Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    Pentek este megvettem a risen-t, gondoltam hetveten akkor game on.

    Letototte, elinditom, nem sikerult a cd key szerverhez kapcsoldoni. :(

    Rakerestem elso talat steam, forum, 200 hsz, senkinel sem megy, mindenkinek ezt dobja.
    A steam b@szik a vevoket vagy a tulajokat tajekoztatni a hibarol, vagy a megoldas varhato datumarol.
    Nem hiszem el, hogy egy ekkora cegnel nincs ott egy ember pentek ota, aki legalabb 2 sort ki tudni biggyeszteni, vagy legalabb letiltana a jatek megvasarlast amig meg nem oldjak a gondot.

    Amikor mevettem a TF2-t, a kulonboz steam error-rok, server was too busy- check later szarral parszor annyira felhuztak, hogy megfogadtam soha tobbet nem veszek naluk gamet.

    Megis megvettem, megint rabasztam.

    De ezen tul lehet barmekkora akcio, megveszem szepen boltbol, ebayrol, barhonnan, de innen soha tobbet. Fent lesz a polcon ahogy regen,megveszem-felrakom, megy 24/7-be aztan ennyi.

    [ Szerkesztve ]

  • gaborbol

    őstag

    válasz ollie #998 üzenetére

    Elinditom a steam klinest, amin kereszteul megvettem a jatekot, es ott ez az ablak jon be:

    En rendszergzadakent dolgozom(It support), ha mi eladunk egy dell szervert, windows sbs2008, es az ugyfel pentek este telefonal, hogy nem megy pl a levelezese:
    Akkor en nem mondom neki,hogy miert engem hiv,ott a Dell, MS, ISP, hanem megoldom a hibat tart ameddig tart, de az lenne a minimum, hogy odarofogok valamit.

    [ Szerkesztve ]

  • gaborbol

    őstag

    válasz dbius #1000 üzenetére

    Tegnap delutan,a 4. napra meg is jottek a kulcsok, jatszhato lett a jatek.

    A steam reszerol semmi sem tortent, illetve annyi, hogy a forumba ahol van 400+ hsz es 60.000 lekeres, egy onkentes moderator osztotta a nepet, hogy semmi sem tortent, mindenki nyugodjon meg, o semmifele hiatalos infoval nem rendelkezeiki, de biztos meg lesz oldva. Elnezest senki sem kert az esetleges kellemetlensegert a steam reszerol, viszont nem is kell nekik termeszetesen, hiszen mindenki elfogadta telepiteskor a szerzodesi felteteleket:

    "C. NO GUARANTEES.

    VALVE DOES NOT GUARANTEE CONTINUOUS, ERROR-FREE, VIRUS-FREE OR SECURE OPERATION AND ACCESS TO STEAM, THE SOFTWARE, YOUR ACCOUNT AND/OR YOUR SUBSCRIPTIONS(S).

    10. EXCLUSIVE REMEDIES

    A. EXCLUSIVE REMEDY -- STEAM AND THE SOFTWARE.

    YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOUR SOLE AND EXCLUSIVE REMEDY FOR ANY DISPUTE WITH VALVE WITH REGARD TO STEAM OR THE SOFTWARE IS TO DISCONTINUE USE OF STEAM AND CANCEL YOUR ACCOUNT."

    A jatek kiadoja jelentkezett egyedul, hogy sorry sracok, a steam nem rendelt annyi kulcsot mint amennyit eladott, de megigerte, hogy hetfon mindenkinek lesz kulcsa aki mar kifizette a jatekot.

    Reszemrol itt be is fejezodott a steam-tol valo vasarlas, lehet nem fogom tudni lyen olcson megvenni a jatekokat, de majd varok tovabb, vagy az az esetleges plusz 10-15 dollar negyed- felevente nem fog a foldhoz verni.

  • gaborbol

    őstag

    válasz KubanitoS #1013 üzenetére

    Latom a szovegertessel akadnak meg gondok, de olvasassal,gyakorlassal lehet ezt fejleszteni.

    Az, hogy Magyarorszagon mennyi az ido, nem mervado ebben az esetben.
    Az, hogy egy ekkora ceg, nem rendelkezik hetvegi support-tal, szamomra nem elfogadhato.
    Megvettem a jatekot, es az elso ami jott, egy steam error uzenet volt. Nem hiszem el, hogy pentek delelott-kora delutan a rendszeruk nem kuldott ertesitest valakinek, hogy elfogytak a kulcsok, innentol olyat adtuk el amink nincs, mi legyen.
    Nem voltak kepesek kirakni ket sort a termek melle, hogy figyelem aki megveszi a jatekot, szamitson ra, hogy nem fog tudni vele jatszani par napig, mert nincs hozza kulcsunk.
    A steam nem arrol szol, hogy otthon pikk-pakk letoltod ews mar megy is jatek?
    Nem kell boltba jarkalni,keresgelni, varni a postast, stb?

    Ez meg rendben is lenne, elofordul az ilyen, mindenhol adodnak problemak, (ez konkretan nem eloszor fordult elo a steam-mel), de az hogy 4 napig nem voltak kepesek tajekoztatni a vasarlokat, egy arva sorral sem, nem szipatikus.
    Sot, miutan megoldodott a problema, egy elnezest az esetleges kellemetlensegert sem tudtak elrebegni utolag sem.

    Osszefoglalva: valoszinuleg tudtak mar rola idoben, hogy gond lesz, megis beleszartak, vevotajekoztatast inkabb hanyagoltak, mert esetleg bepanikol a vasarlo es akkor nem lesz profit. Ok ezt nem tekintik problemanak, szerintuk minden korrektul zajlott, szerinted is, kulonbozoek vagyunk.

    En rendszergazda vagyok itt Amerikaban, kis es kozepvallakozasonak nyujtunk IT supportot. Ha valahol igaz, hogy mindig a vasarlonak van igaza akkor az itt van.

    Mi azt kerjuk a vasarloktol-ugyfelektol,hogy ha barmi gondjuk van, akkor jelezzek, mert akkor tudunk segiteni, tudunk javitani szolgalltatsunk minosegen, stb. Minden egyes elvegzett munka utan legyen az 5 perces vagy 40 oras megy a telefon az ugyfelhez, mennyire elegedett a munkankal, minden esetben!

    A steam meg 4 nap alatt arra volt hajlando, hogy kuldjon egy onkentes moderatot a foumba aki semmilyen hivatalos informacioval nem rendelkezett, viszont nem erdekelte a legcsekejebb mertekben sem par ezer ember velemenye, problemaja.
    Ez a nem szimpatikus az egesz dolgoban, velemenyemet ezuton azzal fejezem ki roulk, hogy nem veszek toluk semmit, sem a vilag, sem a steam, sem en nem fogunk ebbe belerokkani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák