- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- MIUI / HyperOS topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt. Persze szokás szerint csak bonyodalmak után győz az igazság és érkezik el a happy end.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
omani
tag
Igen azt láttam hogy neked is több a team meccsed. Most elhatároztam hogy nem játszok több csapat meccset, mert az szinte egy más játék, teljesen félrevisz attól, hogy megtanuld az 1v1-et rendesen.
Persze nekem kellett a sok team meccs is hogy egyáltalán megtanuljam kezelni a játékot, 10 éve nem játszottam PC-s játékkal szóval nagyon az alapoktól kellett kezdenem. Olvastam is valahol, hogy akinek nincs Warcraft3 vagy BroodWar-os múltja, annak kell egy év amire felhozza magát rutinban az előbbiek szintjére.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
-
Ybron
senior tag
Jah, de akkor szerintem már védtelenebb. Azt is megpróbálhatta volna hogy átmegy a másik bázisára az összes probal és leöli probjait, vagy legalább is megpróbálja, vagy pedig elkezdi szendi a forge pylonját, arra lehet odaviszi a porbokat és nem fut el vele, ot meg kinyírhatja őket. Persze ott van a "HA" és "de"
-
-
DTG
csendes tag
Kiwikaki-nak van egy BO-ja ami hasonló canonozásra épít:
12 gas
14 gw
16 pylon
18 core
22 forge
22 zealot
22 robo
150 gaznal probe-okat gazrol le
23 +1 attack, folyamatos chrono
Warpgate fejlesztés
24 3db gw
24 warp prism
Pylon
Teljes befalazas
Probe vissza gazra
Warp prismbe probe zela
Ellen bazisan 1pylon 4 zela
4 zela
2 cannon
StalkerekEz akkor működik a legjobban ha fast exp-et csinál a zerg.
Ha roach-ra megy akkor gázon kell hagyni a probe-okat, és stalkereket kell hozni zelák helyett -
föccer
nagyúr
Egyrészt lehet oda éptkezni, másrészt az egységeid gyorsabban mozognak rajta. És ugye nem kell tumorral végigpakolni a páylát ha van elég lordod szétszorva. Gyak nagyon gyorsan lehet creep sztrádát építani. A harmadik felhasználása, hogy ha az ellenfél naturalján kezdesz el hányni, akkor késleltetni tudod az expelését, hoszen creepre nem tud az ellen építeni. Ha lelövik a lordot, akkor még vagy fél perc amíg a creep felszívódok.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
hajsza
aktív tag
Bár a kérdésedre nem tudom a választ, de azt hiszem Teamliqud-en arról olvastam, hogy úgy lehet a leggyorsabban elterjeszteni a creep-et, ha a tumor max hatótávjához kiküldesz egy overlord-ot és ott fosod vele a creep-et, mivel amíg a creep egy tumor teljes hatókörére kiterjed, elég sok idő telik el. Valaki ki is mérte és valóban sokkal gyorsabban lehet a creep-et így végigteríteni, mintha a következő tumort a cooldown lejárta után raknád az épp még elérhető távolságba. A leglassabban pedig úgy terjeszted a creep-et ha megvárod, amíg a tumor körül teljesen befejeződik a terjedése. Persze az overlord-os módszer hátránya, hogy sokkal több mikrót igényel.
Szerk.: megtaláltam a fent hivatkozott témát. A Shakuras Plateau pályán folyt a mérés, 4 perc 10 másodpercről 2 perc 30 másodpercre gyorsult fel a pálya egy adott szakaszának nyálkásítása.
[ Szerkesztve ]
-
omani
tag
Én a bázisokat a második queen első energiájából vett tumorral szoktam összekötni, és azzal a tumorral creepelem le a bázisom környékét. Viszont mid-game-ben már kihasználom az overlord creep terjesztést. Ehhez előbb kifejlesztem az overlord speedet, aztán klónozással küldöm ki őket. Pillanatok alatt kész a creep highway. A hydráknak ez nagyon fontos, nélküle nem lehet őket kimenekíteni ha a csata vesztésre áll.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
Alg
veterán
-
omani
tag
Nekem egy hotkey-en van az összes queen. 0-1-2-re szoktam a unitokat rakni, 3-ra a hatcheket, 4-re a queeneket, 5-re az overseert, 6-ra a nydust. A groupból mindig az a queen köp amelyik a legközelebb van a hatch-hez. Arra kell vigyzáni, hogy legyen creep a bázisok között, és a legközelebbi queen-nek legyen energiája. Ha nincs, akkor a második legközelebbi indul meg, és creep nélkül azt veszed észre hogy ott kószál szerencsétlen a térkép közepén.
