ha télire ballonossabbat akarsz, akkor menj le 16 colra kerékméretben és vegyél rá 205/60R16-os gumit.
Így a kerék átmérője nem változik (valójában de, mert 66,83 cm,-ről 65,24 cm-re csökken az átmérő gumival együtt, de ez elenyésző). De ez mind a kézikönyvben is le van írva.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #58713 üzenetére
A különbség az hogy egyiket választod, a tetősínt és a LED lámpát viszont hiába flexeled ki, nem lesz olcsóbb az autó. Hogy ti min huzavonáltok azt nem tudom, írták hogy az Allgrip jó, írtam, hogy igen de pénzbe kerül, és nem csak mikor megveszed. Ja, és GLX-t sem éri meg megvenni, ott van minden a GL+-ban .
-
addikt
válasz Cunaja #58638 üzenetére
Ne ferdíts kérlek.
Mi csak arra reagáltunk, hogy a dobfék így nem jó, meg úgy nem jó.... Természetesen jó a tárcsafék de dobfékkel is meg lehet állni ( régen hány itthon kapható modellben volt tárcsa? Mégis megálltak.) és senki sem írta, hogy ne azt preferált.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #58714 üzenetére
Úgy voltam vele a kecske is jól lakjon és a káposzta is meg maradjon.Legyen ballonosabb és ne dobjam a kukába a gyári felnit.De az infók alapján akkor maradok alap felállásnál.A méret marad télen-nyáron így ráérel jövő tavaszra új felnit nézni meg addig spórolni rá.Mondjuk a téligumit lehet jobb lenne most megvenni mert ki tudja mit hoz a politika őszig.....ahogy nézegetem Dunlop, Good Year most a nyerő tesztek alapján.
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58707 üzenetére
Azzal van a bajom, amit a suzuki hirdet. Alacsony ciklus AT + 4WD esetében ad meg 7,9l/100km, és ez a maximum. Szóval ezek a mérések lehet egymáshoz hasonlíthatóak, de gyakorlati használathoz nem. Lehet, hogy te AT + 4WD -vel takarékosabban fogsz vezetni, mint én MT+2WD--vel Erre akartam kilyukadni.
-
őstag
Nekem volt 4wd automata scross 4,5 évig (csak azért mert kellett automata és amikor vettem csak 4wd-vel volt automata) és őszintén én sokat nem éreztem belőle, de ugye ez sok helyen sánítít:
1. nem volt nem 4wd scross összehasonlításom
2. előtte (i30) és utána (Rav4) lévő autó azért elégé más még 2wd-nek isUgye főleg városi és autópálya használat volt, meg ugye én erős gázt csak egyenesben adtam max azt is jó időben (= uncsi kispolgár vagyok). Fővárosban nekem 9-10-et legurított, pályán is megvolt 7-8 fogyasztás (mondjuk városban az i30 1.4 is volt 8-9, rav4 most 6-ot eszik városban).
-
tatararpad
őstag
válasz dobolan #58718 üzenetére
Ez köztem-közted igaz lehet, de az autót ugyanaz fogja vezetni valószínűleg allgrippel és anélkül is. Ez a fél liter maga az allgrip. Minden más tényező változatlansága mellett azt mondja a gyártó, hogy ennyivel fog többet enni, ha ezt választod. Ahogy írták az előbb hogy most 5.3-5.8, vagy 9.5-10, a különbség szempontjából mindegy szerintem, de még a fél literben már nem is hiszünk, az biztos, hogy többet fog. Amúgy a gyártók felfele nem szoktak hazudni szvsz, ha ők felet írnak én kicsit többre számítanék.
-
dobolan
senior tag
válasz tatararpad #58721 üzenetére
Szerintem ez nem így van. A vezetési stílus eléggé hat a fogyasztásra, és AT MTvel szemben is magasabb fogyasztást ad meg a gyártó, de lehet, hogy én MTvel magasabb fordulatszám tartományban fogok menni, ezért többet fog fogyasztani a kocsi.
