Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
gyertyára is gondoltam (nálad hány hengerre adta ki a hibát és hány gyertyát cseréltél?). kiderül, remélem hamar, mert így nem akarom használni, addig viszont nincs kocsim
aksiból eldöntöttem, hogy a 63 ah/600a körüliekből választok, ezt. még keresek rá valami jobbfajta kedvezményt. remélem a generátorral nincs gond, az már nem olcsó buli.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
az alsónak a hűtőmaszkja nagyon tetszik. de úgy amúgy továbbra is teljesen stílusidegen ez a land cruiseresítés egy kombinak. van a családban land cruiser, ezek a szegény kis outbackek állatira röhejesen festenének mellette (kb. mintha én felöltöznék arnold schwarzinak)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hdj80-as... megfelel? (rendszeresen rallye-zik)
ami a többit illeti: persze, abszolút ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik. a stílusidegent itt úgy értettem, hogy a gyártó csinált egy autót, szerintem pont a mi outbackünk, meg ez a legújabb egész egyedi, stílusos jelenség, így nekem fura, amikor valaki valami mást csinál belőle. szóval: az eredeti stílusához képest idegen. és maszek dolgom, hogy nekem nem is tetszik.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a hét végefelé hívjam, hogy mikor ér rá jövő héten...
a navigator nem is rossz tipp, eddig az escalade-re voltam ráállva, felrakom a bevásárlólistára. tényleg a pékhez menni jók ezek, de arra nagyon! ezen felül kéne egy ls430 nyáron utazni, valamint egy mr2, ha lobognia kell a hajnak. és végülis, ha már két toyota, legyen inkább egy land cruiser, jó, ha rend van. ja, egy villanykocsi is kéne, leaf2 mondjuk, ha már.
amúgy az ls viccen kívül nagyon hiányzik, zseniális az outback, de hosszabb utaknál nem szeretem, hangos (szélzaj) és kényelmetlen az ülés (leginkább a fejtámla, nagyon előrenyomja a fejem és így ilyen görnyedő testtartásban vezetek. de az sem szeretem, hogy mindenképpen relatíve magasra emelkedik előre az ülőlap, én jobban szeretem, ha vízszintes). tudom, first world problems. azért beleülnék egy újabb vasba egyszer, csak hogy lássam, mennyit fejlődtek.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2269 üzenetére
190 cm? el sem tudom képzelni, hogy hogy férsz el, én 178 cm vagyok és tökig hátra van tolva az ülés. a fejtámla meg nagyon előredől, ergo a fejem is (ami ellen úgy lehet védekezni, hogy fekvő pozícióban vezetek, amit utálok és veszélyes is).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2272 üzenetére
na, ez egyre ufóbb: hátul el sem férni. rövid ülőlap, az is mélyen, így a lábaid a nyakadban, ahogy ülsz rajta. a lábfejed nem fér be az előtted lévő ülés alá, szóval ilyen magzatpózban maradsz. hátul ez a generáció egész konkrétan használhatatlan egy felnőtt embernek szvsz. csak azért nem akadtunk ki ezen a feleségemmel, mert elöl ülünk, a gyerekek meg nem lesznek akkorák, hogy ez gond legyen, hamarabb eladjuk az autót.
de az anyósülés sem egy leányálom, ha előrébb húzod, hogy mást ne mondjak, a talpad nem fér el vele szemben a döntött padlórészen, annyira pici ott a hely, ergo ott is hátrébb kell húznod a lábad.
oké, a lexus extrém, mégiscsak egy luxuslimó, de az outback 2007 nekem eléggé vérzik a belső tér tekintetében. ám végül mindig azzal nyugtatom magam, hogy végülis befért minden és mindenki, elég a rinyálásból.
de hogy egy 190 cm-es embernek hátul oké lenne, na, az nekem hihetetlenül hangzik... ki is megyek, lecsekkolom mégegyszer
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
na, 6 db gyertya és 2 db első stabilizátor-szilent. elvileg minden oké.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na, hát neked lett igazad
- 6 db NGK gyertya
- 2 db első stabilizátor szilent
- munkadíj
30e ft.nem tudom, hogy mit csinálok, ha egyszer elköltözünk, ilyen szerelőm sosem lesz. (és ugye 5 perc sétára van, bármikor ledobom a kocsit és hazajövök stb.)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2348 üzenetére
kopogott elöl, ha meggödröztem, mint állat. mondtam neki, hogy valami kopog, megnézte, cserélte. most a rövid hazaúton tényleg csend volt.
február 27-én végre a takata légzsákpatront is cserélik, fullos lesz a verda.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
csapágy-problémák voltak (gyárilag hibás, idővel viszi magával a motort), a 2011-es modellévben volt a váltás. 2012-est bátran lehet már venni, 2011-est, ha ellenőrizteti az ember. ez modellév, nem hahura kiírt forgalomba helyezés éve.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
más világ egy toyota... húgom corollája már végtelen éves és km van benne, de persze a család vette újonnan és mindig szervizelte. motortartó gumibakot minden öreg kocsiban kell cserélni (sőt, idővel minden gumi alkatrészt kb.), de semmi oroszrulett nincs benne, normális helyen kicserélik és szevasz. de drága, ja.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
srácok, van az a pénz...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
ez nálam a kiemelkedően jó vétel, és oké, igen, ez valóban 3m ft fölött lenne. a saját kocsim is ilyen vétel volt, azért is ugrottam rá azonnal, és én is 10 évre vettem, csak közben közepesen zavar, hogy a keret nélküli ablakokkal erős a szélzaj pályán, valamint, hogy nekem nem a legkényelmesebb az ülés
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
na, duna autóban légzsákpatron kicserélve. meg még két izzót cseréltek 2500 ft munkadíjért
amúgy amíg álltam a reggeli dugóban a 10-esen, valaki szépen visszafordult belőle, és egy dübörgő kiflivel feltekergett pilisborosjenő felé a senkiútján. mondanom sem kell, hogy egy kék impreza volt
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2521 üzenetére
fogalmam sincs, hogy milyen a kategóriája, nem ültem sok autóban. a lexushoz képest iszonyú szűk (leszámítva a csomagtartóját ). engem az ülés is nyom minden oldalról, ilyen sportos kagyló helyett jobban szeretnék egy nagyobb fotelt. inkább a tribeca tűnik az ideális guruló nappalinak -- annak viszont a fogyasztása nem az igazi, meg szenved alatta még a h6 is.
de egy mondeo is egy családi ház az outbackemhez képest.
ez az egyik fele. a másik fele, hogy most két sokat fogyasztó kocsink van (outback, xtrail), szeretném, ha csak egy ilyen lenne, de az asszony nem akarja leadni a suv témát. akkor viszont suv-ból kell valami elég jó, és akkor az outbacknek kell mennie.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #2550 üzenetére
azért jól nézd meg ezeket a subarukat is akkor, én 178 cm vagyok, tökig hátra van tolva az ülés. ha lerakom a földre az ülést, akkor megy még hátrébb (miért..? nem jöttem rá, hogy mi a logika, miért függ össze a kettő), de nem szeretek tökig a földön ülni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
micsubicsi outlandert ismeri valaki? a 2007-es szériára gondolok.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ma kétszer megjártam az utat szentendrére pilisvörösvárról, csobánkán át, meg az erdőben is voltam a kocsival egy kicsit. hát, szűkös, szűkös, de azért ez egy baromi jó gép...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nincs ezzel gond, nem vagy francia autó párti. csak annyit mondtam, hogy a c-crosser az 100%-ban egy outlander, átmatricázták. szóval semmi összefonódásos izé, egyszerűen megvették maguknak a jogot, hogy legyen egy "suv-juk". de természetesen én is jobban csípném mitsu emblémával
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2635 üzenetére
igazából mi a kérdés? nekem egy ilyen kocsim van, épp most utaztunk vele 2x700 km-t. tök jó autó, belül picit szűkös a mai ekkora kombikhoz képest, amúgy meg golyóálló.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz stickermajom #2638 üzenetére
jobb az ötsebességes (a 3,0r-hez), mert gyorsabb és kell is az 5 fokozat. de semmi gond a 4-essel sem, pályán pláne (automatáknál szép hosszú fokozatok vannak, nagy átfedéssel). ahol inkább zavaró néha, az hegymenetben, ha nem tudja eldönteni, hogy hanyasban menjél, és hol felvált, hol le.
de utazóautónak tök jó. nézd meg, hogy elfértek-e kényelmesen az ülésekben, van-e elég lábtér, és ha igen, akkor szuper. picit hangos (menetszél), picit szűk, de nagyon finom, a hajtása tényleg zseniális, plusz biztonságos, és jellemzően nem romlik el. ezzel együtt én tuti nem vennék közel 300e km-t futott kocsit, egyszerűen soknak tartom, ki kell várni egy megkíméltebb példányt.
más, off: itt jártunk a subaruval (subaru kép nincs benne)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a kocsi hasít, de most a fényszóró-magasság állítás ikon gyullad fel néha. sajnos nincs hozzá tekerentyű odabent, "vakgomb". volt már ilyen tapasztalatotok? valamit állítanom kéne rajta mechanikusan a motortérnél?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2674 üzenetére
városban 14 literre számíts kb., semmiképp sem 12 alatt. pályán 10-11, országúton 9. sacc/kb., az én 3.0r-emből kiindulva. jó gép amúgy, jó áron, én is gondolkodom rajta, néha komolyan is, de hajlok rá, hogy elengedjem, azt hiszem, ha egyszer váltok, nem akarok már benzintemetőt, lezárom ezt a korszakomat
ha a c merci kicsi volt, az én generációs 3.0r-em is kicsi lenne, mert hasonló a beltér, lábtér.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)