Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz gaborbol #999 üzenetére

    Ez a hiba általában azt jelenti, hogy kifogytak a cd kulcsokból, én is jártam már így valamelyik játékkal. Magyarul több db. játékot adtak el, mint amennyi kulcsuk volt hozzá...

    Hét elején fog szerintem megoldódni a probléma, akkorra szoktak tudni kulcsokat "szerezni".

    [ Szerkesztve ]

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz gaborbol #1011 üzenetére

    Most őszintén, ez egy nagy probléma? Megkaptad amiért fizettél, nem? A Steam még mindig jobb mint számos más DD store, ahol csak fél-1 nappal a vásárlás után kapod meg a játékot, mivel itt azonnal. Időnként, nagy akcióknál lehet ilyen, hogy átmenetileg kifogynak a kulcsokból, de ilyen évente ha 2x előfordul.

    De amúgy nekem mindegy. Ha többet akarsz fizetni, fizess többet.

    [ Szerkesztve ]

    ***

  • KubanitoS

    veterán

    válasz gaborbol #1011 üzenetére

    Ha eleve így állsz hozzá a dolgokhoz, akkor egyáltalán minek vettél valamit Steamen? Saját magad írtad, hogy a hiba nem a Steam/Valve sara volt, hanem a Risen kiadójáé, de már megoldódott és te megkaptad a kifizetett cuccod. A négy napba kalkuláld bele a hétvégét is, amikor ugye nem dolgoznak és a hétfő reggel Amerikában nálunk este 6-kor van. Magyarán egy nap alatt megoldották a problémádat... Eleve ezért nem értem mégis minek kell sírni? Inkább örülj, hogy végre megvan... :(((

    Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

  • KubanitoS

    veterán

    válasz gaborbol #1017 üzenetére

    Latom a szovegertessel akadnak meg gondok, de olvasassal,gyakorlassal lehet ezt fejleszteni.

    Semmi gondom a szövegértéssel, csak ennyit sikerült összehozni, miután senkit sem érdekelt a rinyálásod?

    Az, hogy Magyarorszagon mennyi az ido, nem mervado ebben az esetben.

    Mivel mi Magyarországon vagyunk és ez egy magyar fórum, van jelentősége. Időzónáknak hívják. Olvasással, gyakorlással biztosan rá tudnál jönni, mi is az.

    Az, hogy egy ekkora ceg, nem rendelkezik hetvegi support-tal, szamomra nem elfogadhato

    1.Senkit nem érdekel. 2. Írj a Steamnek ha ennyire zavar.

    Megvettem a jatekot, es az elso ami jott, egy steam error uzenet volt.

    Az életben nem működhet minden simán, előfordulhatnak gubancok is.

    Nem hiszem el, hogy pentek delelott-kora delutan a rendszeruk nem kuldott ertesitest valakinek, hogy elfogytak a kulcsok, innentol olyat adtuk el amink nincs, mi legyen.Nem voltak kepesek kirakni ket sort a termek melle, hogy figyelem aki megveszi a jatekot, szamitson ra, hogy nem fog tudni vele jatszani par napig, mert nincs hozza kulcsunk.

    A kulcsok elfogyhattak szombaton vagy vasárnap is, amikor nincs support.

    A steam nem arrol szol, hogy otthon pikk-pakk letoltod ews mar megy is jatek?
    Nem kell boltba jarkalni,keresgelni, varni a postast, stb?

    De, így is működik.

    Ez meg rendben is lenne, elofordul az ilyen, mindenhol adodnak problemak,

    Tényleg? Akkor miről is beszélünk most?

    de az hogy 4 napig nem voltak kepesek tajekoztatni a vasarlokat, egy arva sorral sem, nem szipatikus. Sot, miutan megoldodott a problema, egy elnezest az esetleges kellemetlensegert sem tudtak elrebegni utolag sem.

    Írj nekik és talán írnak egy szívmelengető bocsánatkérő üzenetet, ha ez bármit változtat valamit... Most mi is a fontosabb? Hogy végre megoldották a problémát és működik a játékod, vagy hogy nem küldtek bocsánatkérő üzenetet?

    Osszefoglalva: valoszinuleg tudtak mar rola idoben, hogy gond lesz, megis beleszartak, vevotajekoztatast inkabb hanyagoltak, mert esetleg bepanikol a vasarlo es akkor nem lesz profit.

    Ez mind puszta feltételezés, okoskodás. Elfogyott a kulcs, mert nem várt mértékben vásárolták meg az emberek a játékot fél áron. Mint ahogy fentebb te magad írtad "mindenhol adodnak problemak".

    Ok ezt nem tekintik problemanak, szerintuk minden korrektul zajlott, szerinted is, kulonbozoek vagyunk.

    Természetesen ez egy probléma. A különbség kettőnk között mindössze annyi, hogy szerintem ez egy apró kellemetlenség, szerinted pedig a világ dőlt össze. Elromlott a rendszerük, mert a Risen fejlesztő cégtől kapott kulcsok elfogytak. Ezt a hibát később korrigálták és tökéletesen játszhatóvá vált a FÉL ÁRON megvásárolt játékod. Bár a fentieket olvasva szerintem téged maga a játék nem is igazán érdekel...

    En rendszergazda vagyok itt Amerikaban, kis es kozepvallakozasonak nyujtunk IT supportot. Ha valahol igaz, hogy mindig a vasarlonak van igaza akkor az itt van. Mi azt kerjuk a vasarloktol-ugyfelektol,hogy ha barmi gondjuk van, akkor jelezzek, mert akkor tudunk segiteni, tudunk javitani szolgalltatsunk minosegen, stb. Minden egyes elvegzett munka utan legyen az 5 perces vagy 40 oras megy a telefon az ugyfelhez, mennyire elegedett a munkankal, minden esetben!

    Ennek mégis mi köze a Steamhez/Valvéhez? Mert szerintem semmi... Két különböző cég.

    A steam meg 4 nap alatt arra volt hajlando, hogy kuldjon egy onkentes moderatot a foumba aki semmilyen hivatalos informacioval nem rendelkezett, viszont nem erdekelte a legcsekejebb mertekben sem par ezer ember velemenye, problemaja.

    Mégis mit kellett volna tennie? Gondolom leírta, hogy elfogytak a kulcsok és egy pár napon belül orvosolják a problémát. Kész. Mi kell még?

    Ez a nem szimpatikus az egesz dolgoban, velemenyemet ezuton azzal fejezem ki roulk, hogy nem veszek toluk semmit, sem a vilag, sem a steam, sem en nem fogunk ebbe belerokkani.

    Azt csinálsz, amit akarsz...

    Azért azon még gondolkozz el, hogy a CD kulcs nem a Valve saját játékából fogyott el, hanem egy másik fejlesztő programjából. Lehet, hogy hamarabb lett volna orvosolva a probléma, ha a Risen fejlesztői gyorsabban küldtek volna utánpótlást.

    Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

Új hozzászólás Aktív témák