Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_OldBoy_
tag
válasz princeps27 #23940 üzenetére
Expelj te is és makrózz jobban. Én roach infestor ellen roach infestorra megyek, és ha már több bázison vagyok ledobok egy spire-t. Figyelj rá hogy ne tudjon harassolni, és igen óvatosan kell összecsapni, mert ha nincs meg a concave és lefungaloz akkor elég gyorsan el lehet veszíteni a sereget. Late game-ben a célom a broodlord, amit roachokkal védek. Ez jó roach-infestor-ultra ellen is, de ha még mid game-ben lescoutolja a spire-t és megijed a mutáktól - amit persze nem hozok - akkor hydrára költi a gázt és azonos méretű seregeknél én be tudtam verni roach+infestorral a roach+hydrát. Az upgrade-ekre kell figyelni, nem szabad lemaradni mert akár +1 igen nagy előnyt jelenet. Támadáskor meg célszerű nem a spine-jainak a range-ében lenni mert az könnyen eldönti a csatát.Ja most esett le h T-ként kérded Engem elvertél mikor 2 base infestorra mentem, mert előbb jött push mint ahogy kihoztam volna őket.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
36 1v1 24 ora alatt, kezdek bemelegedni
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #24063 üzenetére
Érdekes dolog ez az izgulás, átéltem pár olyan dolgot amitől más lehet az utcára se merne menni vagy a volán mögé ülni, én meg nem izgultam hanem higgadtan bírtam reagálni. Közben meg ahogy megnyomom a find match 1v1 gombot azonnal elönt az adrenalin. Biztos van valami pszichológiai megfejtés mögötte, de nem jöttem rá hogy mi az. Arra viszont igen, hogy sokat kell játszani és akkor magától elmúlik. Ha máshogy nem, előbb custom 1v1-ekkel kell elindulni ismerőssel, aztán ha már az lazán megy mehet a ladder.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
White-Ra kiesett Select ellen
Viszont komoly volt h az open bracketben 10 perce tkesett ezert DQ-t kapott, aztan a losers bracketben ujra osszefutott ugyanazzal a sraccal, es az extended series szabaly miatt 2:0-rol kezdodott a BO5, erre Gimix az elso ket meccsen nekikuldte a dolgozoit hogy egalbol induljanakMost pedig TL Teamkill mecs kezdodik, Sheth vs TLO
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
TvT-ben ez a mass helion stilus mikor meg miert valtotta le a marine-t? Csak pislogok mennyire megvaltozott a matchup.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ezt a reszet ertem meg azt is, hogy olcso es a gazigenyes tech mellett lehet ra kolteni a folosleges mineralt, csak azt nem ertem miert nem counterelik le pl marauderrel. Mindig szinte tukor BO-kat hasznalnak
- edit - bar a marauder helyett ott a tank, erdekes mindenesetre
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Tényleg elég nyilvánvaló ahogy írod, már csak az a fura hogy eddig nem így csinálták - bár gondolom volt pár ilyen homlokracsapós dolog a történelemben mint pl mikor rájöttek hogy bakker miért ettük eddig nyersen a húst ha meg is lehet sütni
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz zuzu000 #24091 üzenetére
Team játékben a rush nem azt mutatja, hogy nem tudnak játszani, hanem egy erős és hatékony taktika, főleg azokon a mapokon ahol külön bázisok vannak. Ilyenkor ha az egyik team egyszerre tud csinálni egy 3-4 fős timing push-t (5-6 perc körül szokás tier1-el), azt csak akkor lehet levédeni ha a másik csapat serege is együtt van és gyorsan reagálnak, különben nagyjából mindegy hogy te egyedül mit csinálsz, bedarálnak.
Persze ez se jelent automata vereséget, mert ha a társak közt van zerg - vagy olyan aki tech rushra (helion drop, banshee, phoenix ment) az gyorsan csinálhat egy ellentámadást míg az ellenfél kint van. Ideális esetben tönkrevág legalább egy gazdaságot vagy késlelteti az expeket, míg a többiek összeszedik magukat. Ezzel együtt a random team játék igen nagy lutri, amiben nagyobb szerepe van a szerencsének mint a skillnek, és egy idő után rászoktak olyan dolgokra amik 1v1-ben kifejezetten ártalmasak.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz DarthPeeter #24097 üzenetére
Ez map függő: ha közös bázisok vannak könnyebb bevédeni egy korai push-t mert közel vannak a seregek, aztán utána már tech előnybe lehet kerülni és visszavágni.
A külön bázisos mapoknál szerintem ez az 5-6 perces timing push kb olyan mint régebben PvP-ben volt a kötelező 4 gateway. Nem azért csinálják mert nincs skill, hanem azért, mert ha nem csinálják és az ellenfél viszont erre megy akkor veszítenek.
A külön bázisos mapoknál az se mindegy hogy melyik pozícióban kezdesz, ha külső bázist kapsz akkor egyértelmű célponttá válsz, míg a belső bázisokon viszonylag nyugisabb az élet. Nem mindegy hogy milyen fajjal vagy, Z-ként a külön bázisos map dupla szívás, mivel nem tud lefalazni az első push-al mindig a zerget szoktál beverni.
A team játék amúgy is elég hektikus, annyi a random faktor hogy igen sokféle játék kisülhet belőle, van hogy sorban jönnek az idegesítőbbnél idegesítőbb meccsek aztán van amikor meg tényleg hatalmas móka az egész, függetlenül attól hogy nyerünk vagy veszítünk.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #24100 üzenetére
A scoutot is mapfüggőnek gondolom: 3-4 fős team game-ben, random csapattársakkal, külön bázisos mapon ha nincs egyeztetett taktika az elején, akkor mire lescoutolod a 3-4 bázist és látod a korai agressziót már késő egyeztetni a társakkal hogy dobjanak el kapát-kaszát és pumpálják az egységeket közös helyre. Tegnap toltam pár csapatjátékot fórumos srácokkal, TS-el, már azt se tudtuk megcsinálni hogy 5-6 perckor közös pusht indítsunk, mindig valaki elkésett, nemhogy azt hogy scouting információra reagálva jó helyre rakjuk a közös army-t. Persze nyilván meg lehet csinálni ha már összeszokott a csapat, de randomnál dia-master szinten látok rá esélyt, alatta inkább a véletlen dominál.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Már megírták - ugyan angolul - de ez ne tartson vissza hogy zergre válts
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Letoltam vagy 10 1v1-et forge FE ellen új mapokon, érdekes dolgokra jöttem rá:
- 11 pool-al nem kerülök eco hátrányba P-hez képest, viszont biztonságos nyitás, a scouting probe érkezése után 10-15 mp-n belül veszem a linget 1 set ha nincs pylon, 2 ha van
- ha csak egy canonnal védi be magát a P akkor nem szabad dupla expelni, mert gyorsabban jön a 6gw timing minthogy átállnék unit gyártó üzemmódba
- viszont ilyenkor egy két bázisos roach-ling timing igen erős
- ha két bázison maradok, a bling drop és a destiny féle build is működik, de van pár fontos dolog ami kell hozzá: 1. igen jó creep terjesztés, a natural előtt végig creepnek kell lennni plusz nat-main összekötve 2. akár 4-5 spine + transfuse 3. lingek akik bufferelnek a spineok előtt és nem hagyják a sereget felmenni. 4. egyszerre rakom le 40-44 foodnál a 4 gázt, innentől iszonyat oda kell figyelni a gáz költésére, mivel nagyon durván jön és ha késik a tech akkor késik a drop / infestor.[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Köszönöm a bővebb kifejtést, pontosan erről van szó csak nagyon összecsaptam lefekvés előtt. Annyi kiegészítést kell, hogy ez nem a Spanishiwa féle 13h15p, mert ForgeFe ellen a hatch first elég nagy szívás még ha sikerül is drone-okkal megakadályozni a canonozást / 3 pylon-os falazást. Ezért a 11 pool sokkal biztonságosabb, viszont a szaturálás ugyan az, előbb a két mineral-line-t töltöm fel 16-16 dolgozóval és ezután hozom a 4 gázt. Ez persze ha a protoss csak eljátsza a fast-expet és 1 base agresszióra megy helyette akkor problémás lehet ezért az első lingekkel el kell kapni a scouting probe-ot hogy ne tudjon proxy pylont lerakni, aztán beállni a bázisa elé hogy lássuk mikor jön ki, az első ovit pedig a naturalja fölé rakni hogy biztosan tudjuk hogy elkészült-e az exp.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz h.adam.92 #24177 üzenetére
Így van ahogy rt06 írja, a lingek csak buffer a spineok előtt, a damage-et a spine-ok osztják. ForgeFE ellen nem kell korán speed ha nem all-in-re mész, de mire a 6GW kijön már a speed is meglesz de nem bírsz el 6GW-nyi egységgel ha a lingekkel akarsz kárt okozni, mert a spine-okat lefókuszálják utána meg nem tudsz mit csinálni bedarálnak. Helyette a lingekkel csak csipkedni kell ahogy jön a spineok felé, de mindenképp bent kell maradni előttük.
Ahogy iSonic is írja van egy timing mikor el lehet kapni a protosst speedling roach-al még mielőtt átmenne unit gyártásba és ilyenkor nem is szabad spine-t hozni mert azzal csak késlelteted magad, de ezt nagyon kell érezni, ha késel akkor a Sentry/Zea/Stalker bedarál mert erősebb gazdaság van mögötte.
Itt nagyjából összefoglaltam a tegnapi tapasztalatokat.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz iSonic #24182 üzenetére
Nyilván félnek, simán el lehet adni a forgeFE-nek egy kicsit késleltetett 4GW-t ha nem figyel oda a zerg, a protoss cancel-ezi az expet aztán jöhet a drone aprítás.
A dupla exp se automatikus, tegnap lejátszottuk kb 5x ezt a verziót és ha szaturálom mindhárom bázist összesen 3 gázzal, akkor a 6GW előbb ér be minthogy meg tudjam fogni.
Szerintem számolni kell a canonokat, és ez alapján eldönteni hogy agresszív vagy kapzsi nyitást csinálok. Persze ha a protoss csak egy korai canont rak, aztán csinál egy gyors stargate-et, chronoz egy voidray-t, azzal szépen meg lehet fogni a roach-ling támadást is, MC csinálta Idra ellen épp Shakuras-on.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
szomorú voltam mikor azt mondták hogy nem adják ki őket
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
GSL CodeA Qualifiers, a szünetben épp John the translator játszik, tegnap Cella-tól kapott tippeket Utána lesz Boxer és DRG meccs is.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
US szerveren randomoztunk, 1 base marine-raven-banshee all-in gyönyörűen működik low diamond P-k ellen. Ledobni PDD-t, aztán röhögni. Stalker nem tudja kilőni a bansheeket, az viszont csúnya dps-t oszt fentről, miközben lent a marine-ok aprítanak. Persze le lehet védeni, de nekünk működött.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Következő CodeA mezőnye, többek között Naniwa, DRG, Boxer, Jinro, Thorzain
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Az új brotoss harass taktika - Sentry drop
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz holydragon #24254 üzenetére
Így van, itt a TL topik ahol bővebben leírják a részleteket. A lényeg hogy ez nem nyitás, hanem egy mid-late game harass taktika, amit nem egyszerű megcsinálni mert jó mikró kell hozzá. Ahogy beindul a drop már az első sentry-vel csapatni kell az FF-eket nem szabad megvárni míg lerakja mind a négyet.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz concret_hp #24258 üzenetére
A "brood lord + overseer" brood lord + infestor akar lenni gondolom, blink stalker és HT, de a villám nem jó mert a broodlord masszív, helyette HT-val feedbackelni kell az infestorokat, stalkerrel meg a BL-ok aláblinkelni. Ha jut pénzed colora az se baj, a broodlingeket szépen takarítja és kicsit több időd van az akcióra.
mcwolf79 - hellion harass ellen hellion filter
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Elkezdődött az Assembly Summer
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Boxer vs Yellow GomTv-n.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Assembly Summer döntő perceken belül:
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Stefano streamet nezek, nagyon allat ahogy tolja
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Nem lehet ezt már idővel bírni, ma kezdődött a Blizzard EU Invitational, le is maradtam róla. Holnap lesz a döntő.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Az utóbbi hetekben elég sok 1v1-et játszottam, úgy érzem kezdek átállni team játékról és egyre jobban értem / átlátom a dolgokat. Persze még mindig nagyon béna vagyok, de élvezem hogy egy csomó dolog jobban megy. Eddigi tapasztalatok zergként plat szinten,
- P ellen 11p18h nyitás biztonságos, P reakcióját látva lehet akár még 1 expet is lerakni
- Z ellen 14g13p szintén használható, a korai pool-okat meg lehet vele fogni, a 15h-t pedig bűntetni
- T ellen 15h15p-vel ha nem close pozíció shattered temple, akkor nem túl bonyolult levédeni a bunker rusht, csak sok drone kell hozzá, 10-es scout és a natural fölött körbenéző ovi
- Shattereden a main mögötti sziklára rakott ovi = legális maphack, volt olyan ZvZ-m mikor a gyerek reportolt hackelésért, mert nem értette honnan tudom hogy mi történik
- Z/P/T gameplan midgame-re = infestorok, nemcsak az AoE sebzés miatt, de senki se szeret infested terrant aprítani, ahogy kiköpöm őket visszahúzzák a sereget, ezzel igen sok időt lehet nyerni ami zergként az egyik legfontosabb
- Scouting-nál az 5 perc körüli ovi létkérdés, de emelett fontos hogy a natural mögött eldugok egy linget hogy lássam mikor expel. Ez igen nagy segítség, mert rögtön tudni hogy kell-e aggódni vagy sem
- Csakúgy mint a natra, a harmadikra is érdemes linget rakni[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Jó írás az MLG-s Koreai Terran dominanciáról és a blueflame előretöréséről.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Eyesis #24348 üzenetére
Én megatonon szoktam bár nem ideális mert ha kilép valaki a csapatunkból akkor az extra income miatt az a játék már nem jó BO gyakorlásra.
BO tanulásra találták ki a YABOT-ot de nekem az túl száraz és monoton, bár biztos hogy hatékonyabb mint 4v4 megatonon bohóckodni
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #24376 üzenetére
Szerintem pont fordítva van, az 1v1 a jó móka, a team pedig inkább a görcsölés
Ahányszor elkezdek több v több-et játszani ladderen 2-3 játék után az élettől is elmegy a kedvem. Több vs 1 rush, lag, bm, stb. Ehhez képest 1v1-ben max egy ellenfél támadhat meg, és ha nyer az nem azért van mert én mindent jól csináltam csak a csapattárs budin volt miközben hárman lerusholtak ( igaz Aly? ) hanem mert én rontok el valamit, amire aztán a következő játékban tudatosan figyelek és kijavítom. Így lehet építkezni és egyre több apróságot megérteni és megtanulni a játékról. Team game számomra - főleg random társakkal - teljesen random dolog. Customben elmegy, mert ott aztán tényleg nem érdekel hogy ki nyer, de ladderen zavar.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz Kal-El #24432 üzenetére
Nem volt vele eddig semmi gondom - bár én Németországból játszom - de semmi extra latency-t vagy laggot nem tapasztaltam. Szerintem most, hogy le lehet tölteni az ingyenes multi verziót bárki kipróbálhatja mielőtt beruházna.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz h.adam.92 #24435 üzenetére
Koreaival nem tudod mert ahhoz helyi szociális szám kell amit nem lehet szerezni, viszont a Taiwainal igen, és az már hozzá van linkelve a Koreaihoz. Valahol olvastam viszont hogy játszhatatlan lassú.
Jut eszembe, ez az ingyenes verzió ki is lőtte a custom XelNaga gyakorlási lehetőséget, mivel hirtelen megtelt teljesen kezdő terran-okkal a pálya, utóbbi 5 meccsemenből 5 ilyen volt - bár aki önbizalmat akar növelni, annak most ajánlott XelNagára menni
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz h.adam.92 #24438 üzenetére
Én nem próbáltam, viszont TL-en ezt találtam:
http://people.debian.org/~paulliu/ROCid.html
Szólj ha működik kíváncsi vagyok.
edit - itt van egy step-by-step leírás is, lehet még jobb.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Eddig tartottak a külföldi remények Code A -ban
GSL Aug Code A RO32 Day 3
Jinro v Lucky 0:2
YuGiOh v ThorZaIN 2:1
SaSe v Sniper 0:2
Check v NaNiwa 2:0A jó hír viszont hogy van magyar GM játékos, ráadásul kettő!
21st nfteamBreach
37th nfteamStuntR[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz v2izzy #24518 üzenetére
Hi,
g1 - A terran nem expelt, te eco-ra költöttél ő seregre. Az eco előnyöd akkor realizálódott volna mikor megindult a push-al, de ehhez extra termelő épületek kellenek, különben pillanatok alatt felmegy a mineral-gáz. Szerintem +3-4 GW-t kellett volna leraknod miközben szaturáltad a második bázist. Másrészt azt mondják TvP-ben nem szabad megvárni míg beér hozzád a sereg, elé kell menni és ott összecsapni. Ha lerakja a PDD-t akkor hátrébb menni. Összességébe a makród jó, jó egységeket hoztál és jó fejlesztéseket is, ha a fenti két dolgot megcsinálod szerintem simán nyered a meccset.
g2 - Itt ugyanaz a hiba mint az előzőnél, ahogy beindul az income a második bázisról nem tudod költeni mert nincs elég GW/Robo. Itt mikor lescoutoltad a kompozícióját már viszonylag késő volt counterelni, meg annyira nem is vagyok képben hogy pontosan mivel lehetne. Ezeket az 1 base TvP terran támadásokat én elneveztem design push-nak, több variáció is van de mind úgy van kitalálva hogy szépen coutereli a standard GW-robo protosst. A PDD nullázza a stalkereket, a bansheek fentről eszik a sentryket, a többi már csak hab a tortán. Ilyenkor érdemes körülnézni TL-en hogy az adott push-t milyen unit kombinációval szokták fogni.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz _OldBoy_ #24520 üzenetére
Meg is találtam az ide vágó topikokat:
PvT raven,pdd,banshee tank marine
TvP Thor/Banshee/Raven/Marine push
Edit - újra megnéztem a replay-ek elejét, első meccsen korán elveszítetted a scouting probe-ot azzal hogy bementél a mineral line-ra, a másodikon pedig kimentél mielőtt bármi érdekeset látott volna. Pedig mindkét build elég korai második gázt hoz a gyors techeléshez, ami egy fontos információ lehet arra hogy nem biora kell készülni.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
ZvZ-be megdöntöttem az APM rekordomat 237 egy 7 perces ling bling őrület vége nem csoda hogy a végén teljesen kihültek a kezeim a sok adrenalintól
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Szerintem a mi szintünkön tényleg nem számít - illetve ha számítana már rég nem platinában figyelgetnék
100x többet számít a makró és hogy tudd mikor mit kell csinálni. Ezt csak poénból írtam, a ling-bling ZvZ eszetlen nagy klikkelés háború. Mostanában próbálok lassabban és tudatosabban játszani, de van hogy elkap az adrenalin és bepörgök mint egy őrült, aztán csak a meccs végén veszem észre hogy legfagynak a kezeim
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
Új hozzászólás Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)