Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #53201 üzenetére
Ha nem törsz el patentot (vagy ha igen, pótolod), akkor nem fog másképp állni egy burkolat sem.
De amúgy nem is kell szerintem feltétlenül leszedni, ha az A oszlopnál nem a szélvédő mentén viszed a kábelt, hanem az ajtóhoz közelebb. Akkor be lehet gyömöszölni a gumikéder alá.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #53204 üzenetére
Igen, de szerintem azt sem muszáj leszedni, szó szerint értettem az alágyömöszölést.
A 70mai kamerákhoz adnak egy célszerszámot, ami úgy néz ki, mint amivel a biciklik abroncsát szokás leszedni a felniről, azzal gyerekjáték. Meg amúgy is magától értetődő az egész, ha nekiállsz magad.Én ugyan nem S-Crosson, hanem Honda Jazzen csináltam, de nem néztem utána semminek, ahogy esik, úgy puffan alapon csináltam, és mégis esztétikus lett.
Ennyi látszik össz-vissz, a kábelt teljesen elrejtettem.[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz Chereiose #53204 üzenetére
Én úgy csináltam, hogy a szélvédőről egyenesen fel a a tetőkárpit alá, onnan az A oszlop műanyag burkolat felső éle alá egészen a gumikéderig. A a gumikéder mögött le a küszöbburkolatig és onnan be a biztosítéktáblához.
A gumikédert nagyon egyszerűen ki tudod húzni. Gyakorlatilag két ujj a kihúzáshoz és egy a visszanyomáshoz. Én meglepődtem, hogy mennyire nincs ellenállás egyik irányba sem.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #53202 üzenetére
Nem véletlenül írtam, hogy a szélvédő felőli oldalán vigye... Majd ha lekapja a burkolatot akkor rá fog jönni hogy miért azt írtam amit... és remélem ő nem felejti el lefotózni, mint én.
(SRS Curtain Airbag a kulcs, a vége az A oszlop tetejében van, a másik meg a C oszlop tetejében)
Ez a tekercs végig fut a 3 oszlopon, mint egy híd a pillérein...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #53211 üzenetére
Nem a kéder a probléma, hanem hogyha keresztül húzod a tekercsen amikor kijössz felül a tetőkárpit alól. A gyári kábelezés a burkolat alatt fut, gyönyörűen mellé lehet fűzni a rögzítőkbe. Én sem akartam levenni, lejött magától, tömködtem a vezetékeket és egyszer csak a kezemben maradt. Tartja vagy 3-4 patent aztán kezitcsókolom, csak annyira anyaghiányos hogy pontosan a patentnél kell fesztíteni, különben eltörik a burkolat...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz Chereiose #53209 üzenetére
A500S-hez is adtak (70mai Dash Cam Pro Plus)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ármester
Na, végül maeg nem szereltem be ma, nem volt kedvem már hozzá, majd holnap vagy holnapután.
Viszont megnéztem, mit hogyan merre érdemes. Ránézésre elég könnyű befeszegetni a kábeleket a helyükre mindegyik kamera esetén.
Ami nehézkes lesz: a biztosítéktábla. Szerintem ezt úgy tervezték, hogy ember nem fog hozzányúlni . Viccet félretéve, elég vacak helyen van, nehéz elérni, szűk a hely. De majd valahogy megoldom.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ármester
válasz SyMbioTe #53217 üzenetére
Akkor jöjjenek a tapasztalatok, bent a kamera.
Maga a szerelés és a kábelek elvezetése / beszuszakolása elég könnyű, sok helyen kézzel is simán sikerült bepiszkálni burkolat alá, ahol nem, ott a spatulával egy pillanat alatt bent volt, szépen el lehet rejteni, szinte semmi nem látszik a kábelekből.Én hardwire kit-el kötöm be, szóval a kamerából annak a vezetéke megy balra, jobbra pedig a hátsó kamera lett elvezetve. Viszont amin meglepődtem, ha csak az a cél, hogy a felvétel automatikusan induljon, ahhoz nem szükséges a HW kit, rádugtam szivargyújtós USB-re (azt is adtak a kamera mellé, 2 usb van rajta), gyújtást ráadtam, és kapcsolt is be a kamera, indult a felvétel is.
Képek, benne a szerelés útvonala:
Hátsó1, 2, 3 (ami itt kilátszik, az már be lett tuszkolva a helyére), 4 (itt a maradék kábelt beszuszakoltam a kárpit alá)
HW KitA kékkel jelölt kis küszöböt felpattintása után lehet levenni a sarokban lévő fényes műanyag elemet, mögötte vittem el a biztosítékhoz a kábeleket. A biztosítéknál már volt szenvedés, nagyon buta helyen van, ráadásul útba van még a motorháztető nyitó kallantyú is a kiszedésnél, azzal elszarakodtam vagy fél órát, mite kiszedtem ami nekem kell.
Összességében elégedett vagyok, könnyű beszerelni szerintem, ha nem bohóckodok HW kit-el, szertintem 1-1,5 óra alatt is sikerült volna simán, így mire kibogarásztam melyik biztosíték kell, és hogy jutok oda, inkább volt 2-2,5 óra.
Tesztvideót / képet majd később tudok csinálni, még azóta nem mentem az autóval.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #53218 üzenetére
Viszont amin meglepődtem, ha csak az a cél, hogy a felvétel automatikusan induljon, ahhoz nem szükséges a HW kit
Nálam pont így van.
Én párhuzamosan kettéosztottam a szivargyújtót (15 A helyett most 2x 7,5 A, USB-s dolgokhoz bőven elég), volt otthon egy tartalék bontott csatim, így megmaradt a gyári, meg a burkolat alatt is van egy teljes mértékben elrejtve, amibe a kamera vagyon dugva.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz SyMbioTe #53218 üzenetére
Kettő dolgot fűznék hozzá:
1. A szivargyujto akkor ad tápot neki, amikor rateszed a gyújtást (ON pozícióban a gyújtáskapcsolo, keylessGo esetén nem vágom), amint tápot kap indul a felvétel
2. Na pont erről vakerok itt 1 hete, hogy arra ne vidd. Függöny légzsákra figyeltél? szép munka, a szakszerviz nekem erre adott 20rongyos árajánlatot..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #53221 üzenetére
Jaja, az oké, hogy gyújtáson már kap áramot, én azzal nem voltam tisztában, hogy magától be is kapcsol, és indítja is a felvételt.
2.
Igen, a légzsák miatt gondolkodtam, hogy biztos jó ötlet-e arra vinni, ha ne adj isten baj van, nehogy pofán csapjon valakit.
Holnap még megnézem, hogy a padlón el lehet-e vezetni értelmesen.#53222 Moleman
Mondom, szerintem úgy számoltak, hogy itt úgyse kell cserléni semmit, 'há Suzuki.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
Senkit nem vert el a jég tegnap? FB az SX4 csoportban volt egy pár jégkáros autó.
-
Ármester
válasz AMD Power #53224 üzenetére
Felénk még csak eső sem volt (Győr), de láttam képeket BP-ről, ott csúnya világ volt.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
simonjoe
őstag
válasz SyMbioTe #53218 üzenetére
"Viszont amin meglepődtem, ha csak az a cél, hogy a felvétel automatikusan induljon"
NEM!! Nem csak az a cél, a HW-kit megkímél a kellemetlen meglepetésektől, pontosan attól, h teljesen lemerüljön az akkud. Egy programozott küszöbfeszültségnél lekapcsol, (én labortáppal 12,1V-ot mértem). A Viofo kittnél ez az érték még állítható is. Ezt sokan elfelejtitek, nekem talán ez a legfontosabb. Ezzel működés során számolni is kell! Ha esetleg nem fog felvétel készülni, akkor nem biztos, h a kamera hibája okozta.
Joe
-
blakey
titán
válasz SyMbioTe #53226 üzenetére
Csak Budapest egyes részein volt durva, nálunk eső volt és egy kis szél. 2km-re tőlünk kezdődtek a durvább dolgok.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Ármester
válasz simonjoe #53230 üzenetére
De biztos van akinek csak az a lényeg. Ha nincs gyújtás, akkor nem kapcsol a kamera, tehát áramot se kap, nem fog lemerülni az akksi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ármester
válasz SyMbioTe #53218 üzenetére
Kis kiegészítés: Ami a belső visszapillantó mögött van ilyen lyukacsos fekete izé, oda ne rakjatok kamerát, 70mai-hoz ugye jár ilyen fólia (többihez nem tudom), és arra kell rárakni a kamerát. Na én elsőre oda raktam azt a fóliát, fél óra után le is esett.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ármester
válasz tboldi #53235 üzenetére
Igen, fólia nélkül gondolom bírja, akkor az esetleges leszedés miatt aggódom.
#53236 simonjoe
Igen, én is egyrészt a parkoló mód miatt vettem a kit-et is.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
spamstore
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni: Suzuki Vitara 2019 - Android Auto + Vadonatúj Galaxy S20+ beüzemelésben.
Próbáltam már szinte mindent, de semmi esetre sem sikerül összelőni az AA-t a kocsival.
A Bluetooth párosítás az rendben sikerül is, de amikor vezetékkel kapcsolnám össze, hogy az Android Auto is menjen, akkor néma csend, sem a telefonon, sem pedig a display-en nincs semmi változás, csak annyi, hogy a töltés megindul. A telefonon az USB profil az Töltés/Android auto módban van.Próbáltam úgy is, hogy
(1) Nincs Bluetooth párosítás a kocsi és a telefon között
(2) Úgy is, hogy van.
(3) Több kábellel is próbáltam.
(4) Régebbi iPhone 5S addig a pillanatig eljut, hogy a kijelző jobb alsó szegmensben látni lehet - azaz fényesre vált, érzékel valamit - a kapcsolatot szimbolizáló ikon változását, de nincs kapcsolatot mutat, azaz benne van az "x", Olyan, mintha a látná, hogy van egy AA képes telefon, de nem csinál semmi egyebet sem a telefon, sem a kocsi kijelzője.Elrontok valamit?
Köszi, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz spamstore #53239 üzenetére
Android 11 ha jól tippelem, sok sikert, nem igazán szokott menni... Vagy ha megy is gagyi (instabil, fagy a navi stb), Android 9 és alatta plug & work, android 10-től a gyötrelem és az idegbaj perverz zabigyereke. Nézz be az indexes Vitara és S-Cross fórumba, több 10000 hsz a témában, megoldás nyema.
USB debug funkciót aktiváld, akkor talán több sikerrel jársz, ehhez először fejlesztői módba kell tenni a telefont. Ha meg tudtad oldani mindenképp írd meg hogyan, mert sokan küzdenek ugyanezzel..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
laca891
aktív tag
válasz spamstore #53239 üzenetére
Próbáld meg ezt, nálam ez bejött, android 11 esetén.
A telefonon: Beállítások/Alkalmazások/Android Auto Alkalmazás adatai a google playen - frissítés
Speciális funkciók
Android Auto
Rendszer: Vezeték nélküli AA kikapcsolni[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #53238 üzenetére
Na azt kifejezetten élvezni fogod, nekem rettentően rossz tapasztalatom van róla és amint jobban utána néz az ember, kiderül a turpissag.
A: a gyári aranyáron van, kB vetekszik az autó forgalmi értékével és a szalon trehanyul építi be
B: az utangyari sosem passzol és a zaj csillapítás is csapnivaló
C: a rosszul beragasztott még be is ázikAz én esetem a B és C volt, de legalább olcsón kaptam a xart, az A esetben mindezt drágán kaphatod meg...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz SyMbioTe #53223 üzenetére
Minden dashcam ilyen tudtommal, amelyik nem az elég hulladék az alis Vehicle Blackbox DVR is tudja ezt, sőt, gyorsulás meros, ha nem mozog a kocsi megallitja a felvételt (értelme nincs, de tudja).
Futnak ott kábelek, de finoman piszkald a lufit, mert baj lehet belőle és abból csak gyári Suzuki van (nem tudom ki gyártja nekik, talán Valeo, de ne vedd készpénznek) és az egység egy milka körül van plusz beszereles és feltanitas...
Aki azt hiszi ettől nem fog kinyilni, az nem tapasztalta még milyen elemi erővel nyílik ki a légzsák.... Leirni sem lehet, elindul a fejed a kormány felé látod hogy közeledik tudatosul benned hogy ez fájni fog és semmit sem tehetsz csak zuhansz felé majd fehér füst és elkapja az arcod és szépen finoman a kormányra engedi. Olyan elemi erővel nyílik ki hogy az utasoldali egy 2mm-es acéllemez mögött van amit kihajtogat mint egy rózsát és ezután marad annyi ereje hogy egy monoklit még okozzon... Szerinted az a vékony madzag kihívás neki!? 🤣 Max lassabban nyílik ki és az utas feje oldal ütközesnel hamarabb eléri az üveget.
Az nem nyílik, az kirobban a helyéről egy pirotechnikai patron elsutesevel, olyan ereje van hogy aki atelte már az többnyire nem kívánja újra.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #53246 üzenetére
A WagonR-ünkben már a 3. szélvédő van, a gyári az első kavicstól végigrepedt hosszában, az első cserélten meg ilyen kb. 1 cm átmérőjű nyomok keletkeztek a belső rétegében. Ráadásul 2 db pont a sofőr látómezőjének kellős közepén, műszakin nem ment volna át, így kellett az új.
Mondjuk a legutóbbi csere nem sikerült tökéletesen, megnyomták a műanyagburkolatokat belül, illetve kicsit túlzásba vitték a Sikaflexet is. Az már csak mellékes, hogy a felcserélték a bal és a jobb ablaktörlőkarokat. Viszont az első csere qrva jól sikerült, szó szerint mintha egyáltalán nem is történt volna meg.A Hondában még a gyári van, néhány nagyon apró kavicsnyom ezen is akad, de nem szóltak még érte műszakin, illetve a Tesco parkolóban leledző szélvédős csávó is azt mondta, hogy teljesen ő sem tudná eltűntetni, kb. ugyanilyen lenne a végeredmény, ha belecsiszolna és feltöltené.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #53247 üzenetére
Ja, hát én azt tudom milyen ereje van egy ilyen lufinak, megtapasztalni nem akarom.
Majd még szerintem alakítok a kábelezésen.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest