- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Magisk
- Instagram közösségi fényképezés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Fusion - fúziós kínai konyha
- iOS alkalmazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46849 üzenetére
Szerencsére van olyan ahol valóban cseppmentesen szárad, nagyon jó mosó, ajánlom. Nem szoktam áttörölni, mert egy csepp nem marad az autón, már többször megbizonyosodtam erről.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #46852 üzenetére
Sokféle mosó létezik, biztos van olyan a közelemben is ami nem megfelelő, de szerencsére eddig nem volt ilyennel tapasztalatom. Van érintésmentes gépi mosó (Robotwash) is, egyszer azt is kipróbálom.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz M_AND_Ms #46849 üzenetére
kérdés megéri-e a szivacs-kefe segítségével leszedni a koszt és kockáztatni, hogy összekarcoljuk, vagy inkább rajta maradjon az a kis koszréteg, amit egy rendes kézi mosással időnként eltakarítunk..
Ha nagyon koszos, akkor lándzsás mosóban le szoktam takarítani öblítésig, aztán utána otthon indul a kézi mosás - két vödör, mosókesztyű, mikroszálas, szárazolás, wax/gyorsviasz.
Ha nem olyan vészes, akkor lándzsás mosó helyett otthon a magasnyomásúval szoktam kezdeni, majd ugyanez."... and I hope you have a great day!"
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #46855 üzenetére
Én évente 2-3x mosom le "rendesen" az autót, amúgy sima utcai nagynyomásúval adok neki. Abból preferálom azt a helyet, ami viaszolni is képes. De a keféjüket nem használom. Láttam már olyat, h spórolás céljából a fickó használta a kefét, de pénzt nem dobott bele, képzelem, milyen jól karcolhatott utána. Dobtam be neki egy 200-ast, és kiválasztottam neki a megfelelő programot, meg is lepődött, mikor elkezdett jönni a hab. Szerintem nem értette, mi bajom a módszerével.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz blakey #46853 üzenetére
[link] Nem tudom olvastad e, vagy volt e már, de én ezt eléggé jónak találom...
@ncc1701: Azt sem szokták érteni h miért röhögök amikor mossák azzal a damilszerű sörtékből álló "autómosókefével" a metálfényezésű verdát...
Én mindig igyekszem valami plusz bevonatot is felvinni, direkt ezért vettem viaszos sampont, de most wax-osat fogok venni, kipróbálom...
Amúgy a 4 vödrös módszer a legjobb ha ilyen ritkán mosod, nekem most tavasszal 3szor kellett lemosni mire lejött az összes szaharai homok...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
őstag
válasz M_AND_Ms #46859 üzenetére
szivacs helyett erősen ajánlott a mikroszálas mosókesztyű, de még a sima mikroszálas kendő is jobb, mint a szivacs.
Cseppmentes úgy lesz, ha árnyékban szárazra törlöd egy kicsit vizes, tiszta mikroszálassal öblítés után:
ahogy törölgeted, a rongy felveszi a vizet, kinyomkodod, és addig járkálsz körbe az autón, amíg teljesen meg nem szárad. Kb 5-8 perc alatt letudható egy rendes kendővel."... and I hope you have a great day!"
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Valakinek valami tapasztalata van velük? Suzuki Ház.
Használt autót mennyire szabad venni tőlük? -
M_AND_Ms
veterán
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2000-es wagon r+ és olyan problema lenne vele hogy indításnal semmi nem történik. Csak olyan búgó hangot lehet hallani mint amit a benzin szivattyú ad ki.
Önindító nem forgatja a motort.
Motornak semmi baja mert nem rég lett átnezve és hengerfej tömítés is cserélve lett.Akku sincs lemerülve.
Valami ötlet hogy mi lehet a gond és hogyan lehet kideríteni ?
Köszi ! -
yanna
addikt
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Ha forog az önindító akkor az adta meg magát, ha nem forog, akkor valami elektromos baj.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Aksit megmérted indítózás, illetve próbálkozás közben? Mert lehet, hogy látszólag nincs lemerülve, de terhelés alatt már nem olyan rózsás a helyzet vele. Ha 10 V körülire leesik a feszültség, akkor lassacskán keresni kell egy másikat.
A másik, ami eszembe jutott: biztosítékok rendben?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Nem lehet hogy az onindito magneskapcsoloja nem huz be es annak a tekercse bug? Az akkufeszultseget inditas kozben is neztetek, nem esik-e tul nagyot?
Nekunk most pont akkucseres lett a Seat. Fel lehet tolteni az akkut, nem mutat hibat a tolto, igaz nem tul nagy az uresjarasi feszultseg, de inditas kozbe kb 7 voltra esik. Pedig par eves Exide. Most talan egy olcsobb Bosch/Varta lesz, azok amugy is egyformak, vagy egy meg olcsobb Jaszplasztik.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Nem forog az önindító csak búgó hang van (olyan mint amit a benzinszivattyu ad ki)
Ha nem lenne a búgó hang akkor semmi más hang nem lenne.Generátor nem rég lett nézve amikor a hengerfej tömítés is cserélve lett és megfelelő töltést adott le.
Biztosítékok nem lettek nézve.
Asszony volt a kocsival szóval sok minden nem lett ellenőrizve amikor beütött a baj
Vidéken nem lenne gond ellenőrizni és önindítot is lekapni ha kell, de Budapesten ragadt a kocsi ahol egyetlen szerelőt sem ismerek...főleg nem megbízhatót.
[ Szerkesztve ]
-
yanna
addikt
válasz Darth_Revan #46868 üzenetére
Akkor szinte biztos, hogy az önindító krepált be. Be kellene tolni, remélhetőleg bepöccen.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #46870 üzenetére
Én szerelés helyett egy bikazassal kezdenem mielőtt a fővárosi forgalomban elkezdenem berangatni vagy betolni... Le merném fogadni h egy alhangon 6 éves akkumulátorral harcolnak, szerény tapasztalatom szerint ha már ki kell venni és feltolteni akkor a végét járja...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BBke
tag
válasz Darth_Revan #46864 üzenetére
Ha indításkor búgó hangot hallasz, és nem forog a motor, akkor az önindító. A bendix kerék ment tönkre. [link]
-
Ataxia
tag
Sziasztok
Nekem a bluetooth kapcsolattal lenne kérdésem illetve problémám.Minden elindulás előtt törölnöm kell a már meglévő kapcsolatot a telefon és a fedélzeti rendszer között, más különben a zenehallgatás nem lehetséges.
A hívás funkció működik gond nélkül.
Haveromnak pár évvel korábbi Vitarája van neki sose volt ilyen problémája.
A két fedélzeti rendszer ugyanannak tűnik.Milyen megoldás jöhetne szóba,hogy ne kelljen mindig új bluetooth párosítást csináljak?
Suzuki SX4 S-Cross 1.4
-
blakey
titán
válasz Ataxia #46874 üzenetére
Milyen megoldás jöhetne szóba,hogy ne kelljen mindig új bluetooth párosítást csináljak? - egy frissítés lehet, hogy megoldja.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
Vagy 'asszonka addig nyökögtette h a kukaérett akksi már be sem tudja húzni...
Nem tudom h az M13A-ban van e védőrelé, de sok autóban ha kevés a kakaó az akkuban, akkor kiold a relé és nem is kezdi el forgatni az önindítót, egy akkucsere után meg pöc-röff...
Bár ettől még lehet igazad van.@Ataxia: Kábellel dugod rá a telefont vagy csak bluetooth-on csatlakozol a fejhez?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Böhomke
újonc
Sziasztok!
Darth Revan!
Mielőtt bármit nagyobb dolgot cserélsz, nézd meg az elemet a riasztó kulcsában.
Hallottam már olyat, hogy valakinek a kicsi elem feszültség okozott gondot. -
Darth_Revan
veterán
Sikerült betolni és már oninditoval is indul. Érdekes
-
tboldi
nagyúr
válasz Darth_Revan #46880 üzenetére
Ez az aksi halálát jelenti, ahogy gondoltam. Mihamarabbi csere.
Mi pont ugyanígy jártunk egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Darth_Revan #46880 üzenetére
Csatlakozom tboldi-hoz, bár én is ezzel kezdtem h kuka az akku. Semmi érdekes, annyi energiát képes tárolni mint egy nagymalna... Ha több mint 5 éves akármilyen márkás, kuka. Higyj nekem, ezt a szoporollert már én is meghajtottam párszor... A jaszplasztikot felejtsük, bosch silver s3 vagy varta blue dynamic amit ajánlani tudok, a jp-k szeretnek cellazarlatosak lenni. Jah és gondozásmenteset!
@tboldi: #boldizsarnakmindigigazavan
@hundai: nekem volt rádió meg világítás de inditozni már nem engedett, egy új fiamm márkájú Tesco gazdaságos akku csere a Gyöngyösi tecsoparkoloban és voila, újra szép és jó minden. Én csak feltoltottem, betettem, elgurultam reggeliert, amikor kijottem nem indult... Vissza nagy szentsegeles közepette, akku megvesz, betesz és indul... Elerte az 5 évet, ezek ennyit tudnak, jah és exide volt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46882 üzenetére
A Varta es Bosch ma mar ugyanaz mas cimkevel.
Black - S3
Blue-S4
Silver-S5A Jaszplasztik amolyan fekete lo szamomra. Tobb neven gyartanak, forgalmaznak akkut. Van Jasz-Akku, meg tobbfele Electric Power neven, de nem tudom melyiket gyartjak, melyiket forgalmazzak. Nekem volt motor akkum toluk, ami nagyon rovid ideig birta, de az elvileg kinai gyartmany volt, nem magyar.
A Seatban most ment tonkre egy 5 eves Exide Premium, de szerintem nem az akku volt a hibas, hanem hogy motorcsere miatt tobb mint fel evig allt az auto a szerelonel es gondolom nem toltotte. Most meg futtatom rajta a Ctek toltom recond programjat, hatha megjavul alapon.
Ma amugy sajna a legtobb akkutol nem varhato tul hosszu idotartam. Urban legend, hogy az uj autokba epitett akkuk mas gyartosoron keszulnek, ezert joval tartosabbak, mint amiket utolag vesz az ember. Fura lenne, de tenyleg tartosabbak a gyari akkuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46885 üzenetére
Ha behuzasra indult, aztan magatol is, nem tul hosszu autokazas utan, szerintem is a bendix lehet a hibas, de azt nem tudom, hogy ezek az inditomotorok is szerelhetoek-e, mint a regi Lada korabeli tarsaik, illetve van-e aki meg foglalkozik ilyen szerelessel, az autovillamossagi szerelok kozott.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darth_Revan #46885 üzenetére
Mert ilyenek az akkumulátorok.
Aztán egyszer csak végleg feladják a harcot. -
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #46884 üzenetére
Igen nem véletlenül nem ad már egyik gyártó sem 1 évnél több garanciát...
Az 5 évet megélt akku már igen jónak számít.
Amúgy jelenleg nálam is az exide a favorit aztán a varta és utána meg mindegy...
Ha jó a generátor, ami japánoknál alap, akkor elég sokat kibírhat egy olcsóbb árfekvésű telep is. -
2ozzmexy
senior tag
válasz csaba1203 #46889 üzenetére
[link] nekem egy ilyen szolgált ki 5 évet a Corollában, és még 19 évesen 180ezerrel az órában is töltött a gyári generátor...
Csak beledobtam a tecsóparkolóban és pöc-röf mentem vele...
Utána még egyszer rá kellett bikázni mielőtt elindultam BP-re Gyöngyösről (mivel eléggé kevés kakaó volt benne és csak visszamentem a tecsóból kb 3-4 km, az alatt nem tudott eleget tölteni bele), utána 5 évig járta vele a várost a kis 1,4 szívó benyás, majd egyik napról a másikra nem indult be vele. Akkor vettem ilyet [link] helyette, ezzel is adtam el 4 évvel később...
Ezért is mondom h 5 év után tuti kuka, a nejem már tudja mint a szentírást, amint "az első indítózást nem kapja el rögtön", már kérdezi is h mikori az akku, ha többet mondok mint 4 év akkor mondja is h nézzek bele újat ilyen 30k körül... pedig gazdász, nő és volt már festett szőke is...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hcs57
őstag
2008 SX4 Sedan.. benzin szag van az autó körül, kérdés, hol szokott benzint engedni?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
2ozzmexy
senior tag
Én a betöltőnyílás és a tank közötti gumicsövet kezdeném vizslatni, hátha valaki "kölcsönkért" pár litert....
A túlfolyó sem hülyeség, tegyél alá papírt ha félsz h lukas valahol, azon látszik ha csöpög valahonnan, esetleg még a levegőztető szelep?
Teletankoltad hirtelen? Mert akkor normális, esetleg benzinszűrő nem tudom mikor votl cserélve..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hcs57
őstag
válasz 2ozzmexy #46893 üzenetére
Nem, már régebben tankoltam. Tankolás óta ment kb 450 km-t. Így talán nem a betöltő gumicső. Menet közben nincs benzinszag, de ma reggel a munkahelyemre érve sem éreztem úgy , mint otthon a garázsnál.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
tboldi
nagyúr
Kis érdekesség:
Fácsén, a Suzuki Sports Klub csoportban találtam ezt a vidijót. Nem sok trutymó gyűlt össze 2000 km alatt, de belegondolva, hogy a K14C direkt befecsis (beleértve a Vitarát és az S-Cross-t is), hosszabb távon egyáltalán nem tűnik feleslegesnek installálni egy ilyen oil catch can-t annak érdekében, hogy tiszták maradjanak a szelepek.
Én is tervezek rakni egyet a Jazz-be, bár szívócsőbefecsis, de nem egy drága cucc (10-15k Ft) és egyszerű beszerelni is, úgyhogy why not?
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Folytatódnak a furcsaságok...vettem bele egy új önindítot, mert nem akartam felújítással kinlodani. Nipparts gyártmány tehát nem a kínai minőség.
Első indításkor poccre indult, azonban meleg motornal már ez se indította és csak kattant egyet majd semmi.
-
csaba1203
addikt
válasz Darth_Revan #46897 üzenetére
Helyedben elvinném egy autó villamossági szakihoz és kiméretném, hogy minden rendben van-e.
Ha csak így találgatsz nem biztos, hogy előrébb leszel és a probléma is lehet egyszerűbb, mint gondolnánk.... -
Laca1212
őstag
Új Vitara esetén ha megy a tükörfűtés(meleg a tükörlap), akkor kell világítson az ikon a tükörlapon...úgy ahogy a holttérfigyelő ikon világít?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest