Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz mefistofeles #56807 üzenetére

    Ez az egyik oka, a másik oka, hogy nyáron hagyják hogy a szélvédőre szívja a Nap...
    A harmadik oka hogy hitvány szutykokat tesznek fel ablaktörlőnek, szélvédőmosó meg úri huncutság, csak úgy szárazon kell törölni vele, utána meg teleírják az összes fórumot hogy a "jégkaparótól karcos a szélvédő". Frászt, szárazon húzza magával végig a koszt, homokot, alászorult falevelet, szórólapot a szélvédőn és csodálkoznak hogy csupa karc, hát persze, ennyi erővel egy kukát is ráboríthatnának törlés előtt. Jah és hagyják ráfagyni a lapátot az üvegre, ami szintén garantált sérülés neki. Ráadásul gumialkatrész ami ki van téve az elemeknek, mégsem ápolja senki, több olyat látok aki glicerines gumiápoló vacakkal fújja/kenni/kezeli az autó abroncsait, kédereket sem ritka, de az ablaktörlő lapátig már nem jut el. A kedvencem a madárguánót is azzal szedi le meg úgy 5-6 liter szélvédőmosóval... Szigorúan menetközben amikor mögötte haladok a mosóból hazafelé...
    A Suzuki is olyan, hogyha csak meghúzom az ablakmosó karját akkor szárazon megy 3-4 menetet mire odaér a nedű is, erre figyelhetnének a gyártók is jobban.

    Én jégkaparózok, van jégoldóm is, termofólia is, de a legtutibb megoldás a garázs. Ha mindenképpen kint kell állni a szabad ég alatt, akkor a takaró elég jó, amíg el nem viszi a szélvihar, mint hétfőn... Plusz vannak esőlepergetők, amik sikosabbá teszik a szélvédő felületét és így a lapát is kevésbé van igénybe véve, mert könnyebben siklik tőle.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák