- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Nyomaték miatt odaver a H6-nak. OBK XT nem tudom mit megy de a Lega 2.5GT és 3.0R között van 1 sec difi manuálissal a 0-100-ban.
De igen, a generál az nagy költség én se vállalnám be emiatt. Se a fogyasztás miatt ár kajolni a H6 is tud.
Ha nyerek a lottón veszek egy Lega 3.6R-t.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Más a motor karakterisztikája, és nagyobb a nyomaték, emiatt jobban gyorsul. De aztán ennyi. Nekem nem kéne turbós benzines elsőszámú autónak, épp az általad említett "járulékok" miatt.
A napokban én is elviszem majd a dombokra kicsit offroadozni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow