- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz PeterPH #31049 üzenetére
Még annyit, mikor körbenéztem az autót úgy tűnt mintha egy kéttenyérnyi felületen hologramos lett volna a fényezés. Remélem rosszul láttam, de átadáskor alaposan át fogom nézni ismét.
Mit lehet ilyenkor tenni azon kívül hogy szóvá teszem. Orvosolható a probléma vagy ha nem kérjek árengedményt? -
válasz yaneez #31052 üzenetére
az ázsiai autók fényezése elég spórolos, sokszor 80 mikron a 4 réteg (alapozó, szín 2x + lakk)
a kia is ilyen a nem metál annyiból jobb, hogy ott csak 2 réteg van és úgy 80
bezzeg a skodanak 150-180 volt, na az nem is sérült[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31057 üzenetére
Igen.
De most már direkt nézem az új autókat, ezekkel a vízbázisú festékkel nem tudnak hologram mentes fényezést csinálni - és ez főleg a sötét és fekete színeknél nagyon feltűnő, egyedül az opel és a VAG talán, bár érdekes, mert az audik is hologramosok.
Az enyém meg majdnem feketébe hajló kék, sötétben feketének látszik.
Ez úgyse garanciális ügy, úgyhogy el is engedtem, mondom, így már minimálisan látszik csak.Krisztiánnak mutattam a múltkor, még kerámia előtt, de nem nagyon látta, hogy miről beszélek, pedig én látom.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Tom1939 #31034 üzenetére
(#31034) Tom1939
BC szerint 6L, ami eddig 5 volt, de szerintem a valós fogyasztásom e felett lesz, majd szombaton lesz újra tele tankolva akkor tudok pontosan mondani.
(#31038) Tom1939
Hát akad jó néhány emelkedő, majd utána közvetlen lejtő, az S7-es út meg egy pokol Krakow közelében, 70-es táblák kb alig 1km-ként ha nem gyakrabban, minden helyi megy 110-el, de mivel nem ismerős a hely, ország sem ezért ugye betartós volt számomra.8-9 óra felé már a dugók is előjönnek, szlovákban nagyon sok az útfelújítás most.
(#31039) Sza_Sa
Meg vagyok vele elégedve, pontosabban teszi a dolgát egyetlen idegesítő pontja van, hogy az 1L-nél pont 50-51km/h-nál van a váltópont, így ha olyan van az ember előtt akkor ott kapcsolgat.De a régi 1996 opel Vectra is 52-nél váltott, meg a 2011 Jetta is, ez ilyen egyezményes faszság lehet vagy nem tudom.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz kisza25 #31058 üzenetére
Annakidején körbemértem az enyémet, 100-130 mikron volt elemtől függően, ha még jól emlékszem. De ha kell, megmérem megint aztán beírom az eredményeket.
Nálam inkább narancsos a fényezés, de ez ilyen más consumer gyártó sem tud sokkal jobbat.(#31063) Danex
Egy kicsit okosabb lenne a vezérlés, nem csinálná. Ha nincs nyomaték, hagyhatná magasabb fokozatban. 5 éve volt egy rövid ideig egy e60 bömösöm 7-es váltóval, az meg tudta oldani a kapcsolási pontok átfedését.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Danex
addikt
válasz Sza_Sa #31065 üzenetére
Hát ugye a Jetta egy 7sebességes DSG volt így azt már nem mondanám nagyon butának, ott még az is ott volt, hogy 52-nél 6. sebesség és etesd a kettőstömegűt az 1150-es fordulattal.
És ugye itt is az a helyzet, hogy az 5. sebesség 50 alatt már valahol 1200fordulatnál lehetne keresni és a Jettával ellentétben nem is dízelről van szó.
Persze elhiszem, hogy lehetséges meg van is ilyen, de pl a VW Arteon is beváltja úgy a sebességet, hogy 1100-1200-as fordulatig visszaessen az RPM
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok, van itt olyan személy aki rendelkezik Kizashival? Lenne pár kérdésem. Köszönöm szépen előre is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #31071 üzenetére
Eddig még nem tudunk róla.
De sose tudni -
-
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #31073 üzenetére
Na és milyen, mesélj.
Kíváncsi vagyok. -
-
válasz Kornel #31076 üzenetére
Túl sok tapasztalatunk még nincs vele, de eddig.
Az autó megjelenése szép, bár más színben jobban eltudnám képzelni. A motor egy 2.4-es benzines ami 170 pacis. De sajnos ezt nem érezni, nincs valami nagy nyomatéka, igaz bőven felül múlja az Astrámét.
Szépen fekszi az utat , menet zaj lehetne kicsit kisebb. Fék hatása is lehetne határozottabb,de az is lehet hogy cserések már. Csomagtér viszonylag nagy ,csomagtér nyílása is jónak mondható de egy babakocsi az feladhatja a leckét. Hátul utazó "kettő főnek" kényelemes ,még a nagyra nőtt embereknek is egyaránt.
Négy fővel nagyobb csomaggal ,klímával váltott vezetéssel autópályán 8,5-9/100. Városban 14L körül mocorgott a fogyasztása. Hatos váltó nagyon szépen teszi a dolgát, legnagyobb sebesség talán 140-ha volt, addig gondolkodás nélkül húzott.
Ha nagyon szőrösszívű lennék akkor a legnagyobb negatívumot azt tudnám felhozni hogy egy bizonyos fordulaton a műszerfal vagy mögötte berezonál a műanyag ,aminek alapból ebben a kategóriában lehetne szerintem jobb is. Lásd J Astra, Focus. Kezelő szervek gombjai is olyanok mint a Fiatomnak,gondolok itt a bal kéz felől eső ködlámpa kapcsolókra, nagy, egyszerűen nem illik a középkonzolhoz. A kormány fogása jó.Összességében tetszik az autó, bár ha jól tudom ettől vannak jobban felszerelt változatok, és a 4wd-vel szerintem szuper kis gép lenne.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
t1
addikt
válasz Luck Dragon #31078 üzenetére
Ém 4WD CVT-set vezettem, imádtam
-
Ha jól tudom kis hazánkban pont ezzel az egy felszereltséggel adták és ezis a legnagyobb. Benne van a CVT és a 4WD.
Milyen volt maga a váltó,tudnál írni pár sort róla? Szervízzel csak BP-n foglalkoznak vele?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
t1
addikt
válasz Luck Dragon #31080 üzenetére
Anno ezt írtam róla:
Az eltöltött 800km alatt csak pozitívan tudok róla nyilatkozni, a motor teljesen elég hozzá dinamikusan mozgatja a kasztnit fogyasztása se volt annyira vészes automata létére 9.1l/100km lett a fedcomp szerint az átlagom ebben volt sok város autópálya haladós menet is szóval minden. Maga a váltó elsőre furcsa volt, de 1-2 óra után megszoktam, és eléggé dízelesen tartotta a fordulatot 130km/h = 2500rpm, városban is normális kezeléssel 1500-at se forgott a motor, a manuális része szerintem gyenge nagyon lassú inkább ’D’-ben használtam. Féke teljesen normálisan fogott megszokást igényelt. Futómű teljesen jó volt, kicsit feszesebbre van hangolva, de szépen elnyelte az úthibákat, talán a 18-as téligumiknak volt egy kis hangjuk ( Falken ) amúgy az utastérben nem zörgött csörgött semmi. Helykínálat hatalmas 180cm/130kg vagyok simán elfértem magam mögött minden kézre állt kifejezetten jó volt a vezető ülésben ülni ezt főleg a rengeteg állítási lehetőségnek és nagyszerűen működő ülésfűtésnek, köszönhettem, a tükrök hatalmasak, lehet rendesen tolatni velük, de parkoló radar is jól működött talán annyi, hogy a lökhárító alá nem pásztázik, így hamar fent lehet akadni egy padkán, mert eléggé alacsony az orra. A forgalomban érdekes mód senki nem akart letolni sőt, állandó jelleggel figyeltek lestek milyen autó ez, nagyon sok ember megnézte, mert nem sűrű látkép az utcán. Hogy legyen negatív dolog is , talán az egyik az lenne, hogy se a motortér, se a motorháztető belső fele, se a csomagtartó alja nem volt rendesen színre fújva ilyen barnás színű volt és éppen csak beleködölve egy kis piros színnel. A másik meg a bőrülés… 1 éves volt a kocsi 30.000km –el adtam vissza és a vezető oldal combtámaszán már repedezett a bőr…
Összességében ha ilyen tehetős lennék hamarabb bevállalnám újonnan a Kizashit mint egy 320i BMW-t, vagy egy A4 –est vagy egy Volvo S60-t. 9.000.000 ftos ára ellenére még így is 2-4.000.000 ft-al olcsóbb a vele egy kategóriájú kocsiknál és messze nem olyan unalmas a formája és megszokott mind a többinek. Talán egy rendes kijelzős navit beletehettek volna a sima mátrixos kijelző helyére. -
-
t1
addikt
válasz Luck Dragon #31082 üzenetére
Igen nagyjából egy 600-700km átlaga ez és volt nyomkodva is neki szerintem nem vészes, városban (Veszprém) sokszor 11-12l mutatott. Amúgy még mindig nagyon elfogadnám
-
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #31085 üzenetére
Nem hát...
