- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ptech
őstag
Nem azért, de ez a módszer a Z-nek is kb 0 APM-be kerül. Annyi derült ki, hogy nem érdemes Thor ellen attack+move-ot és sima attackot nyomni. A Thorokat meg odébb rakhatod, de azok meg rohadt lassúak, addig a Z is odébb rakja a Mutákat.
Amúgy ki lehet azt is próbálni, hogy a Thorokat széthúzni pont annyira, hogy csak egyet tudjanak támadni a Muták. Valszeg egy kicsit több Muta fogyna, de a lényeg ugyanaz. -
Ptech
őstag
Ha széthúzod az időbe telik. Amíg a Thor megy, addig nem lő, mikro nélkül legalábbis.
De nem fogyna sokkal több a Thoroknak egy jobb felállás esetén sem, egy Muta 50 attack-al tud megölni egy Thor-t, a példánál maradva, feltéve hogy a Thorok szét vannak annyira húzva annyira hogy a Glaive bounce ne érje őket, de továbbra is az összes tudjon a Mutákra lőni, max 3-4 plusz Muta veszteséget jelent a 20 ból az előzőekhez képest.
-
Ptech
őstag
Nem is kell azt sem, elég ha ezt nézegeted: TL thread Protoss Repair
[ Szerkesztve ]
-
Ptech
őstag
Azok lehet hogy még csak béta bugok.
Maradjunk annyiban, hogy minden mech egységet lehet javítani, tehát Probe, Stalker, Immo, Colo teljesen biztos, ezeket én is javítgattam régebben.
Zealot, DT, HT és Archon kivételével minden Toss egység mech, tehát elviekben Phoenixet, Void Rayt, Warp Prism-ot, de Carriert és MS-t is lehet javítani. -
-
-
Alg
veterán
ez ami mit szed szarrá nem túl szerencsés ötlet, ezen napokig lehetne vitatkozni. Nem egység-egység ellen, hanem sereg sereg ellen kell gondolkodni. Terrannak szinte minden meccsen megéri lehozni 5-6 vikinget, overlorot gyilkolászni (map control), void ray/colo ellen (colo ellen a 9 range elég durva, nem tudják leszedni a földi egységek csata közben), expeket cseszegetni.
BC akkor jó, ha pl. a zerg csak földi egységre megy, ha egy Z nem hozza le a corruptort időben, 6-8 BC kinyiffantja - a hidrákat pont a sok kicsi sebzés miatt nagyon gyorsan tudja irtani. Muta ellen is elég jó, ha nincs más.
Szerk: pl mikor T ellen hydra+ultrára megyek, akkor nagyon kell figyelni, nem jön-e BC.Tankhoz: szerintem a T-t kicsit mobilizálni akarják ezzel a nerffel, eddig az volt hogy elején befalaz, kevés egység sok SCV, exp, fal, sok SCV, aztán ha már 200/200 körüli, akkor kimegy egy nagy golyó és lesz ami lesz (Z ellen általában győzelem). Plusz ott a fortress, amit külön manőver leszedni akkor is, ha csak 10-15 SCV van kötülötte.
Tank így normál módban nagyobbat sebez light-ra, mint siege módban, cserébe megkapja a nagyobb range-et és a splash-t. Falazott bázist így is jobban lehet védeni, az armored elleni sebzés marad.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
iSonic
addikt
a hát ezaz.. de sajnos az a baj, hogy platinába is találkozok sok nagyon buta emberrel, aki imádja zerg esetén a six poolt..
ja éppen most nyomtam pár meccset Arky-val, 2 zerg ellen... na itt jön a nagy kérdés mi jót tudok csinálni, hogy free win legyen hát persze six pool.. szerencsére betudtam falazni 3 barrackkal, meg 1 supply és 1 bunker de így is elment sok pénzem a javításra.. szerencsére voltak olyan hülyék, hogy elkezdtek menni roach-ra.. mondom atya ég.. Arky mutázott és hát ragequit de kezdem unni ezt a rohadt zergeknél.. 2 hülye gyerek nem tud vele játszani és six poololunk, mert láttam a HD és Husky vagy PSY azt csinálja és nekik összejött akkor nekem is.. -.-'
-
Alg
veterán
Hidd el, tudom miről beszélek, igaz SC1-el nem játszottam, itt viszont platinás Zerg vagyok...
De szerintem hagyjuk, mert csak kiforgatod a szavaimat, nem biztos hogy értetted mit akartam mondani.
áhh mindegy nem vitatkozok inkább, töröltem amit írtam
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
No, lahat, ha játszanék, akkor előbb utóbb lenne annyi pontom (inkább utóbb). Bár az őszintét megmondva a 2v2 sokkal jobban bejön mint az 1v1. A másik, hogy miért nem jétszom mosanába 1v1, az az, hogy a bemákoltam a placementeket, és goldba rakott. Sokkal inkább szilverbe való lennék, és tartok tőle, hogy mindig megvernének, mint lovat. Bár tudom jól, hogy nem a jelenlegi ligától függ, hogy milyen ellenfellet kap az ember, de akkor is szépen mutat az a gold liga
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
Akkor ezek szerint a 2. nyert csatáig megy a játék. Én eddig a 3. nyert csatáról dadogtam
Egyébként miért is tartana sokáig akár az 5 meccs is? egy este simán játszható, és 2-3 nap alatt mindenki le tudja játszani a saját ellenfelével. Szerintem nem leszünk olyan marha fúdesokan, hogy 2-3 fordulóban ne lehessen győztest hirdetni. Az egész megvan egy hét alatt.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
kovsol
titán
akkor azt mond el nekem hogy amikor goldból ugrottam platinába miért maradt pontra ugyan annyim mint előtte volt ? és silverből (2-3 placment) indultam és 20-8 platina ligára mentem fel és 530 pontom maradt így is pedig alig játszottam még (végig favoredeket kaptam nem egyszer goldban diamondost adott)
szóval van sok elmélet, de az az egy tuti, akkor dob csak fel magasabb ligába ha a nagyobb ligásokat többnyire vered és nem kapsz ki már a saját vagy lejebi ligásoktól
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
kovsol
titán
-
oxox
addikt
hát már több mint 200 random meccset tóltam (többnyire 2v2-ben), és randomban baromira nincs emmi logika az ellenfelek beadogatásában...volt, hogy legyőztünk egy platina/arany emberkét (ezüst vagyok, és a csapattárs is az volt), majd kaptam két bronz ellenfelet....szerintem a random, az random....a felsorolásnál biztos számít mit játszol ki ellen....de nem tudom, hogy miért nem tudták átláthatóvá tenni....
írta valaki itt korábban, hogy egy sokkal bonyolultabb számítási logika van az egész mögött....a pontok akkor csak az adott ligádban mutatják a helyed...
Az is érdekes volt, hogy kaptam ma egy platina ellenfelet...40 mecsből 7-et nyer (vagy valami hasonló arány) t?!?!?!?!?!?! mert ha még meg is nyerte az 5 placementet, akkor se lenne már ott a helye...
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
sith7
nagyúr
válasz csuszi #11656 üzenetére
Harag ????
Ne viccelj, nekem a megtiszteltetés
Amúgy engem csak késsel lehet megsérteniTiszta ideg voltam, én csak silver - ben vagyok 1v1 - ben, Kon meg platinás ... csak néztem miért nem robban már szét a fortress ... ... meg a derítés ...
Mindenben igazad volt, amit mondtál, nem kell mentegetőznöd
-
rt06
veterán
válasz csuszi #12968 üzenetére
nem ugyanazt mondjuk
az, hogy nem sebzodik (hiaba lovik, nem csokken az eletereje), nem egyenerteku azzal, amit te mondasz, miszerint nem sebzodik, mert nem lo ra senkide este kiprobalom (foleg baneling, tank ellen, hogy teruletre hato sebzes eri-e)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
-
rt06
veterán
válasz csuszi #12973 üzenetére
"nem értelek. ebből nekem az jön le, hogy nem számít a detektor, akkor is ottmarad.
de számít, detektálod, kék lesz, onnantól nincs értéke, semmilyen sebzést nem kap be, mert nem lőnek rá akkor se ha a sereg mögé attackolsz. egyszerűen mintha ott sem lenne, nem törődnek vele. megszűnik létezni..."es itt cafolod meg sajat magad:
"ha lőnek rá, csökken, ugyanúgy viselkedik mint egy hagyományos egység."elofordulhat, hogy az ellenfel mellekattint, bele egy szep nagy kek egysegbe, de ott vannak az olyan egysegek, melyek teruletre sebeznek (tank, baneling, reaver, colo...jah, reaver nem), s ezekre az eshetosegekre gondoltam
de pontosat majd este tudok, mert most meloban vagyok, ezen a gepen nem fut jatszhatoan az sc2
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
hajsza
aktív tag
válasz csuszi #12974 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy a hallucinált egységek kétszeres sebzést kapnak. A detektálás pedig azért hasznos, mert akkor az egységeidet vezérlő AI célpont váltásnál automatikusan kihagyja a hamisított ellenfeleket.
Szerk.: látom közben már a detektálás részt felesleges volt leírnom.
[ Szerkesztve ]
-
rt06
veterán
válasz csuszi #12978 üzenetére
teljesen mindegy, hanyszor idor meg le, attol nem lesz igazabb
igenis, sebzodik ha lovik, ezen nem valtoztat ha eszlelte a detektor
amin valtoztat, az az, hogy ha a+click tamadast nyomsz, akkor nem fogjak loniennyi, ezt ertetted felre az elejen, s nem sikerult megertened azota sem, hogy errol beszelek
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
rt06
veterán
válasz csuszi #12985 üzenetére
eredeti kerdes:
"A kerdesem a kovetkezo lenne: amennyire tudom az illuzio mindaddig fentmarad amig le nem jar az ideje, vagy nem azonositjak (observer, scan, torony, stb). sebezni nem sebez, es nem is sebesul....helyes a feltevesem ugye? tehat falnak idealisan lehet csinalni egysegeket, meg hatulrol pl stalkerek lodoznek....."ebbol szamomra az jott at (de oxox, javits ki, ha tevedek), hogy a kerdezo nincs tisztaban, van-e eletereje a halucinaconak, vagy amig le nem jar az ideje, addig ottmarad, tortenjek barmi is
erre az a valasz, amit te irtal, s irsz azota is, miszerint "detektálás hatása hogy a halu NEM KAP BE SEBZÉST." megteveszto, ugyanis sebzest kap, amennyiben talalat eri (mert veletlenu, vagy szandekosan arra fokuszalnak - hiaba vagy te pro, aki "ugyan miert tenne ilyet" -, vagy mert valamely egyseg teruletre hato sebzese eleri - hiaba "kit erdekel")
tehat az eredeti kerdesre a pontos valasz az, hogy:
a hallucinacio egeszen addig fennmarad, amig le nem jar az ideje, vagy el nem szenved vegzetes mennyisegu sebzest, am detektacio utan a tamado egysegek magutol nem fogjak celbavenni es annak elkerulese erdekeben, hogy a jatekos se tegye, az egyseg sotetkek szinben fog tundokolniPolitikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
for3l
senior tag
válasz csuszi #12992 üzenetére
bár nem játszok a játékkal, de elég sok rep-et néztem már végig, és sztem igenis fontos volt jelen esetben pontos választ adni oxox kérdésére, ugyanis (sztem) arra volt kíváncsi, hogy a halukból létrehozhat-e esetleg egy "mozgatható force field"-et, és ezért érdekelte, hogy a halu idő lejárta előtt megsemmisíthetők-e (detektálás ide vagy oda).
(bár ez azért sztem egy kicsit költői kérdés volt tőle )
-
Blade_W
tag
válasz csuszi #23237 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy már a játék bétájával is rendeztek pénzdíjas versenyeket. Azért ez valamit elárul a dologról. CS-ben sincs tournament, meg klántagolás aztán mégis e-sport. (Az igaz, hogy az eredeti CS-t tényleg nem annak tervezték.) És akkor vethetnénk néhány pillantást olyan játékokra amikben van tournament, meg klánozás(vagymik) aztán mégse lett e-sport.
Szóval sztem olyan feature-ket hiányol a kollega amik minden valószínűség szerint amúgy sem hiányoznak.
-
rt06
veterán
válasz csuszi #23237 üzenetére
imho felreerted, nem azt mondja, hogy az sc2 nem esport, azt kerdojelezte meg, hogy valoban az volt-e az elsodleges szempont a jatek irasakor, hogy az esport kovetelmenyeinek maradektalanul megfeleljen
a lan sem a warez miatt maradt ki, hanem (errol is esett mar szo korabban a topic-ban) mert (nagyon leegyszerusitve) nem tetszett nekik, hogy egyesek ugy kaszalnak hatalmas penzeket az bw-bol, hogy ezt az o teljes megkerulesukkel teszik
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
killerjohn
addikt
válasz csuszi #23237 üzenetére
Kérlek olvasd el mégegyszer amit írtam nem azt mondtam hogy e-sport, hanem hogy nem úgy tűnik, mintha bármilyen támogatást is nyújtanának az e-sportos közösségnek. Vagy gondolod, hogy az ilyen húzások, mint a lost-count eltüntetése az valami e-sportos támogatás? Vagy a tournamentek, live castok, stb hiánya?
-
rt06
veterán
válasz csuszi #23245 üzenetére
"esport, mert a blizzard tolta..."
nem, nem igazan, a blizzard nem tolt semmit, koreaban megis szinte nemzeti sport lett, a blizz ezt legfeljebb meglovagolja (lathatoan eleg hatasosan)CooLM@$TeR: en ertem, csak csuszi felreerteset probaltam tisztabatenni
amugy ha mar szoba kerult, nekem a kozos replay megtekintes a legfajobbPolitikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
killerjohn
addikt
válasz csuszi #23247 üzenetére
OFF: látod, ezért tart ott kb az informatika, ahol ma tart. Tudod, én abból élek, hogy olyan fícsőröket tervezek és fejlesztek ki, amire az átlag 1r user először bambán néz, 20 perc múlva elkezdi érteni, hogy neki ez jó, aztán 1 óra múlva már teljesen készen van a gyönyörtől, aztán elkezd ő is ötletelni, és a végén egy olyan terméket kap, amiről nem is tudta hogy neki kell, aztán a végén X erőforrást, Y emberidőt, Z bért spórol és ZS%-al nő a bevétele. Alapvetően olyan fícsörökről álmodni amik nagyon-nagyon kis erőforrás ráfordítással sokat számítanak - na ezt nem tanítják sehol. Persze, alapvető igényem, hogy az emberek, és így a többi fejlesztő is úgy gondolkodjon, ahogy te: "jó ez ahugy van pajtás, minek ide mégjobb?" Így mindig lesz munkám
Aztán kérdezz meg valakit aki kreatív, vagy netán még sikeres is, hogy az "elegendő" mint kifejezés mikor haladt át utoljára saját gondolatként az agyán.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Kedvenc zene a mai napra
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...