Egyébként én sem akartam 4wd-t, de ez volt készleten. Vagy megveszem ezt 8 millióért vagy rendelek 2wd-t 7.85ért. Akkor már inkább az első, még ha fél literrel többet eszik, akkor is. Amúgy a sport módban tényleg jobban pörög a kocsi, jobb a kanyartartása is érzetre. Szerintem megéri a 4wd. Télen majd kiderül mennyit hoz, nincs még tapasztalatom. -
Siriusb
veterán
Az utóbbi pár nap hozzászólásait összegezve felmerült bennem néhány kérdés, legyetek szívesek segíteni letisztázni, mert én elvesztettem a fonalat.
A motorfék csak GLX kivitelhez jár?
A motorfék akkor jobb, ha tárcsa vagy ha dob?
Mekkorát harap a motorfék?
Kell a motorféket smirglizni?Remélem senki nem veszi trollkodásnak a hozzászólásom, s a téma iránti kellő alázattal és komolysággal válaszoltok. Köszönöm.
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #58716 üzenetére
Már nem írok semmit, mert teljesen mindegy mit írok.
Fentebb is jeleztem már, hogy a témát lezártnak tekintem.
Pro és kontra vélemények mindig is lesznek.
Olvasni való.
Ok, itt nem nagy autóról van szó és nem is 800kg, hanem 890kg Sokat számít.
Viccet félretéve. Zárjuk le a témát és beszéljünk inkább másról.
Mondjuk, mankókerék komplett készlet emelővel Swifthez. A komplett készletet a szalon 120k-ért rakja bele az autóba.
Melyik légterelőt érdemes felrakni? HeKo vagy Szatuna?[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
szaniszlokar
aktív tag
Hamarosan következik a 2006-os swiftemnek a 195.000 km-es kötelező szervize.
Mit kell most cserélni benne? Van valami extra dolog?
Köszi!Minden ellenállás hasztalan.
-
-
zsolt19900
őstag
én is nagyerőkkel' jövök olvasni a sokhászet' erre megy ismét a hitvita, ízlésekről és igényekről
de hát valami legalább felpezsdítette kicsiny közösségünket
borzasztóan érzem magam ezek után a családban 2 X-es Suzukival a garázsban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Pist@bácsi
őstag
válasz dobolan #58722 üzenetére
A fogyasztásra sok minden hat. De a lényegen ez nem változtat. A kettő közti különbség a téma.
MT 2wd a gyártó szerint, azonos körülmények között másfél literrel kevesebbet eszik az AT 4wd -nél.
Ez egy megkerülhetetlen állandó többlet költség. Ahogyan az automata váltó szervizelése is az lesz.
Egyébként chip hiány van, talán szándékosan a drágább modelleket nyomja a gyártó is, azon több a haszon. -
Cunaja
addikt
Nekem így lenne rá szükségem, csak minden alkatrésszel.
+ A beépítető készlet is, mert itt csak a gumi van. Ez így 60K, ha hozzáadok mindent ami kell, már majdnem 120-nál járok. Ha lenne valami olcsó komplett megoldás, azt szívesen fogadnám.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dobolan
senior tag
válasz Pist@bácsi #58729 üzenetére
Az automata váltó nagyon király. Eddig csak kézi váltós autóim voltak, de már nem cserélném vissza nagyobb költség ide vagy oda, nem érdekel.
Amúgy szerintem a súlytöbblet miatt van magasabb fogyasztás, ha minden más tényező azonos. Kb. +100kg a két extra.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Pist@bácsi #58729 üzenetére
Ezt a vonalat követve, akkor nálam 9L lesz? Költői. Végülis az egyik vége a K14D vonalnak (ha ezt nézem) , 2wd 6mt, a másik a 4wd 6at. Na utóbbiba ülök be.
Egyre kíváncsibb vagyok. Főleg a 3000km után. Addig békésen csoszogok. -
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #58726 üzenetére
Mivel a 195 nem osztható maradéktalanul 30-cal, 45-tel, 60-nal, 75-tel, 90-nel vagy 105-tel, ezért gyanítom, sima 15k-es lesz csak egyszerű olajcserével.
Bár ha időben régen volt már cserélve mondjuk fékfolyadék (2-3 év) vagy hosszbordásszíj (5-6 év), én hozzácsapnám ezeket is.
szerk.: Lásd, kivel van dógod.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Kolondrum #58732 üzenetére
Nekem 7,0-7,2 liter volt a 2WD automata Scrossal (2021, lágy hibrid) a téli fogyasztásom. Autópálya 150, plusz budapesti dugózással. Most, hogy melegedett az idő inkább 6,3-6,5. És nem csak én vezetem.
Ebből szerintem tudsz kalkulálni.
Szerk.: de tényleg rohadtul láb függő.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz burgatshow #58734 üzenetére
Az a baj, hogy nálam bármi ami eddig volt (corsa, sx4, ignis, Vitara) az mind 7-essel evett. Ez lesz az első AT. A csúcs a viatara volt a 7.55-el teljes futása alatt. Matek szerint akárhogy nézem 8-9 lesz. Mondjuk az évi 15-18000-es futással ilyen árak mellett, érdekes lesz.
-
nagyúr
-
félisten
válasz Napfénysüti #58736 üzenetére
Huu hát nem kicsit. Előttem aki óra szerint 50-el halad azt előzöm vagy hamar érzi, hogy nyomja neki. Zabálom a fékeket is. Ezek a fogyi adatok csak ezért ennyik, mert nem tudok menni a forgalom miatt. Sokkal több lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #58734 üzenetére
Ennek kapcsán jut eszembe, az autós topikban molnarpeter írta, hogy a digódízel (aka 1.3 Multijet, esetünkben egy Lancia Ypsilonban) 3,8 és 8,3 között tud lenni bárhol, és tényleg így van. Amikor hoztuk haza Sopronból, 108 km-re 5,2 volt a fogyi, itt, Mosonmagyaróváron belül meg konvergál a 8-hoz.
-
burgatshow
veterán
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58730 üzenetére
Ami alapból a csomagtartóban van kék hungarocell, abba nem lehet beapplikálni a a mankókereket? Ha nem lehet, akkor tényleg képes vagy pénzt adni érte? Egy mankókeréken én is agyalok, de nekem nem kell új, elég egy szép állapotú használt, 20K-t megér.
Aki tudja, mondja meg hogy a swift mankókerék milyen ET számú, 39 vagy 45 mm?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
félisten
válasz Napfénysüti #58740 üzenetére
Nem nagyon mozgat, de kíváncsi vagyok.
-
Gyöször
senior tag
válasz Siriusb #58724 üzenetére
Na ez viszont tényleg jó kérdés, de nem a felszereltségi szinttel pakolják be a motorféket, hanem akkor amikor a C betűt D re cserélik a motorkódban. A mi ótónkban k14c nincs motorfék, a ti hibridjeitekben van, mert fogja az isg. Ezért a motorfék feláras extra!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
-
Jadro
veterán
válasz Cunaja #58730 üzenetére
Bocs, a beépítő készletet nem tudom értelmezni. Amit linkeltem ahhoz van egy szárnyas csavar, amivel le lehet rögzíteni a csomagtartó aljához. A habszivacs tartó megy bele a kerékbe és abba minden egyéb alkatrész. Ez is a csomag része ahogy az emelő is. Ez így fixen bent van. Nem lötyög, nem zörög. Annyi baki volt csak vele, hogy ezt a habszivacs betétet alul kicsit meg kellett faragnom (pár mm), hogy szépen ráfeküdjön a csomagtartó alja, ha lerakom teljesen.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
AMD Power
titán
Itt Rómában sok Suzukival nem találkozók. Ma is csak egy FIAT "SX4"-el futottam össze.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!