Ezt a közös cronoboost-ot még nem láttam, ha megvan a videó érdekelne.
iSonic, ezt akartam én is írni, zergnél kevésbé APM igényes a mikró. Lingek-et csak ömlesztem az ellenfélre, roach-ok a-move, mutákkal meg spammelek mintha valami ügyességi játékot játszanék. Egyedül infestornál kell jobban figyelni, meg is szokott néha kavarni az unburrow - fungal/np - burrow - spuri kombináció
(na jó ott a burrow mikro a roachokhoz, de az egyelőre még nagyon bénán megy, többet ártok vele mint nyerek)
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Team játékokban szoktam infestort hozni, 1v1-ben csak ha nagy előnyben vagyok, mert még nem kezelem őket annyira magabiztosan.
Épp most nézem az idra-s mrbitter részt, muta helyett infestorokat vett meta close position terran ellen és arra használja, hogy lassítsa vele a bio támadásokat amig egységet gyárt, meg fogyassza a medivac energiát. Ki fogom próbálni én is.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
kovsol
titán
beraksz a már kész hatch mellé még1 -t csak azért, hogy duplán köphess a fölös energiát elhasználva, nem értem miért lenne fölös köpni, mikor az ingyen van és a legnagyobb ellensége a zergnek az, ha nincs elég lárva és ott áll a pénzével és azt várja mikor lesz már megint +1 lárva, igenis köpni kell ahányszor csak tudsz, ha esetleg nagyobb csata van és kihagy egy köpést az benne van a pakliban, meg esetleg a belső órád csal egy kicsit és késel pár másodpercet a leesés után
többet nem reagálok ebben a témában, én úgyis egy noob vagyok zerggel majd a fő terran sasmadár elmondja hogy kell zergezni
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
föccer
nagyúr
Majdnem. Egészen addig rakosgatja őket, amíg elfogy az energiája. Ha elfogyott, akkor megszakad a folyamat, és nem indul újra, ha ismét lesz 25 energia. Viszont az is működik, hogy ga több tumort raksz egymáshoz közel, hogy mindet kijelölöd (ctrl+klikk) és shift+v katt-katt-katt módszerrel gyorsan ledobod az összeset. persze ehhez +1 queen kell, hogy annak az összes energiáját creepre tudd költeni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
-
omani
tag
Gázonként 3 scv-t meghagysz, ezért írtam 60-at. 200-as foodnál late gameben ~80 körüli szedőig szoktak elmenni.
Itt egy jó összefoglaló a taktikáról.
Boxer Hyperdub ellen használta a taktikát, sajnos videót nem találok róla
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
JNashville
senior tag
Hát, akkor marad tovább a szenvedés, bár nem hiszem, hogy így feldobás lesz, mert három ilyen meccsből általában egyet sikerül nyerni.
A másik témával kapcsolatban jól számolok, hogy mineral line-onként 27 supply spórolható meg? Azért az 2-3 exppel számolva late game-ben gyakorlatilag el is dönti a meccset.
MARVEL AT HIS MIGHT!
-
kovsol
titán
szerintem túlreagálod az egészet, nem csak egyedül te gyártasz egységet, a társaid is fognak, sok esetben elég ha mass roachokkal beállsz tankolni a tankok, colók elé
tapasztalatom szerint a legjobb megoldás az 5:30-6:00 közötti roach push (természetesen csak akkor ha a társak is segítenek) de nem érdemes húzni a 3v3 -t
May the Force be with you!
-
omani
tag
Roach+hydra nem megy terran ellen, a marine ball DPS-e és a marauder extra damage-e armored ellen simán counterezi. Team játékban én akkor hozom, ha kevés a terran az ellenfelek között, de fontos hogy creepelni kell mint az őrült.
Inkább szoktam muta+lingre menni, és techelni a lingeket, late-game-ben is nagyon hasznosak mert szétszedni az őrizetlenül hagyott expeket pillanatok alatt. Ha sok a terran akkor bling+speedet hozok de nem támadok velük hanem creepen védekezek, amig makrózok.
Infestor-ból nem szabad sokat hozni mert sokba kerül és nem lesz normális sereged, arra jók hogy megállítsd az mmm-et a blingjeidnek. Mech ellen nem túl hatékony, amire pedig megvan az NP-d addig nem 1-2 thor vagy colossi támad hanem egy halom, szóval nem ér sokat.
Amig nincs túl sok stalker addig a lingek nagyon erősek ellenük, de ahogy már nem tudják őket surroundulni hydra-ra kell váltani, azok megeszik őket.
A költéshez végig köpködni kell, plusz fontos ha már nagyobb a bevételed, akkor ne olcsó egységekre költsd el a lárvát.
Zerget én nagyon nem szeretem team játékhoz, mert ha külön vannak a bázisok akkor a Z az amit legelőször beütnek. A standard zerg játék se működik teamben, azaz nem mehetsz 15 expre és nem makrózhatsz army nélkül, mert egy 5-6 perces 3-4 csapatos push lemos a föld színéről. Ha statikus védelemre költesz, akkor nem lesz bevételed mid game-ben. Ha az ellenfélnél 2 vagy több zerg van, akkor nem fogod tudni kivédeni a 12 linges 8 pool-t egyedül, csak ha a társak segítenek. Ha közös bázis van, akkor más a helyzet, ott lehet jobban makrózni és megerősödve lenyomni az ellenfelet.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
Ghoosty
őstag
Már egy hónapja nem játszottam, de úgy rémlik, hogy szoktak a banelingek közé keverni más egységet is, meg némi oldaltámadással elterelik a figyelmet és akkor banelingről vonnak el tűzerőt. Ha az ellenfél jól mikrózik az MMM-el, akkor neked is kell a te egységeiddel. Corruporral FG-t, az nagyon undorító, mert sok marine-t tud érinteni és ha nincs elég heal akkor meg is halnak mindenféle beavatkozás nélkül. Ha még marad ezeken kívül figyelmed, akkor corruptorokkal le kell szedegetni a medivacokat és ha van rá mód, akkor azt a plussz sebzést is rá kell nyomni, de szerintem ez már annyi művelet, hogy csak pro-knak való.
-
omani
tag
MaNa - lengyel protoss, a Dreamhack-en lett második iszonyat jó meccsen Namaa ellen, érdemes megnézni a közvetítést, a legjobb PvT amit láttam. iSonic játszott már ellene
Goody - német terran, mech játékáról híres, legutóbb a kijevi IEM-en Tarson verte el
WhiteRa, DiMaGa szerintem mindenki ismeri
elfi, nem ismerem, finn protoss.
Naniwa - svéd protoss, BM-kedéséről volt hírhedt egy időben, meatyowllegs smurf acc-al ő érte el először a 4000 pontot ladderen.
Strelok - ukrán terran, még nem láttam játszani de ő is nagyon ismert.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
föccer
nagyúr
Lusták voltunk elmenni scoutolni Általában rendesen végezzük, de most aly azt mondta, hogy 8 pool ling-el megpróbál bemenni, így nem sokkal előbbre lettünk volna, ha csoutolunk sem. P ellen a roach mindig jó korai játékban. A T ellen meg csak akkor van szívás, ha mass marauderre megy. Arra az esetre az volt a terv, hogy a roachokkal rommáverjük a P-t, és utánna a T-vel emg csak elbírunk valahogy
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
omani
tag
oxox-al értek egyet, a team és az 1v1 olyan mintha két külön játék lenne, teljesen más játékstílus kell hozzájuk. Persze van köztük átfedés, de ha csak team-ezik az ember azzal a tudással 1v1-ben sokat nem ér, jó példa rá az én esetem. Sehol nem vagyok 1v1-ben, pedig lejátszottam egy halom csapatjátékot ami jól is megy, viszont teamben teljesen mások a timingok, máshogy kell counterezni ha nem egy ellenfél támad, hanem 2-3 különböző faj, stb. Viszont ha valaki megtanulja rendesen az 1v1-et, az szerintem teamben könnyebben és gyorsabban fejlődik mint fordítva. Mindenestre ha most kezdeném, biztos nem erőltetném a team-et, csak 1v1-re koncentrálnék.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
ZvZ-vel küzdök hetek óta, szerencsére Alg segít amennyit tud. Kő-papír-olló. Amennyit eddig tudok az early game-ről:
mass speedling > roach
speed+bling > speedling
roach+bling > speedling/speedling+bling
roach > roach+blingAz hogy melyik használható, függ a pályától és az ellenfél nyitásától. Nehezen védhető naturalnál (XNT, SS) nem mehetsz roachra az elején mert instant vesztés speedling bling ellen. Könnyen védhető natnál (LT, SP) mehet a 15 hatch, ha nincs korai poolja az ellenfélnek (ezt le kell scoutolni) és utána ha 1 bázis allin akkor spine-okkal queen-ekkel és lingekkel kihúzni roachig, ha az ellenfél is 2 bázisra ment akkor szintén roach.
Mid game-ben roach + hydra vagy roach + infestor ami nagyon gyakori, mutákat akkor érdemes ha nem scoutolja le az ellenfél különben könnyű counterezni.
Fontos, hogy teljesen máshogy kell drónozni mint T vagy P ellen, a Z mobilítása miatt nem elég ha akkor állunk neki egységet gyártani mikor már támad az ellenfél. Nekem egyelőre ez a legnehezebb felállás, de igyekszem megtanulni.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
Roach ellen nem ér semmit, de amig nincs speed nagyon lassúak, így ritka hogy azt hoznak a korai pushra, de azt simán megteheted hogy kiraksz egy scoutoló linget a kijáratukhoz, és ha azt látod hogy speedling jön akkor elkezded morfolni a blingeket, ha roach akkor meg meghagyod a lingeket.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
kovsol
titán
a pool az egyik gázszedő és a hatch felől zár, általában a feljáróhoz közelebbihez szoktam rakni a roach waren meg a másik oldalt, a queent és a 3 roach ami elsőnek kijön meg belülről eltömik a kis réseket ahol beférne a ling és így egyszerre csak kevés jön át, amiket egyesével leszed az ember
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Alg
veterán
Roach vs speedling téma (szigorúan SZVSZ) :
Múltkor töltöttem fel asszem 2 replayt én vs OldBoy témában, azokat esetleg megnézheted.
Ahol könnyen védhető (közel van a rámpához) az exp, ott jó lehet kapásból exp és roach-al kezdeni, ez 14 vagy 15 hatch, utána pool, gas, queen az expen+6 ling ha kést a pool, roach warren, rámpa block, esetleg evo chamberrel falazás az exp hatch és a rámpa között, minél gyorsabb upgrade, később vagy hydra vagy infestor. Mutákra, 9pool baneling-re figyelni. 6pool-t elvileg meg lehet fogni a drone-okkal, ha nem engeded fel a creep-re így nem tud spine-t rakni.Ahol nagy nyílt terület van az expnél, ott vagy 1base roach(+1 +speed /+burrow/) push mögött lehet expelni, vagy defenzív banelingekkel, vagy offenzív banelingekkel kezdeni (szintén korai exp.). Vagy lehet 1base mutázni, ez kicsit "all in" strat, de néha egész szépen bejön.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
Mit csinál Z ellen? Falaz... Mit csinál mm gombóc ellen? Lehoz egy immot. És a lassító lövéses mm horda már nem annyira early game. Az inkább már a midgame eleje. Addigra már ildomos lenne sereget építeni, mert nem lehet az örökkévalóságig húzni a 200 hp- zealotokkal...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
kovsol
titán
az van, hogy el van kényelmesedve az összes protoss, miközben nekik van a legerősebb kezdő egységük a zealot... kb egy zealot meg pár próbbal visszaver 6-8 linget, főleg, ha fal is van... de ideiglenesen két próbbal is el tudja tömni a falat a lingek ellen míg kijön egy zealot, vagy odadob gyorsban egy pylont
föccer: zealot: 100hp+50shield
ha már egy korai ling rushrol beszélünk, akkor mi a helyzet egy proxy dupla GW zealot rush zerg ellen, na azt hogy véded ki ? nincs ami eltömje a feljárót, mégis meg lehet oldani ha jól csinálja az ember
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
kovsol
titán
de ha falban bent áll a zealot hogy fogja körbe a ling ? egyszerre egy tudja ütni... stalker meg üti a roachot rangben is és ha offcreepen vagy sebesség se lehet gond, és stalker armored ellen extrát sebez, lingeket megeszi a zealot, ha a zerg megtudja azt csinálni, hogy a stalkereket lingek kergetik és a roachok meg a zaelotokat ölik akkor egy protoss miért nem tudja megoldani, hogy zealot linget üt, stalker meg a roachot ? és természetesen nem arra gondolok, hogy a+click majd nézed jaj de megesznek a zerg egységek, hanem mozogsz is és mikrózol, mert a marin+mara is csak mikrózva ér bármit is ott persze az nem gond...
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p , p52 , L14
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen