- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
245 kontra 250 ló, érdemi különbség nem lehet gyorsulásban... csak a viselkedésben (turbólyuk+lórúgás), fogyasztásban és szervizdíjakban.
a subaruklub fórumát olvasgatva én nem vennék 2.5xt motoros gépet, mert a motorgenerál garantált és garantáltan drága. egy nagy köbcentis szívó motornál nincs jobb, megbízhatóbb konstrukció szerintem.
de árultak itthon, budakalászon is tavaly egy 2.5xt outbacket, penge ára is volt, szép is volt (usa modell), agyaltam is rajta. de nem bánom, hogy végül ez a 2007-es h6-os lett, nagyon nem.
ma nyomtam egy kilinccsel előre kört a bölcsi melletti parkolóban, gyerek nagyot nézett. mókás azért, ahogy ez a hosszú kombi csúszik oldalra, nem egy őszinte sportgép, amolyan apukák sportkombija
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
fú, mobile.de-n volt egy olyan litván outback 3.6r, hogy összepisiltem magam. de igazából nem reális a 3.6-os sajnos, ritka, mint a fehér holló. ha valaha újabb outback jön, az 2.5-ös lesz a cvt váltóval... amitől szintén félek alapból, bár állítólag a subarué "az más" (dupla láncos a szíj helyett, meg kibír 300 nm nyomatékot, ami mondjuk némileg megnyugtatóbb a tipikus cvt-nél)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
én évente jó, ha négyszer lemosom
(télen azért gyakrabban fogom alul, mostantól, illetve tervezek rá egy dinitrolos alvázvédelmet, hadd égjen a pénz!)viszont jelentem, hogy a mostanra tükörjeges, lejtős térkövünkről (az előbb majdnem lefejeltem...) simán indul az autó felfelé, bármikor. kanyarból azért ki lehet repíteni a jégen, nem is kell nagyon erőlködni, de amúgy elmegy bárhol, wow. a lexust ilyenkor egy hónapig félre lehetett tenni
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
bármit vállal, de nem olcsó. 50k egy üléskiszereléses, fullos takarítás. 30k volt nálam a vezetőülés festése (muszáj volt). egy kormánybőrözés 25k. bár minden relatív, egy full mocskos, kirepedezett, egy helyen totál kikopott ülésből csinált egy újat, ez végülis simán megér 30 ezrest. (persze nem tudom, hogy mennyire lesz tartós)
de ügyesek, a totalcaron volt róluk cikk. "victor's customs" néven keresd a fáccsén.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
vállalnak, komplett restaurálást is, hegyekben állnak náluk az autók. 40k egy teljes autópolír, én most kihagytam, megelégedtem az első lámpákkal (6500 ft). pedig ráférne a kocsira, de mivel nincs garázs és úgy is alig mosom..........
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
az a másik, hogy én dízelt tuti nem. vw-kel épp az a bajom, hogy nincs (számomra) normális motor hozzájuk, csupa tsi, tfsi, jpcdptdbdi és egyéb szörnyűségek. itt a környéken ilyen 1-2 km-eket megyek (bölcsi, bolt, gyógyszertár, bármi), képzelem, mit művelne velem egy ilyen gép.
marad a nagy szívó benya és a magas fogyasztás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
addig voltak ilyen előítéleteim az automatákról, amíg meg nem jött a lex a maga 285 lóerejével és 6,9 mp-es gyorsulásával. ma már váltogasson, akinek hét anyja van (illetve spec. könnyű a subaruval, hiszen ott vannak a váltófülek a kormány mögött)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
szerettem én a kézit is, egy ideig együtt is használtam őket, most már csak automatánk van. elkényelmesedtem. a subinál sem használom a füleket egyébként, mert ha átrakom az s# ludicrous módba az si-drive-ot, megvesznek a ménesek, az meg épp elég
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ma megvolt a tankolás, 13,6 liter / 100 km jött ki, ez városi közlekedés (de nem bp downtown, szóval agglomeráció-város és sok rövid kör itt helyben). biztos sokan magukhoz nyúlnak, de ugyanilyen körülmények között az asszony automata 1,2-es nissan micrája 8,5 litert eszik, szóval nem hiszem, hogy reális volna kevesebbet várni.
az elsőkerekes, 2,5-ös benzines x-trail is ugyanennyit eszik.
tegnap mentem m0-n kicsit, ott nekem is ilyen 9 litereket írt ki, de hát nem az a jellemző. és rögtön egy kérdés: a váltó hidegen egy picit ránt, legalábbis nem az a vajpuha, nem is érzem a váltást módon kapcsol. nehéz megítélni persze, hogy ez bug vagy feature, mert nem tudom, hogy milyennek kéne lennie és a lexushoz képest ránt... de ez mire utalhat szerintetek? (idővel megy a hacébe úgy is, nem akarom mindenekfelett itthon megfejteni, de kíváncsi vagyok)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
én is felszereltem a tetőcsomagtartót tegnap, holnap mi is indulunk. remélem bízhatunk az autóban
ja, és lezárom a magam számára általam gerjesztett drámát: 215/55 r17 a gyári mérete az én kocsimnak, ott van a vezetőoldali ajtónál a javasolt guminyomás-táblázatnál.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ezt nem igazán tudom, hogy hogy csinálod. mi most értünk vissza lachtalból (durva volt most az m1, szerencse, hogy végig hibátlanul fel volt sózva... mert a parkolóban kiszállni sem tudtam a kocsiból, tükörjég volt minden).
10,5 volt az átlag hazafelé, friss tankolással. kifelé is hasonló.
a kocsi hajtása egyébként fantasztikus, most végre kicsit megpörgettem egy placcon kint, hamarabb összeszedte magát a gép, mint hogy én az ellenkormányzást végigcsináltam volna. meg eleve hiba nélkül ment fel egy havas szerpentinen egy magasabb hüttéhez stb.
van pár apró nyűgöm azért, az egyik, hogy eléggé párásodik a kocsi. ahhoz vagyok szokva, hogy ha megy a klíma, leszedi, de itt nem teljesen. és a külső tükreim is taknyosak voltak (azok nem fűtöttek? nem kéne annak leszednie?).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #241 üzenetére
ha komoly helyen (hace car például) nagyítóval átnézve azt mondják, hogy akár igaz is lehet a méter benne, meggondolandó. de amúgy a tipikus külföldi gép = kevés km ajánlat sajnos. viszont belül egész egyben van, emiatt nem írnám le azonnal (de roppantul gyanakodó maradnék).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
lemostam a kocsit, most már nincsenek hatósági matricáim...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
srácok, alvázvédelemre itt egy jó tipp, több ismerős/rokon megcsinálta már, jó hely
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ma megvolt a sárteszt. sikerült olyan helyen megállni, hogy a felniig süllyedt a sárba a kocsi. az túlzás, hogy nem is éreztem és úgy álltam ki belőle, mert forgott itt-ott egy kicsit, de simán kijött.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
foriból a második és a legújabb néz ki jól, a harmadik és első meg elfogadhatóan. nekem/szerintem. de az új fori már marha magas, ott már nem veszem be a dumát a boxerről, meg alacsony súlypontról. ahogy a tribecánál sem. és azért megnézném a legújabb outbacket is, hogy tényleg akkora kanyarvadász-e még, mint a miénk...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...