Bár az ABS kocka hiba egyértelműen a felelőtlen magyar felhasználók hibája, bár ugye itthon nem kapsz 10 év feletti, végig vezetett szervizkönyves autót, ahol ellenőrizni tudnád, hogy megtörténtek-e időben a fékolaj cserék. Egyébként nem csak a Suzuki érintett, ugyanezt az egységet használják Polo esetében is pl.
Liana azért átlagban mentes az ilyen hibáktól, bár az meg jobban rohad, mint a magyar Suzukik, de azért vételkor az hozzáértő számára viszonylag könnyen kiszűrhető.Más:
Estére remélhetőleg meglesz a 1840-es SW
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #31086 üzenetére
Ahogy olvasom ez az ABS kocka nem csak Suzuki betegség.
Ügyfeleink eddig a következő hibajelenségekről számoltak be:
Suzuki Swift 2005: Beesik a fékpedál, fékolaj folyik az ABS kockából.
Suzuki Alto 2006: Vészfékezéskor beesik a fékpedál, egyébként működik a fék.
Suzuki Ignis 2006: Légtelenítés és főfékhenger csere után is lent fog a fék, beesik a pedál.
Suzuki Ignis 2006: Váratlanul elmegy a fékhatás, lent fog a fék, beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Az autó beindítása után lassan beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Rendszertelenül beesik a fékpedál, indokolatlanul elindul az ABS motor.
Suzuki Swift 2005: Rossz, csúszós vagy egyenletlen úton beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2006: ABS kocka olajfolyás, beesik a fékpedál.
Suzuki SX4: Erős fékezéskor keresztbe áll az autó az úton, bal hátsó fék nem kap fékolajat.
Chevrolet Spark: Beesik a fékpedál, felpuhul a fék
Chevrolet Lacetti: Felpuhul, lent fog a fék, az ABS tömb ereszti a fékolajat
Ford Fiesta 2006: Folyik a fékolaj, beesik a fékpedálEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
pjen
félisten
válasz Kornel #31088 üzenetére
Ha vissza olvasol fórum társ is írta,a szervízben nem cserélték a fék olajat,rámértek semmi baja.A fék olaj víz tartalmát egy refraktó méterrel mérik,ha a forráspontja jó,nincs benne víz.Én cserélgetem,de nem vagyok biztos benne,hogy ez segítség.A váltó csapágyat is az olaj csere hiányára fogja a gyár,a szervizek szerelők egészen mást álítínak.Ezt nem vita indítónak szántam,csak kétkedésemnek adtam hangot,
[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
válasz AMD Power #31087 üzenetére
Igaz én nem Szuzukis vagyok(Ford C-Max),de ide is illik amit most linkelek.Fékolaj Teszter
Az én történetem
A harmadik szerviznél megállapították,hogy "vizes" a fékolajam.A szerelő mutatta,hogy a mérőműszernél a három ledből a piros ás a sárga jelzett.Akkor kicserélték.Most 10 éves autómnál ezelőtt 2-évvel cseréltettem újból,mert közben vettem egy ilyen fékolaj tesztert és ugyanúgy jelzet.
Ajánlom mindenkinek,hogy ne sajnálja az egyszeri kiadást.Akár,hogy nézzük az autónál a legfontosabb a fék jó működése.
Amúgy családban van egy Swift-ha jól írom[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Az ABS kocka hiba a rendszeresen meghatározott időnként cserélt fékolaj esetén nem áll fenn.
A meghatározott időt nézd meg a felhasználói kézikönyvedben.
Nem rámérés, szemrevetelezes, stb., hanem CSERE.
Nálam most a kézikönyv 2 évenkénti fékolaj cserét ír elő.
Nem méretni fogom, vagy gondolkozni, hanem cserélni.Amennyiben jobban tudod, hogy milyen szervizintervallumokra van szükség az adott Suzuki típusok esetében, akkor kérlek jelentkezz Esztergomban, hogy megoszd velük ezt
-
Danex
addikt
Na itt a fogyasztás.
Az alsóban tankolás Miskolc - Krakow - majd a lengyel határ.
Sajnos visszafele Nowy Targ irányában akkor dugó volt, hogy 60km-t vagy 2-2,5 óra alatt tettünk meg ami biztos nem tett jót a fogyasztásnak.A felső pedig a lengyel határtól végig a szlovák pályán Tiszaújvárosig Miskolcon keresztül. kb végig 130-al, néha játszadozva 160ig
Összességében tette a dolgát, olyan nem fordult elő, hogy ki kell nyomni a klímát vagy 5ezren forgatni, hogy tudja tartani a sebességet 1-1 emelkedőn.
DE. Azért lehetett érezni, hogy ez a dimbes dombos környezet nem igazán az övé, tehát azért agressziv vezetéshez már taposni kellett volna a szemét főleg így 4 fővel. Szóval 1.4T vagy valami dízel biztos otthonosabban érezte volna magát.
Kornel
Majd írj mi volt a SW-vel, szóltak, hogy elérhető vagy mi? -
SirKero
őstag
válasz Kornel #31086 üzenetére
Azt,hogy a Liana jobban rohadna mint a többi Suzuki cáfolom. Az enyémet 12 évesen adtam el és egy gramm rohadás nem volt rajta Gyakorlatilag költség mentes volt a 12 év alatt csak a kopó illetve a lefutott kilométernél cserés alkatrészeket kellet vennem hozzá.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Kornel
veterán
válasz SirKero #31094 üzenetére
A hátsó sárvédő ívek alatt megáll minden, tipikusan, mint az F Astra-nal, ezért belülről fog kilyukadni, atrozsdalni. Ezt pont mire észreveszed, már csak lakatos munkával javítható. Több példányon is ugyanígy, ugyanitt rozsdál, az, hogy a tiédnél még nem jelentkezett láthatóan, nem jelenti azt, hogy ne létezne ez a "hiba". Egyszerűen rosszul van megmunkálva ez a rész, ami bemegy oda dzsuvat, sár, só, azt nem lehet kiszedni, és szépen fokozatosan elrozsdal ott a fém. Az új autókon ezért van a műanyag sárvédő ív borítás, mert alatta úgy van kiképezve a fém, hogy ne tudjon ott semmi nem oda való megállni.
Ezen kívül tízen X évesen az alvázo is szépen elkezd látszani a felületi rozsda, bár ugye linkeltek itt magyar swiftet is, amin ugyanígy volt. -
-
-
Kornel
veterán
Van bőven mindenhol tervezési hiba, ebben a felgyorsult fejlesztés ciklusokban talán elkerülhetetlen is, igazából a szabályozóknak kellene tenni valamit ez ellen.
A videót azért linkeltem, mert egyértelműen az új boosterjet motorok működését mutatja be, az ECU-tol kezdve, a szelep összenyitáson át minden stimmel, nyilván a befecskendezőt kívülről pont nem látni, hogy milyen márka, de a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat.
Luck Dragon: egyik benzinesben sincs a Suzukinal, csak a MJET dízelekben.
Véleményem szerint az 1.4T-be már szükséges lett volna a kettőstömegű lendkerék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest