Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #53026 üzenetére
Enyhén szólva megkopasztás állhatott mögötte. 40 km-el arrébb egy másik márkakereskedésben 3.5M-et adtak volna érte. Csakhogy a kiszemelt kocsit meg a másik értékesítő eladta másnak. Nem tudta a jobb kéz, mit csinált a bal. Ilyen az én formám...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
AMD Power
titán
Jőn a nyár, utazás, nyaralás. Tudjuk,hogy a Suzuki a világ egyik legjobb autója, de a kisördög soha nem alszik. Hátha valakit érdekel ez a lehetőség. Nekem már van egy ilyen asszisztenciám, engem ez most csak azért nem érdekel. Amúgy jónak tartok minden ilyesmit.
eMatrica Asszisztencia biztosítás [link]
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz AMD Power #53052 üzenetére
Szia!
Autópályán dolgozom, van tapasztalatom ezekkel...
A 1 óra kiérkezés inkább 2. Ha jól nézem sehol nem írják mit fizetnek ők és mit fizetsz te. Szerintem mindent fizetni kell a szerződőnek...
Elmondom, hogy működik ez. Legjobb esetben a díjért cserébe, ha valamiért lerobbansz, autópályán max az első pihenőig vagy csomópontig visznek. Ha pl baleseted van és nem te vagy a károkozó, azt mondják a vétkes biztosítása fizeti a szállítást. Igen ám, de te fizesd ki nekik kp-ra és majd hajtsd be a biztosítón.
Ha rám hallgattok és van más lehetőség, pl rokon, barát aki tud segíteni, soha nem vesztek igénybe autómentést.
Vagy eleve beszéltek a szervízzel, ahová vinnétek az autótokat és ők intéznek fuvart.
Nem sok jó tapasztalatom van a "segítségről"Szerintem célravezetőbb, ha néztek magatoknak autómentős céget és velük megegyeztek telefonban a segítség díjáról. De csak, ha nagyon muszáj....
Persze ez csak tanács, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.
Viszont Suzukit még csak 1x láttam a leálló sávon, annak is csak a benzin fogyott ki, SX4 E betű alatt volt a mutató.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz sepsi0 #53053 üzenetére
Meg van amelyik kötelező biztosításhoz is lehet kérni ilyes Assistance szolgáltatást, bár azt sem tudom milyen lehet, de akkor már inkább az.
beef
Ötezeré' tele?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
simonjoe
őstag
válasz AMD Power #53052 üzenetére
Folyamatosan karbantartott jó kezekben lévő autónak nincs szüksége ilyen úri huncutságokra. Egy Suzuki-nál meg főleg!!!! Én még a 2009-es 300k-t futott Passat CC-vel is neki merek ugrani egy Spanyol útnak, egy Adria pedig minden kockázat nélkül belefér. Jövőre tervezzük Norvégiát szárazföldön, nem lehet gond!
Joe
-
sepsi0
őstag
Ha már így bevauztam a dolgokba, nekem is lenne kérdésem.
Suzuki SX4 M15A 1,5 benzin 2007 100ekm motorolaj.
Eddig Castrol 0W40 ment bele újkorától, nem veszek észre olajfogyasztást. Évi 5-6ekm megy bele, minden évben olajat cserélek.
Sokat olvasok itt az ENEOS olajokról, főleg 5w30 Sustina-ról.
Lecserélném a Castrol olajat, mert már elég nehéz beszerezni azt a fajtát, ami megfelel a gyári ajánlásoknak.
Feltettem ezt a kérdést az olajos topikban, azt a választ kaptam, hogy a Sustina inkább dieselbe való, vegyem inkább ezt: ENEOS Premium Hyper 5W-300W40 az én döntésem volt, eddig hátrányát nem éreztem.
Viszont szívesen fogadnék ajánlásokat.
Vagy maradjon a fentebb ajánlott ENEOS olaj?
Köszönöm! -
AMD Power
titán
válasz sepsi0 #53053 üzenetére
Én nem azt írtam ,hogy fusson mindenki és kössön egyet. De köszönöm az infót.
Nekem máshol van ilyen asszisztenciám.
simonjoe Egy jól karbantartott autóval is lehet bármikor bármi. Szóval ezt te sem gondolod komolyan.
galaxys80 Ez pontosan így van! Ne legyenek már illúzióink.... -
simonjoe
őstag
...én mindent (is) komolyan gondolok!! (Splash-ben most xart be a klíma, mikor máskor ha nem most ebben a melegben )
Persze, h lehet gond, de azért amikor ez ember elzarándokol a világ másik végére, fel tud készülni dolgokra, gondolok itt pénzre amit visz magával valamilyen formában.Joe
-
[CS]Blade2
addikt
válasz simonjoe #53047 üzenetére
Nekem számolhattok nyugodtan Swift-re: 2018-as GL olyan 3,3 milliótól van, GL+ olyan 3,6 körül. Durván 65.000-85.000km futás után adják el. Szerintem számoljunk úgy, hogy semmi nem lett kicserélve idő előtt, csak ami ennyi km alatt bőven elkopik.
Tavaly 2,8-ért adtak volna egyet a közelben, de lemaradtam róla, és még ott is számolni kellett. 3,3-ért szerintem nem adja ki, hogy mennyi lekopott már a gumikból, a fékekből, a kuplungból, mennyi kopott már a motorból, váltóból... karcok a fényezésen, a szélvédőn, stb.
Nem sokkal adják kevesebbért, mint amennyi kopás keletkezett, szerintem. Túl vannak árazva. -
őstag
válasz sepsi0 #53053 üzenetére
Engem az assistance hazahozott ingyen Esztergomból Budapestre, lerakta a kocsi amelyik szervízben kértem. Éves szerviznél kötöttem a márkakereskedésben mondva 5 ezret megér...
Ez a múlt évi esetem amikor a benzin elzáró mikrokapcsoló halt be (amit a Suzuki Gusztáv rakott be és a szaki aki csinálta még úgy sem volt hajlandó pesten belül átjönni a Tafákhoz kiszedni hogy vittem volna és fizettem volna az idejét "vitessem át traileren őt nem érdekli", Tafáknál akkor volt 2 hétig szabin az egyetlen villamosságos szaki, 2 perces munka volt). -
2ozzmexy
senior tag
válasz sepsi0 #53063 üzenetére
Akkor tegyük gyorsan tisztába: Te a biztosítók plusz "assistance" szolgáltatásáról írtál, ő a Suzuki saját gyári Assistance szolgáltatásáról amit az autó garanciális ideje alatt lehet kötni rá.
Több mint 20 éves pályafutásom során egy dolgot sikerült a biztosítókról megtanulni, ha nekik kell valamit kifizetni sok jót ne várj..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
-
-
Zola01
tag
Sziasztok!
2007-es SUZUKI Swift 1.3 GLX CD AC autónkon elvileg gyári színezett üveg van, kicsit látszik is, hogy nem tiszta az üveg, hanem kicsit talán zöldes(?).
Kérdésem az, hogy vajon ebben a gyári színezett üvegben van UV védelem?
Szeretném sötétíteni a hátsó ablakokat és nem tudom, hogy kérjem e az első ablakok és a szélvédő fóliázását is átlátszó UV védő fóliával.
Köszi!(Oo\ SKYLINE /oO)
-
Siriusb
veterán
válasz Zola01 #53075 üzenetére
Igen, az már UV védelemmel ellátott gyárilag.
Szélvédőt és első ablakokat nem sötétítheted, maximum olyan fóliát rakhatsz fel, ami hővédelmet ad, de azt is csak tanúsítvánnyal. Ha mérik az átlátszóságot és egy bizonyos százalék alatt vagy (nem emlékszem a pontos értékre), akkor pl. vizsgán bukta van.
Hátsó ablakoknál nincs ilyen probléma, akár OSB lapot is ragaszthatsz az ablakra. -
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Új Swiftel kapcsolatban lenne egy kérdésem. A felszereltség ezeknél fix, vagy vannak összevissza kombinálva?
Azért kérdezem, mert a weboldal alapján a 2WD manuális változatnál csak a GLX felszereltséghez írja szériaként a hátul is elektromos ablakot.
Viszont a használtautón ha beállítom, hogy 2021-es Swift és legyen hátul is elektromos ablak, akkor kidob GL felszereltségűeket is: [link]
Mondjuk ugyanaz a szalon az összes ilyen, szóval lehet elírás. De van ilyen, hogy GL, és van hátul is elektromos ablak?
-
Gyöször
senior tag
válasz galaxys80 #53089 üzenetére
Most kutyafuttában megnyomtam, kattan ez is de tényleg nem volt időm foglalkozni vele, nem néztem meg lámpával se, de mintha a főhengert nyomó "tüske" csapszegje kattanna a fékpedálban, ahogy a rugó hátrahúzza a pedált.
De nem mikrokapcsoló hangnak tűnik. Ha letörik a fékpedál, átdobom az anyósülés elébe majd jó lesz valamire alapon :-)))Megtörtént eset, csak nem fékkel hanem a markolóm nagygém emelő karja maradt a kezemben :-) félredobtam és folytattam volna a munkát, akkor szakadtam a röhögéstől mikor visszanéztem videón. :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53090 üzenetére
Fixek a felszereltségek, a használtautós beállítás az olyan, hogy sok kereskedő bepipál kb mindent, ami csak a glx-hez van és a GL-hez is feltünteti, úgy tudom elektromos ablak hátul csak a glx-ben van, vitara és scrossban meg gl+ tól. Alap swiftben szerintem a bőrkormány, manuális klíma és tempomat meg ledes fények járnak alapból.
-
xmad
őstag
válasz tboldi #53084 üzenetére
így van, nem jelentettem ki hogy hibátlan lenne inkább csak azt mondom, hogy most még az. illetve 2 ismerösömnek van ugyanilyen, ők most 2 év elteltével járnak 106 ezer km nél és még no problem. ha ebből indulok ki akkor már 3x jobb mint a swift mert nem volt se lendkerék se kuplung, se kormánymű se futómü probléma.
nem mondom hogy nálam is így lesz, de majd idővel be tudok számolni róla hogy valójában milyen.ami jelenleg tény, hogy 30 ezer km alatt a suzukival rengeteget voltam szervizben.
egyébként Ford Fiestát vettem.
részletekbe most nem megyek bele ami az autót illeti de ha van kérdés szívesen válaszolok
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53094 üzenetére
Hát ennyi pénzért szerintem manapság egy gyártó sem ad hátul elektromos ablakot Bár szerintem oda igazából mindegy is, ha nem ül ott gyakran senki akkor sűrűn nem fogod lehúzni. Az más kérdés, hogy ez a swift is amikor megjelent anno az alap, akkor 3,15m Ft volt, most meg már 4,2 az alap.
-
Qtya123
őstag
válasz Chereiose #53095 üzenetére
Az tény, hogy nem a legtöbbet használt dolog, csak eléggé alapnak tűnik.
Na igen, ezzel a 4.2 alapárral van a baj. 3.2 az egy tuti vétel volt, szüleim anno vettek is egyet. Viszont a 4.2-vel már lőtávolban van az új Yaris is 4.5-ért Comfort felszereltséggel (elektromos emelő ugyanúgy nincs hátul), ami több felszereltséget ad.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
Nem akarok kukacoskodni de ha valakinek problémája van az autójával az nem szokott vele dicsekedni....
Nálad a problémákat nem tudták orvosolni ezek szerint, amin nagyon csodálkozom.
Legfőképp a Swift-en, amit ugye eredendően Japánban szerelnek össze.
Te lettél a kivétel, aki erősíti a szabályt, hogy egy megbízhatónak tartott típus is lehet selejtesen összerakott. -
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53097 üzenetére
ez nem selejtesen össze rakott hanem gyenge minőségü alkatrészek. és nem kivétel vagyok, nyilván nem vagy benne abban a swiftes FB csoportban különben olvashatnád, hogy hányan szívnak a kormánymű és a kuplung lendkerék problémákkal és nagyrészben szarik rá a szerviz. enyémben második alkalommal lendkereket is cseréltek. elvileg azzal már jó. de csak elvileg. nem a japán összeszereléssel van a gond hanem a gyenge minőségü alkatrészekkel..
mindegy. nekem csalódás.
az elözö széria sokkal faszább volt.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na ezeknek a dolgoknak majd utána olvasok. Nem hangzik túl jól. Szülök Swiftje most 1 éves, de nem sok km van benne (8.000), egyelőre nincs gondjuk vele.
Én azon agyalok, hogy legyen-e egy új Swift/Yaris, vagy kb ugyanilyen árkategóriában egy 4-5 év körüli Corolla/Auris.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Qtya123 #53099 üzenetére
nálam 17.000km nél volt elöször kuplung csere. váltóharangal együtt. annak nem volt baja, de találkozott a szerviz olyannal akinél az is tönkre ment. van helyette módosított, kicserélték arra.
majd 25.000km nél újra kuplung csere ittmár lendkerékkel egybekötve mert a gyár is elismeri már hogy szar a lendkerék. abból is a második módosítás van. idővel kiderül hogy jó-e.. ennyit a japán minőségről.. futómű kopogásra azóta sincs megoldás még..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest