- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #31402 üzenetére
Az volt furcsa, hogy este sötétben amikor valami erős fényszóróval jöttek mögöttem, mintha halvány kormot (nem smoke & charm) láttam volna magam mögött padlóra, de a kipufogót elnézve ez lehet tényleg így van.
Olajat ne is egye, meg az égéstér és a szelepek is maradjanak tiszták -
Motion_Blur
félisten
Azért kíváncsi leszek hogy fog kormolni 50-100-150e km múlva. Rosszabbodik-e a helyzet, vagy ez a normál üzem és beáll.
Mindenesetre jó hogy leírod.
Nálam céges 1.5 dci 90e km után nem kormol, pedig én is néztem este tükörben. A másik céges, 1.9 dci, 340e kmel, na az konkrétan smoke & charm mondjuk ott van csipsz is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31404 üzenetére
Kormol az is, csak a DPF megfogja.
Aztán 100-150k km után meghal, mint most az egyik céges Transit esetében. -
Kornel
veterán
-
a_tesz
Korrektor
A dízelbe nem 0W-30 az ajánlott eszerint? Egyébként a legtöbb modern turbós motorba a C2-t javasolják, üzemanyagtól függetlenül, pont a lebegtetés miatt, hogy annyi korom képződik.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tarill
őstag
válasz Kornel #31409 üzenetére
ami viszont tréé és hosszú távon nem tudom mi lesz belőle (remélhetőleg semmi) az a 2.9l olaj meg a 3.3 minimum +1l t kéne mindeggyikbe az az 1.0t azt a 2.9l olajat olyan szinten terheli nincs ideje meghűlni kicsit "pihenni" annak az olajnak aki itt is el játsza azt hogy jajj kicsit elfelejtettem az olajcserét jaj belement 40ezer nem fogja kibírni mint egy régi swift
-
tomi5244
őstag
Üdv, szerintetek programozható valamilyen módon az ablakok felhúzása központi zárral? Ha pl. 2x nyomom meg a zárást, akkor felhúzza őket. Francia autóknál már gyárilag van erre példa. Horror összeg lehet? 2016-os swift
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz tomi5244 #31418 üzenetére
Egy 5-10eFt-os modult kell beépíteni.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Motion_Blur
félisten
Megvolt a nyaralás egy tankból, 6.3-ra jött ki a mért fogyi.
640km:
60% autópálya: fele 120km/h, fele 140-150km/h
30% közút 100-110km/h
10% város2 személy + csomagok, kílma végig
/M13A Swift, 195-ös gumikkal/
Elégedett vagyok, bár szerintem az 1.4T is tudná ugyanezt egy Scrossban
mod: kb. 80%-on van az olaj a pálcán, kicsit több mint 11e km van benne, szerintem 12 körül le is dobom. 5W30-at azért megette a nívó feléig, ezt nem csipegeti (Sustina 5W40)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SirKero
őstag
A telefonra érkező sms üzeneteket fel tudom olvastatni a központi kijelzővel de csak angol nyelven
Ezen lehet állítani vagy az őszre ígért frissítés lesz rá megoldás?Más: Ezekről a cuccokról van valakinek információja? Hol lehet beszerezni mennyiért a garanciát érinti-e stb.
[link]
[link]
[link]
[link]Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
M_AND_Ms
veterán
válasz SirKero #31423 üzenetére
"A telefonra érkező sms üzeneteket fel tudom olvastatni a központi kijelzővel de csak angol nyelven"
Ha akarod németül is felolvassa, csak állítsd át a nyelvet
"Ezen lehet állítani vagy az őszre ígért frissítés lesz rá megoldás?"
Magyarul jelenleg nem tud, de a köv frissítésről azt beszélik, hogy ezt megoldja: magyarul olvas (SMS), ért (hangvezérlés) és beszél (navi)
"Ezekről a cuccokról van valakinek információja? Hol lehet beszerezni mennyiért a garanciát érinti-e stb."
Beszerzésről talán itt:
Email us if you have any questions !!!
batrudrag@gmail.com[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #31425 üzenetére
Meg is van. Ez minden további nélkül használható közúton.
szerk.: Most nézem, a videóban Valeo ködlámpa szerepel, nem valami kínai izé, szóval valószínűleg azzal sincs gond ilyen téren. De a többi lámpával/izzóval óvatosan!
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
Xda Suzuki topikjában megjelent egy új 1840-es firm.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Kornel
veterán
Egyébként nem tudom vegyek-e egy Mi6-ot, ha azzal sem megy az AA majd, akkor szép lenne.
Air: ahogy gondolod, a segítő hozzászólásokkal szerintem semmi gond nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Amúgy ez van meg most nálam is, várom a fejleményeket a márkatársnál.
-
air
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
Olajcserénél lényeg hogy üzemmelegen csinálják meg, vagy kihűlt motorral?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
air
nagyúr
válasz Motion_Blur #31435 üzenetére
A meleg olaj viszkózusabb, könnyebben kifolyik.Kevesebb szennyezett olaj marad a motorban.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Motion_Blur
félisten
Köszi!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
CoolBoy323
nagyúr
Megint vilagit a check engine lampam...
Szombaton ugyis megyek szervizbe (feket nezetem meg, neha karistol, es nem erzem eleg erosen, nagyon kell taposni, meg a bal 1et kell megcsinalnk, nyiszorog) es kiolvastatom, es megint kiuttetem... Aztan ha megint elo jon majd, agyalok tovabb, de nem olcso tudtommal a katalizator csere
-
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #31442 üzenetére
Nehogy kicseréld a katalizátort.
Komolyan.
Suzuki márkaszervizbe voltál már, hogy van-e újabb verziójú az ECU SW?
De ha nincs is, és zavar a check engine, akkor a lambda 2-t bele kell tekerni egy vakdugoba, mert 99%, hogy semmi baja a katalizátornak.
Tesóm egy valóban rossz katalizátort cseréltetett ki utángyártottra egy 1.8-as Citroen Xsara Picassoban, 1 hét múlva ugyanúgy égett a check engine.
Gyári katalizátor ára pedig több száz ezres tétel is lehet. -
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #31445 üzenetére
Tényleg csak azért mondom, hogy ne verd magad feelesleges százezres költségekbe
-
pjen
félisten
válasz CoolBoy323 #31447 üzenetére
Mi a hiba kód?
-
tboldi
nagyúr
Most már kezdem furcsállni, hogy az M13A WagonR-ünk miért nem dobott még ilyen hibakódot több mint 13 év és ~117k km alatt...
szerk.: És a nyelestengelycsapágy sem akar még megmakkanni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest