- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #38700 üzenetére
egyik este próbáljuk már majd ki azt, hogy többen megyünk egy hajóra...
de még úgy is gyenge lesz ez az S1es torony... :|
-
Nathan Boggs
senior tag
ttamashu, van érdeklődőd az sc.hu fórumon
(#38701) Drenadar: jajah, jelenleg az az érzésem, hogy a leggyengébb NPC is jobb lenne a tornyokba, mint a legprofibb ember, még nagyon nehéz kezelni őket (igaz eddig főleg vadászok ellen használtuk őket, nagyobb hajóknál, amik lassabban mozognak, ki tudja, hogy mi lesz...).
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ttamashu
aktív tag
válasz Nathan Boggs #38702 üzenetére
Igen láttam. Köszi
Hogy a multicrew dologba is belevauzzak, egyelőre amit láttam tartok tőle, hogy jó része a legénységeknek NPC lesz.
CR túlbecsülte, hogy hányan lesznek egy hajón PC játékosok.Persze még lehet hogy változik ez, de per pill elég jó befektetésnek érzem az 1+n csomag vásárlásával kapható n számú rabszolgát.
Mondjuk nekem "csak" 2 csomagom van, tehát egy gyapotszedő NPC-t kapok majd, lehetne még egy ilyen akció mint az AMD-s volt, akkor igazi déli birtokot csinálnékViszont ez lehet hogy megoldja a játékos/hajó arány problémáját, amit már tárgyaltunk, hisz így akkor a 200-500 dodó közötti hajókra mégsem fog beülni 4-5 player, hanem 2, max. 3.
Tea az élet!
-
mettek
addikt
válasz ttamashu #38703 üzenetére
ez a multicrew dolog ott bukik meg ahol az összes csapat alapú játék, hogy az emberek nagyon ritkán tudnak együtt, egyszerre játszani. Ha van egy-két haverod, lehet hogy 1-2 hétig meg tudtok beszélni egy időpontot de aztán ez borul....megunja, család, egyéb teendők, meló, másik játék stb... Meg ha valaki megvesz egy ilyen komoly űrszimet, nem hiszem hogy egy panelt akar benne bámulni amin az energiát tudom szabályozni. Én legalábbis tuti nem ezért venném meg. Előbb szenvedek el a kis aurorámmal, minthogy panelt kezelgessek. Szóval kelleni fognak az npc-k.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
veterán
-
Malibutomi
nagyúr
-
ttamashu
aktív tag
válasz mettek #38704 üzenetére
Ezt azért nem gondolom, eddig minden MMO játékomban összetartó csapatokat tudtunk összehozni. Persze nem heti 7este volt ott mindenki, hisz munka, család, egyéb hobbik, vagy akár betegség közbejöhet, még ha kedve is van játszani.
Meg persze fluktuáció is lesz, hisz van aki kiég, más kezdi lekötni. (Ilyen még egy munkahelyen is van, pedig ott fizetést kap az ember )
Ezzel a részével nem hiszem hogy gond lesz.
A panelnézegetős részben viszont egyetértünk az emberek nagy része nem fogja kedvelni hosszabb távon. Viszont mikor fontos lesz pl nálunk nagy guild trade esetén, teamspeaken ott lesz a jó társaság így alkalomadtán szerintem bárki hajlandó lesz beülni.
Tea az élet!
-
veterán
válasz ttamashu #38707 üzenetére
"az emberek nagy része nem fogja kedvelni hosszabb távon"
Mondjuk tegyük hozzá hogy ezt mondták az mmo-kban a nyersanyag farmolásra is, aztán mégis csinálják Ha meg jó a csapat, akkor még bőven el is lehet lenni mellette[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Azért a panelnézegetés várhatóan nem annyi lesz, mint ami most van, ha ügyesek, megcsinálják azt is jóra és élvezhetőre.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #38708 üzenetére
Teljesen jogos, az sem épp mozgalmas melóEnyémek közül 12 emberrel sikerült már TS-en is beszélnem, ezen tapasztalat alapján meglesz a hangulat
Tea az élet!
-
bladex73
aktív tag
válasz ttamashu #38707 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy egy közös szállításnál a segítők gondolom a áruba befektetett összeg arányában, hozzáadott érték lásd saját hajó arányában kap valami részesedést ami motiválja az illetőt, hogy sikeres legyen az akció. Innentől kezdve azt csinálja az ember amire szükség van. Jól ki kell találni majd a rendszert, hogy igazságos korrekt legyen. Persze erre még bőven van idő, és sok mindentől függ. Mindenki fog valamire gyűjteni, hajóra fegyverre stb ezért ez egy fontos része lesz a közös játéknak, főleg ha tényleg benne lesz a játékban a hajók öregedése. Én nem bánnám ha ez kimaradna. Kellemetlen lenne ha le kéne selejtezni idővel egy drága hajót mert már nem lehet rendesen megjavítani.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz bladex73 #38711 üzenetére
Erről már beszéltek és az amortizáció szintje (nem a sérülés) sosem lenne olyan, hogy selejtezni kellene a hajót, sőt szerintem inkább csak kinézetben fog jelentkezni.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Volfram42
senior tag
INN-re összeszedett Devchat-et olvasva ez megragadta a figyelmemet.:
CIG Matt Sherman (13:05:48): No, Insurance won’t start until the full PU is running.
CIG Matt Sherman (13:06:05): And even then, it’s planned to be run against a /played value, not just real-time lapse.
CIG Matt Sherman (13:06:39): Ya, so 6mo insurance would equal 4320 hours of played-time.
CIG Matt Sherman (13:07:06): Part of why CR has said the 2-3yr insurance would effectively be a lifetime for most players.
CIG Matt Sherman (13:07:28): Like 3yr insurance would cover ~26,000hrs of playtime.
CIG Matt Sherman (13:08:31): You can’t physically log 3 linear years of playtime into 1 real-time year…
Magyarul a lényeg.: A biztosítás játékidőt fog számolni nem valóst. Ha van 3 év biztosításod a nagyjából 26.000 óra.
Így nézve tényleg elég még a két hónap is. Durva.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #38714 üzenetére
Az elejétől kezdve mondták, hogy nem lesz olyan nagy jelentősége neki. Csak senki nem akarta elhinni.
EVE-ben se nagyon emlékszem arra, hogy valaha lejárt volna a biztosítás. Előbb pukkantam vagy cseréletem hajót. Bár azt nagyon hamar három vagy négy hónap után abbahagytam.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PhilBrick
őstag
válasz Volfram42 #38713 üzenetére
Olvastunk már erről is többfajta ötletelést tőlük. Például csak ingame ketyeg, de gyorsított ingame idővel is.
Egyébként meg a jelenlegi Voyager Direct árak alapján az alap hajó értékének többszörösét lehet felszerelésre költeni. Na ezek lesznek a valódi veszteségek, nem a váz.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Volfram42 #38715 üzenetére
Azért van némi különbség a "nem lesz olyan nagy jelentősége" és a "NONE" között.
Ezzel így teljességgel elértéktelenítették az LTI-t. Abszolúte. Elég érdekes gesztus, főleg a korai backer-ek felé.
(#38716) nowan: Ezért is mondtam anno, hogy nem lenne semmi extra, ha az LTI-t kiterjesztenék nonsec-re is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
grHawk
aktív tag
válasz mettek #38704 üzenetére
Ne haragudj, de a hozzáállásod nagyon nem vall tapasztalt látásmódra. Nem ismerlek, de a hozzászólásodból úgy ítélem nem sokat játszottál nagyobb társaságban klánban. Az én véleményem az, hogy - ha jól emlékszem - azt mondták, hogy lesz a játékban egy szabadon értelmezett "LFG" rendszer. Egy munkaközvetítő modul, ami a játékosok felajánlott munkalehetőségére való jelentkezést segítené. Így nem feltétlen kellenek haverok, mert egy átlag (általad elvált referencia értékelést kapott) játékost is felvehetsz, előre meghatározott fizetésért. Bár én társaságban játszottam mindig, haverokkal körülvéve és habár mindannyiunk életében vannak változások, a közös órákat mindig összetudtuk hozni. Mikor klánban voltam anno WoW-ban, ott detto összehoztuk az embereket. Ott mondjuk volt egy minimális elvárás az aktivitásra, de ismerve a játék felajánlani készülő endgame tartalmait, valószínű, sőt biztos, hogy lesznek elvárásos regular klánok. Tehát, ha nem feltétlen akarsz haverokkal játszani, vagy valami módon gátolva vagy benne, akkor ott az LFG rendszer, ha haverokkal akarsz játszani, akkor megoldjátok. Ha klánnal, akkor meg a klán megoldja. Az életképtelen társulások a való életben sem tartanak sokáig. Azt viszont, hogy te úgyse kezelnél képernyőt, ahelyett hogy szabadúszóban auroráznál, hát én kicsit önző hozzáállásnak látom. És ne magadból indulj ki. Én pl. pont élvezném ezt, és az is lehet, hogy míg nem tudok egy megfelelő alapot/hátteret önerőből biztosítani, addig elvállalok majd multicrew feladatokat. A kockázat nem az enyém, fizu fix, én döntöm el vállalom-e. Szerintem játékos szemmel tekintve ez könnyű lehetőség a pénzszerzésre.
Szerintem. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz mettek #38704 üzenetére
Én évekig HP csíkokat nézegettem heti 3-5 nap, napi ~3 órán keresztül Wowban 25-40 fővel. A tájat és a környezet ezalatt nemigazán jegyeztem meg, csak a trutyik színét, amiből ki kell állni. Mégis élveztem a dolgot, különben nem csináltam volna annyi ideig. Manapság már nem fér bele, de én letudom annyival, hogy már nem én vagyok a célközönség.
Amúgy meg annyi lüke szimulátor van manapság, lásd farming simulator. Van akinek ez a melója, van aki ezt szereti játszani. Miért ne lehetne olyan gamer, akinek a potméter tekergetés a fétise?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Diopapa
addikt
válasz CactuS #38719 üzenetére
Jah, mint pl az Euro Truck Simulator rajongók között is meglepően sok a kamionsofőr. Ki gondolná, hogy még szabadidejükben is ezt akarják csinálni?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #38717 üzenetére
Igen, én is erre akartam utalni. Nincs LTI-s hajóm, sőt mind a Herald, mint a Connie 2 hónap biztosítással van csak, de ezek szerint akkor ez az első 1500 órában elég is lesz. League of Legends-be szerintem 3 év alatt nem toltam ennyit, pedig minden nap játszom. Napi átlag 5 órával is majdnem egy év, pedig ez szinte a leggagyibb biztosítás. Azt lehetett tudni hogy az LTI nem ér többet mint egy kb 1-2 éves biztosítás, de azért hogy egy 1-2 hónaposnál se érjen különösen többet, az megint más dolog. Mert akkor kb mondják ki hogy mindenkinek van LTI alapbiztosítása, és az extrákért kell ingame fizetni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #38721 üzenetére
Gyanítom a játékon belül vásárolt hajókon nem lesz alapból.
A rengeteg Aurórás támogató nem hinném, hogy nem fog hajót cserélni.
Sőt én is biztos, hogy fogok. Szerintem mindannyiunk. Akkor lesz érdekes, ha meg kell rá venni a játékban.
Szerintem nincs ezzel gond. Mint említettem EVE-ben se járt le soha, de az új hajókra mindig vettem és nem volt olyan vészes. Amikor pukkantam akkor jobban aggasztott az a rengeteg felszerelés amit rápakoltam. Fogtam a fejemet, hogy oda a sok Tech II cuccom. Azok sokkal többet értek a hajónál. Ha jól emlékszem akkor volt olyan is ami többet ért önmagában, mint a hajó. Ahogy nowan is írta itt is tuti ez lesz.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
huncut07
csendes tag
válasz Volfram42 #38722 üzenetére
Én úgy emlékszem Chris azt mondta a felszerelésre is lehet majd ingame biztosítást venni.Innentől meg az, hogy LTI-s a hajó vagy sem nem sokat számít.Max egy kis kényelmi előnybe kerül akinek ilyen hajója van, de amint lecseréli az sincs.
Nagy volt a felhajtás az LTI miatt, hogy akik anno tudtak ilyen hajókat venni mekkora előnyben lesznek, és erre többször kitértek a devek -köztük Chris is-, hogy ez csak egy gesztus értékű "előny" amivel -többek között- az első támogatóknak megköszönik a támogatásukat.Sokan, úgy tűnik, GOD mode ( szerűséget ) láttak az LTI mögött, de erről szó sem volt.Magam is egy LTI-s Aurora birtokosa vagyok, és ha kész lesz a SC, plusz a SQ42, és 60-60 dollár lesz majd a kész játék, szerintem nagyon is örülni fogok, hogy mindezt 40 dodóért megkaptam - meg sok kis apróságot az évek során-, nem hogy panaszkodjak, hogy az LTI nem jelent óriási előnyt az újabb játékosokhoz képest.Eleve olyan előny amit pénzért megvehettél vagy megvehetsz a SC-ben, ellentétes az egész SC Chris által megálmodott szellemével.
Ha jól értettem, maga a biztosítás (egy minimális összeg) is csak a beleélés támogatásáért kerül a játékba, és nem azért kell majd "turretes", meg "panel nézegetős" másodállást vállalnunk, hogy az Auroránk kötelezőjét kifizessük.
Tehát, ahogy írtad te is, a kezdő hajót lecserélik az emberek, onnantól meg játékon belül veszi meg a biztosítást.Ha meg nagyobb hajója van az embernek, akkor meg lehet el lesz vele 2-3 évig is, és mellé vesz majd más feladatra való hajót.Így már van egy kis haszna az LTI-nek, de hát ha valaki több száz dollárral támogatta a játékot -amikor még semmi nem volt belőle- nem kell irigyelni tőle, hogy 3 havonta nem kell neki mondjuk 2000uec-t fizetnie. -
ttamashu
aktív tag
válasz huncut07 #38723 üzenetére
Én is úgy okoskodtam, hogy nagy hajóra jó lenne LTI, ha relatíve olcsó is lesz a csomagban foglalt után hosszabbítani, nagy hajóra valószínű arányosítás miatt mégis számottevő költség lesz.
Viszont ez már elbizonytalanít engem is, lehet hogy az Archimedes helyett az AMD csomagra kellene ráültetnem a Banu upgrade-em aztán megmaradna 55$-om, lehet hogy ha jön valami kis aranyos hajó ami "MUSTHAVE" akkor beáldozom az LTI-t érte.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
huncut07
csendes tag
válasz ttamashu #38724 üzenetére
Amit mondasz igaz, nagyobb hajó arányosan nagyobb biztosítási összeggel jár, de azért a termelt pénz is nagyobb.Egy Orion jóval több nyersanyagot tud kitermelni (és hatékonyabban) mint egy bányászatra átalakított Cutless.A biztosítás -mint írtam- csak egy elenyésző összeg lesz, és csak egy része a fenntartási költségeknek (üzemanyag, landolási díj, lőszer, hangár bérleti díj - ha több hangárt is akarsz) és ezek együttesen sem lesznek hatalmas összegek, mert ki élvezne egy olyan játékot ahol azért kell játszani, hogy a csekkeket be tudd fizetni.
Mind ezek a realitás érdekében lesznek benne, hogy minél "való világszerű" legyen a 'verse. -
csiak
tag
Sziasztok. Szeretném kipróbálni a játékot, és a magyar leírások ebbe a topicba vezettek.
Elolvastam az off bevezetőt, és nézelődtem a neten kezdőknek szánt faq-k és leírások után, amiket többnyire el is olvastam.Még is az lenne a kérdésem, hogy regisztráció és vásárlás előtt melyik lehetőséget ajánlanátok a csomagok közül, illetve, hogy van e jelenleg a hivatalos oldalon lévő ajánlatoknál olcsóbb, vagy jobb ajánlat, esetleg spec referral code, a jobb indulást tesz lehetővé?
TS-en vagy IRC-n megtalálhatóak a magyar játékosok esetleg?
Köszi előre is!
"Sok loot disznót győz!"
-
ttamashu
aktív tag
Üdv köztünk!
Speckó referral kód pl ez: https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-NDFY-JTFS
Ha ezen keresztül regisztrálod az accountod 5000UEC-cel a tarsolyodban indulsz.TS van, de a játék még nagyon korai, kevés a lehetőség benne így MÉG nem rendszeres az ott tartózkodás.
Címe: kistoth.hu:9987
Jelszó nincs
Szobák közt mozgáshoz viszont kellett alkalmaznunk jogot, trollvédelem gyanánt ezt akárkit találsz is fent tud adni.Szerk.: TS mozgáshoz küldtem privilege key-t privátban!
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
warcat
veterán
-
bladex73
aktív tag
Úgy látom elindult az új PTU. Még nem tudtam felrakni mert reggel láttam. Ha valaki megnézné, és leírná röviden mit javítottak, bővítettek azt megköszönném.
-
-
bladex73
aktív tag
válasz Nathan Boggs #38730 üzenetére
Okés, csak én nem arra lennék kíváncsi mi a legjobb dolog, hanem az összes említésre méltóra.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz bladex73 #38731 üzenetére
Ez a 2.1.1, szóval nem nagy patch, főként hibajavítások, meg balance próbálkozások. A reddeitről van link a patch notes felé.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
EFRM
tag
válasz bladex73 #38731 üzenetére
Arena Commander Module:
Balance/Tweaks:
Components
•Improved the overheat rate of the Revenant Gatling gun, so that it will go longer before overheating.Ships
•Slightly reduced the overall maneuverability of the Vanguard Warden.
•The Vanduul Glaive now has cruise speed of 1080.
•The Vanduul Scythe now has a cruise speed of 995.
•The Vanduul Glaive has received a significant increase to ship health.Fixes:
Gameplay
•Fixed an issue where enemy Vanduul AI ships would spin out of control when killed and only despawn on hitting the simulation boundary.
•Fixed an issue where damaging or destroying a Vanguard Warden was not awarding points in Arena Commander.Ships
•Fixed the position of the radar globe in the Vanguard Warden ship HUD.
•We are temporarily changing the Vanguard to use one shield at 6x current strength, to closer mimic its final function. •This is temporary as the tech for the six-shield set up the Vanguard will have in its final iteration is not yet implemented in 2.1.•Fixed an issue with the Cutlass Black and Retaliator turrets, where the weapons were misaligned and not correctly attached to the turret mounts.
User Interface
•Fixed an issue where the central MFD information was offset from the ship HUD on the Vanguard Warden’s screen.Persistent Universe:
Additions:
Gameplay
•Increased the maximum player count in Crusader from 16 to 24. •The maximum player ship count in the instance is still locked to 16 while we gather data.Fixes:
Gameplay
•Fixed a bug that caused all doors in ArcCorp and Million Mile High club to break.Technical
•Fixed a number of server and client crashes. -
Diopapa
addikt
válasz Nathan Boggs #38730 üzenetére
Csak épp mégsem..
"The maximum player ship cap in the instance is still locked to 16 while we gather data."
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Drenadar
Topikgazda
válasz bladex73 #38736 üzenetére
Elkezdtem ide neked lefordítani, de feladtam sorry.
nincs benne semmi jelentős... ide oda állítgatta pár dolgot, meg fontos bugot kijavítottak mint pl a vanduul hajó és a "szimulációs határ" találkozása...
tényleg csak az a lényeg, hogy most már többen fent lehetünk, meg talán az hogy állítólag már nem lesz annyi kifagyás a szerverről... vagy mi.
-
Nathan Boggs
senior tag
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Nathan Boggs #38742 üzenetére
Dolgoznak a prowleren és Matt Sherman elkezdett dolgozni a 890 tech-design-jén, jelentsen ez bármit
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Nathan Boggs #38743 üzenetére
Nem tudom szerkeszteni az előzőt sajnos, de itt állítólag leírják, hogy hogy kell pl. mobilt beizzítani, hogy arról menjen a pajzs. Kell lassan vennem egy tabletet...
És a Sneak Peekben is jó "kis" dolgot mutatnak Jééj, ez az év fergeteges lesz...
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Bibgr0
aktív tag
Gillian Anderson interjú és hát...Alienek :-D
[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
SunMount3r
nagyúr
Hello!
Azt kérdezném, hogy várhatóan minimum milyen proci és videokártya kell majd a High beállításokhoz, hogy röccenés mentesen vigye a végső játékot? (30FPS minimum). Intel-ben és Nvidia-ban kérném szépen az egységeket.
Köszi!
-
Diopapa
addikt
válasz SunMount3r #38748 üzenetére
Fogalmunk sincs.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen