Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Kornel #16699 üzenetére

    Am gyanakszom arra hogy ezek az "újabb" swiftek hamarabb ki fognak peregni mint a régiek.... mert ezt nem lehet már annyira 'kókányolni', az elektronika ha beszarik, tuti nem viszik el márkaszervizbe, vagy profi szerelőhöz.... (fél autó ára), meg az alkatrészek sem olcsóak hozzá.... Nekem az Sx4-hez tanksapka pl 10e... :U, de ezt meg valahol ellensúlyozza azt hogy 6 év alatt egy hátsó féklámpa égett ki ;], inkább karbantartok minthogy bontott ugyanolyan lepukkant alkatrészeket kelljen hajkurászni....

    Ja arról nem is beszélve (még a fentiekhez), itt volt a válság.... szerintem volt olyan család/ember akinek a kajálás is nehézkes volt, nem még 100 ropiért gumit venni... Bár ha magamból indulok ki 20 ezrenként még ha valami szart is borítanék bele 4 ezerért, akkor is kicserélném az olajat, meg legalább az alapvető dolgokat... (de gyanítom ha ennyire pénztelen lennék akkor az adót/biztosítást/benzint sem tudnám fizetni , így maradna az Ikarus :) )...

    Nekem pl jobb egy suzuki kiglancolva, amit az újkorától ismerek, fenntartok. Mint egy levedlett fos németprémium... hiába mondják hogy 3 millióból már autót lehet venni, de ha nem tudom úgy fenntartani ahogy szeretném akkor mi picsának?... hogy utána az legyen, hogy hónapokig hallgassam pl ha valami szar benne, és azon rágódjak hogy most 300e vagy 500e lesz a javítás? meg gondolkodjak rajta most kell eladni? Aztán venni egy másik autót aminek aránylag kevesebb "baja" van.... számomra olyan lenne ez mint szaron a légy, ha kiszárad szállok tovább :DDD, mert sokan ezt csinálják 2 évente cserélgetik.

    Am nekem a következő cél egy Skoda lesz, de az még a jövő zenéje... vagy egy keveset futott, vagy zsír új.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák