- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Egyik cimbormám csináltatta meg a kispolskiján.
Plusz ő még alkohollal tankolta, hogy enjen mint az állat.
Addig addig piszkálgatta, míg egyszer az autópáján szétrobbant a motor.
A lendkerék nembírta kettétört és mindent szétvert.
Szóval csak ésszel ezeket az átalakításokat.Renault power
-
rob210
nagyúr
Olaj fogyasztás az nagy valószínűséggel hengeren belül történik, ha csúnya a füstje akkor motoron belül fogy.
Ha a füstje nem csúnya akkor lehet, hogy spontán valahol elszivárog.
Ezt jó volna tudni, de jelzem mind a két esetben zsebbenyúlós a javítás rendesen.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát valahol elengedi az olajat, akkor meg szét kell szedni a motort.
Álltalában 10.000.- csak az, hogy szétszedik a motort ennyit kérnek érte.
Plusz jönnek az alkatrészek.
Ha bent eszi akkor gyűrűk plusz gépműhely.
Ha enged valahol akkor még több is lehet, mert szimeringek csapágyak, plusz gépműhely.
Illetve van egy lehetőség ami viszonylag olcsó, ez pedig az, ha a dekni tömítésed vagy a leeresztő csavarod-nál ereszt.
Akkor egy dekni tömítés vagy csavar csere alátéttel együtt.
Azok pár ezerből megvannak.
Ha akarod olajcserével, ha nem akkor rátöltéssel.
De ezekhez az olajat minden képpen le kell cserélni.
Állagától színétől függően csere.Renault power
-
rob210
nagyúr
Olajdekni tömítés csere volt olajcserénél.
Na az pont elég is hozzá, ha valamelyik csavart nem jól húztátok/húzta meg aki csinálta.Nyomatékkulcsal kell ugyebár visszahúzni a csavarokat.
Szóval én a helyedbe leparkolnék a kocsival, alátennék egy kartonlapot 1 napi után ha kiveszed és nincs alatta cseppenés, akkor az rendben van és akkor belül keresendő a gond.
Egyébként olajfolyás nincs a motor külsején?
Valahol nem köpi az olajat?
Ilyenkor érdemes mosóban lemosatni a blokkot és utánna menni vele egy kicsit.
(nagyobb fordulaton)
Aztán kiderül mi van vele.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát a lengéscsillapítónak ehhez semmi köze.
Ez az amit már írtam a favroit betegség.
Ki kell cserélni a szilenteket, valamint az sem árt ha egy futóműveshez elviszed és beállíttatod a kerékösszetartást.
A Szilenteket párban cseréld darabja 980.-
A toronycsapágyakat is megnézheted, de nem hiszem hogy az lenne.
Az inkább csak addig okoz gondot amig a kormányt tekered.
De a csapágy gond hamar kiszürhető.beülsz az autóba és balra alászeded koppra a kormányt, utánna elkezded óvatosan lassan csavarni jobbra, mint ha jobbos kanyart vennél be.Ha hallasz egy halk puffanás vagy pattanás szerű hangot akkor javaslom az azonnali toronycsapágy cserét.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ha megnézed egy komolyabbtuning szett is tartalmaz középső dobot.
Amiben más az a cső átmérője.
Ezért beszélünk 50-es 60-as rendszerekről, amit én is merek ajánlani a favoritra.
Csak hát ezek a rendszerek 60.000.- körül mozognak.
Igaz nem csökkentik hanem kábé 4-5 lóerővel emelik a teljesítményt.
A speciális kialakítás miatt gyorsabban távozik a gáz és így jobb az égés.
A középső dob kihagyásával erősebb öblösebb hangot kapsz, de nincs meg a kellő folytás.
Valamint van olyan ember aki szereti a csendes de sportos autót(pl.:én)
Renault power
-
rob210
nagyúr
Mert az újabb autók benzintartálya rekeszes.
Azaz vannak benne terelő lemezek, hogy ne lötyögjön benne a benzin annyira.
A favoritban nincs, ha csak nem cserélsz tartályt semmit nem tudsz vele csinálni azon kívül, hogy megszokod a jelenséget, vagy nem rallyzol a kanyarokban:-DRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz macimisi #790 üzenetére
Hát így jobban átgondolva a te esetedben, ez nem lehet bimetál.
Ha időközönként rendszertelenül csinálja, akkor két dolog lehet.
Farsot szív az autó. Azaz meg kell nézni, a karburátor talpat.
Módszer: beindítod az autót, ha nincs alapjárat akkor megkérsz családtagot havert, üljön be indítson és tartsa a fordulatot 1000/percen. Ha ez se megoldható akkor kitámasztod a gázbovden házát úgy hogy egyenletes fordulat legyen.
Utánna Megállsz a kocsi előtt leveszed a légszűrőházat és a karburátort megfogva megmozgatod jobbra balra előre hátra.
Irányokat betartva egyszerre egy irányba. (tehát nem megrángatni kell össze vissza.)
Ha nem változik a fordulatszám a hangján lehet hallani illetve nem hallasz szívó hangot akkor kizárható a karburátortalp.
Akkor még a vákuum csövek lehetnek amik időről időre kirepedeznek és kilágyulnak.
Lehet nincs kirepedve de ha kilágyul az se jó, mert egyszer kétszer nagyobb gázadásnál, összetapad és akkor meg nem kap elég levegőt.
Igazság szerint sok mindentől függ.Az első egyébként továbra is azt mondom legyen a tisztítás.
Mert az időről időre felkavarodó kosz a karburátorban okozhatja az időszakos alapjárat vesztést.A karburátortalp 4800.- a vákuumcsövek pár száz forintba kerülnek.
A tisztítás meg ingyen van.
Te is meg tudod csinálni otthon.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hány amperes az aksi?
Az önindító nem tud megszorulni, maximum nem húz be a bendix, de annak szar hangja van.
Hánszor indítasz amire lemerül?Én egy 75A/h ás bannert tettem a golfba de ha kell azzal akár haza is önindítózok
Szerintem az akumlátor hamar elveszti a töltöttségét.
Vagy valami más dolog miatt nem indul az autó és sokat indítózol.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor tisztázzunk valamit lehet, hogy az aksi jó, csak kevés.
Én spec 50 A/h alatt nem is tennék aksit a kocsiba.
Az enyém minusz 15 fokban is fog annyi feszt tartani hogy beinduljon a kocsi.
A tiéd minusz 15 fokban egyszer sem fogja megtekerni a motort.Próbáld ki hogy este beviszed az aksit a melegbe, feltöltöd.
Reggel a hideg autóba beteszed és majd figyeld meg a hatást ugy fog indulni a kocsi mint a kisangyal.Renault power
-
rob210
nagyúr
Kellemes Ünnepeket a topik látogatóknak
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát minden vezeték megy valahova, csak úgy nem lóg egy vezeték sem.
Az a baj, hogy én a 120-asba nem vagyok túl járatos, csak egy párszor láttam szétkapva, hülyeséget nem akarok mondfani neked.
A hengereket magad is le tudod ellenőrizni, hogy mennek-e.
De én nem hiszem, hogy ott a pipákkal lenne gond.
Az nem elképzelhetőbb, hogy a gyertyákat köpdösi be, a túlzott olaj és benzin fogyasztás következtében?
Azt sokkal elképzelhetőbbenk tartom, mint hogy egyesével tönkremennek a pipák.Még valami a gyujtás rotorod és az előgyujtásod be van rendesen állítva?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Elállítódni nem tud, de elégni elpattanni, eltud.
Nekem azért ment szarul a golfom mot pár hónapja, mert hengerfej tömítés csere után elforgattak 180° al a vezérlésemet ment az autó.csak nagyon szarul.
Mint kiderült ennek következtében a rotorom is rommá olvadt.
Szétszedtük megcsináltuk haverral el ne kiabáljam azóta sincs vele semmi bajom.Akinél volt az autó az a hengerfejezést nagyon szépen megcsinálta, de a vezérlést elk.rta rendesen.
Nem baj ketten összehoztunk egy egészet.Ami neked fontos, hogy nekem is dadogott a kocsi nem húzott, olyan volt mint ha időnként hol ez hol az a henger kihagyna.
Hát nekem a rotor volt a hibás, ami az elállítás miatt ment tönkre.Renault power
-
rob210
nagyúr
1 a szivató a bimetál miatt nem megy nagy valószínűség szerint.
Lehet egyébként az is, hogy el van szennyeződve a karburátor.Enyhébb időben, vagy nagyobb hidegben nem megy?
A fordulatszámmérő bekötése nem csak annyi, hogy kicseréled a műszer egységet.
Vagy külön álló fordulatszám mérőt akarsz beszerelni?Renault power
-
rob210
nagyúr
A piacon kapható legjobb legmegbízhatóbb gyertyák.
Én is ilyet tettem a golfba a bosch helyett mert az egy nagy sz.r.
Úgy veszem észre a bosch már csak név nem minőség.A gyujtókábel elosztófedél pipa rotor TESLA ez a legjobb választás.
Nem keményedik ki nagyon jól vezet bazi hidegben is.
Nem sokkal drágább mint a többi gagyi.Ha van ismerős Párkányba menet nagyon jól be lehet vásárolni a kocsihoz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #846 üzenetére
Na hol is kezdjem.
A hütővíz fogyása jelzi biztosan a hengerfejességet.
Ha fogy a víz a kocsiból és úgy fúj fehér füstöt akkor tuti hogy hengerfejes.
Az olajat nézd meg milyen van benne. Ha tejeskávé színű akkor hengerfejes.
Ha a vízben van olaj kiegyenlítő tartályt nyisd ki akkor hengerfejes.Ha ezek nem állnak fenn akkor inkább rég volt az autó használva és azért fújt fehér füstöt.
Nekem van hogy 300kilóméter után is fehér füstöt fúj a golf.
Hideg párás időben ezek az autók ezt produkálják.Következő
Na akkor a generátornak semmi baja! ezt szögezzük le akkor ugyanis 2000-es fordulaton sem lenne világitásod rendesen.
Az ékszíjat nézd meg az valószínüleg alapjáraton csúszik és ezért nem ad le elég feszt a generátor, vagy alacsonyra van beállítva az alapjáratod.
Üresben gáz nélkül 800-900között kell hogy legyen egy normálisan beállított favorit fordulatszáma amin a generátor megfelelő feszt termel. (itt kicsit mosolyogtam is 5000-es fordulatot ezzel az autóval sose fogsz elérni ott már kinéz a dugatyú a hengerfej tetején )
Szóval a ford mérőd nem biztos, hogy jól mér.Következő
A szélvédő mosó fújókáit egy egyszerű varrótűvel be lehet állítani beleszúrod a nyilásba és addig mozgatod amig jó helyre nem fúj.
A tartályban nézd meg mennyi folyadék van az nagyban meggyorsitja a reakció időt ha nem egy deci van a tartály alján akkor nehezbben kapja már fel.köv:
Intervalum kapcsoló beszerelése autósbolt 980.- intervalum relé. a biztosíték táblába be kell nyomni oda ahol a hajlított lemez köti össze a lábakat egy ilyen van a bizt táblán onnantól az alsó állása a bajusz kapcsolónak a szakaszos törlés lesz.
A végálás már macerásabb azt javaslom nyáron csináld meg mert szét kell szedni a motort ahol a csuszkákat szarul tették vissza.köv.:
Szét van kopva a kuplungtárcsád gyalázatosan és valószinűleg már fém a fémmel érintkezik.
Tárcsacsere azonnal.
Illetve tesztelése a következő képpen:
Kuplung kinyom kézifék behúz 2-esbe teszed a kocsit nagyon óvatos lassú kuplungcsúsztatással engeded fel a pedált közben 1500felett tartod a fordulatszámotde 2000alatt ebben a tartományban gázpedállal tartod az értéket.
Ha elindul az autó akkor a kuplung jó ha lefullad akkor tárcsa csere.A hang azért van mert csúszik a kuplung tehát beállítani minden képpen be kell.
Azt hiszem mindenre írtam választ.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ez egyálltalán nem szivató hiba.
Koszos a karbi alapjárati fúvókája és amikor áll az autó leülepszik a kosz.
Amikor mész vele annyira áramlik a benzin hogy tisztuloj egy kicsit és tud használni.
Egy alapos karburátor tisztítás után ez a jelenség meg fog szűnni.
De javaslom a tisztítás közben a benzin szűrő cseréjét is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Itt egyébként megtaláljátok az eltűntnek hitt dokumentumot
Renault power
-
rob210
nagyúr
valami biztosíték ott nem lesz jó, vagy rosszul érintkeznek az izzók és nem ég az összes.
Mert a favoritnak kifejezetten szép zöldes szemkímélő fénye van amit már szürkületkor is jól lehet látni.
Nappal avlóban semmi nem látszik a világításból de akkor nem is kell:-DRenault power
-
-
rob210
nagyúr
Jó dolgok ezek, de itt most ez nem lehet hiba mert a kinyomó akkor zörög csörög amikor lenyomod a pedált.
Ő azt írta, hogy terhelés alatt ad ki hangot, valamint hogy mélyen van a kuplung.
ez mind a tárcsa kopottságára utal.
Ha így jár kel vele akkor a szerkezet is cserés lesz mert szétveri.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #888 üzenetére
Az értékrk megfelelőek a sebességhez, de hogy mitől megy neked 5000Környékére azt nem tudom, lehet hogy maga a fordulatszámmérő hibás.
Én 4600ig tudtam kihuzatni a vecsési elkerülőnél ott ment a kocsi végsebességet 157Km/h át.De életveszélyes hangja volt már úgy pörgött mint a barom.
Az autód sajnos hengerfejes azon nincs is mit nézegetni.
Ha ilyen távon ennyi hűtőfolyadék elmegy akkor ott csúnyán át van égve a hengerfej tömítés.
Vidd csak vissza ha beválalta csináltassa meg, mert az is 15.000.- / 3500.- sikolnak 2240.- a tőmítés, plusz a vezérműtengely tömítés a szelepfedél tömítés 10.000.- a munkadíj.
Akkor még kicsivel több is mint 15.000.-Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #887 üzenetére
A szivatónak örülj, hogy ki van vezetékelve, bovdenezve
Csináld meg úgyhogy ízléses legyen és használd egészséggel.
Skoda betegség a bimetál szétégése ami iszonyat fogyasztást tud eredményezni.
Így meg te szabájzod.
Bemelegszik 2 perc alatt a motor és vissza lehet tolni isten ugyse én télen is 6.7 literrel jártam, ami nagyon jó fogyasztás.
Most a golfom 8.5l fogyaszt igaz ez 1.6-os de akkor is.
Szóval jó az a kigányolt szivató, csak csinosítsd ki.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Demót kapott a Steel Seed (PC)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- Politika
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ingyenes az Epic Store-ban a Redout II
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...