Hirdetés
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
Hirdetés
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
válasz dethroner #52947 üzenetére
Értem, de teljes átvizsgálása elvinném először. A többit én is nézegettem, de ennyiért nem láttam japánból rohadásmenteset, a francia Mégane-ra mindenki mondja, hogy havi szinten van vele elektromos baj. A Swift azért is került szóba, mert bontókban filléres tétel az alkatrész, ami nem utolsó szempont, rengeteget dob az olcsó fenntarthatósághoz. Esetleg ha ez nem olyan jó, van jobb alternatíva ennyiért? Cordoba, Toledo?
A sportos beütést a keret függvényében várom el. Nálam ez azt jelenti, hogy az autó sulyához képest legyen benne egy nagyobb motor, ami városon belül viszi is rendesen.2ozzmexy: Értem, hát ebben is van valami. De ha nem Swift, akkor mi ennyiért? Nem muszáj japán, csak annyi a lényeg, hogy olcsó legyen a fenntartása és mondjuk valamennyi gyorsulása legyen városon belül. Pl. A Swift súlyához egy 80-90 Le már bőven jó szerintem.(Ha belefér.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen