Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whisperity

    tag

    válasz #65675776 #6618 üzenetére

    Daa-raa: mint mondtam egy olyan ember vagyok, aki szereti magát beleélni a sztoriba. Egyetértek azzal, hogy rusholva nem élvezetes kitolni egy játékot. Hosszan játszom, végighallgattam az összes glados szöveget, utánaolvastam a dolgoknak egy csomó helyen (pl. Combine OverWiki-n), hogy mi hogy van, hogy nincs. Wheatley egy idióta szépen átvág minket, de glados legalábbis egy időre az én oldalamra áll. A Portalokat nagyon jól összerakták, ahogy a Half-Lifeokat is. A HL1-ből nekem egy valami hiányzott, az pedig a feliratozás. Igaz én angol hang - angol felirattal játszom, de a HL1-ben nagyon sok helyen (régi játék, a maiakhoz képest hanganyagilag rossz minőségű) nem értettem, hogy mit mondanak, vagy csak nem tisztán.

    Hát igen, a COD meg a HL2-t nem is lehet egy szövegkörnyezetben említeni, annyira más a két dolog. "Sztori" szintjén is, a második világháború már annyira "elcsépelt" többszáz játék/film/könyv dolgozata fel, hogy az ember szinte álmából felkelve felmondja elejétől végéig.

    Végigjátszok egy játékot nagyon sokféle módon: rush, devcommentary (ha van), normális menet, részletes menet, stb. Csak mondtam, a HL2 rusholva nekem 13 óra volt, a Portal 2 rusholva 8 (single+coop) együtt. Természetesen a normális végigjátszás jóval hosszabb, ha figyelsz a részletekre, annál inkább.

    Ezek a speedrunok mindig is tartalmaztak valami kis glitchet, pont ez az "értelmük", hogy semmi csalás (értsd: noclip, map töltés, stb.) nélkül, de mégis csalva végigvigyék. Annó a portalban lehetett olyat csinálni, hogy ha "ügyesen" egymás mellé lőtted a két portálod, akkor egyikbe belemászva kijöttél a másikon, de mapon kívül. Valami ilyesmi... én sosem próbáltam, talán már be is van foltozva.

    A Left 4 Dead-nek is van sztorija, még ha nem s akkora. Valve játékok közül talán a CS:S az, ahol nem találsz sztorit, mivel a TF2-nek is van. Igaz, az már nem in-game kerül elmesélésre, hanem képregényekben, stb; de a Team Fortress wikin is szépen le van írva minden, hogy pl. honnan ered a BLU és a RED csapatok, miért hasonlítanak annyira egymásra, hogy került Saxton Hale a képbe, mi az a Mann Co., ki az a bemondócsaj, stb.

    Wolpawék nagyon értik a dolgukat. Azt kívánom a Valvénak, hogy ne csicskuljon el, mint a többi kiadó (pl. Activision) és legyen még sok ilyen jó játékuk. Na meg adják már ki (ha nem is a Valve) a Black Mesa-t. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák