Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    Naszóval tegnap megjött az UE40D5000-es TV, és az itt olvasottakkal ellentétben beszarás milyen király TV. :D Persze nem vagyok TV fetisiszta, de átlag igényhez átlag pénzből átlag felhasználásra szerintem tökéletesen megfelel.

    Sokan kérdeztétek, hogy van-e tapasztalat a MegaDigital Webáruházzal kapcsolatban. Nos, innen lett beszerezve a TV elég kalandos módon. Megpróbálom a szubjektivitást mellőzve, objektíven leírni a tényeket, aztán mindenki azt szűr le belőle amit akar.

    Történt, hogy 2011.10.03.-án megtaláltam neten a MegaDigital áruház ajánlatát, miszerint 128.900Ft a készülék. Ismerem az ilyen import cuccokat, ezért egy gyors telefont dobtam, hogy minden rendben van-e a garanciával, milyen termék, stb. Minden rendben történt, hivatalos nemzetközi 3 év garancia, új, bontatlan cucc. Mivel nem egyedül döntöttem a kérdésben, így megegyeztem vele, hogy 2011.10.07.-én visszahívom, hogy akkor ténylegesen indítsuk a rendelést. A határidőre először az volt a válasz, hogy most a 32-es méret a sláger, a 40-esből lesz raktáron. A visszahíváskor már 1 hetes szállítási idő volt említve, de ez még simán benne van az ember tűréshatárában. Az első verzió az volt, hogy 2011.10.14-án kap új árukészletet, azt 10.17.-én tudja postázni, de előtte feltétlenül felhív a szállítás pontosításával kapcsolatban. A postára pontos összeget nem mondott, kb 3-3.5e Ft volt megbeszélve. Eljött a várva vár 10.17., de telefon semmi. Ekkor gondoltam felhívom, hogy mi újság. Első probléma, hogy változott az euró árfolyam, ezért nem tudja a megrendelésben szereplő áron adni, az új ár 135.000Ft. De, hogy én se járjak rosszul felajánlott egy középárat, vagyis kb postával együtt lenne 135.000Ft. Jó, mondtam rendben, mikor lesz szállítás. Ígéretével ellentétben nem pénteken hanem hétfőn fog árut kapni, csak ez után tudjuk egyeztetni a postázást, de feltétlen felhív. Hétfő este már 6 óra tájban elgondolkoztam, hogy telefonálni kellene. A telefonos beszélgetés sokadik próbálkozásra sikerült, de rögtön azzal nyitott, hogy elmúlt 5 óra, és "bezárt a bazár", nem tud foglalkozni a rendeléssel kapcsolatos kérdésekkel. Ekkor vázoltam neki a fenti dolgokat, hogy megígérte, hogy telefonál, de nem tette. Jó, kiderült, hogy mégse tud nekem TV-t küldeni, mivel a korábbi megrendeléseket kell teljesítenie, ezért csak egy hét múlva számítsak bármire, majd telefonál. Az esetleges újabb árfolyamváltozást is kalkuláljam be, mint lehetséges drágító tényezőt... A történet pedig ott folytatódott, hogy nagy meglepetésemre szerda délelőtt csönget a futár, hogy meghozta a kérdéses TV-t, amire 2 nappal előtte kijelentette az eladó, hogy biztos nem fogok kapni, de 140.000Ft-ot kellett fizetni, szóval újabb +5k az ígérettel ellentétben. Átvettem, kicsomagoltam, használom. A termék hibátlan, ezzel semmi gond nincs, de a hozzáállás...

    A lényeg:
    - A kint lévő ár semmit nem jelent, az aktuális beszerzési ár lesz a mérvadó, az meg ki tudja mennyi... Jogszabállyal ellentétesen ugye.
    - Az ígéret semmit se ér
    - Az adminisztráció a béka segge alatt, azt se tudják kinek küldtek TV-t és kinek nem
    - A legpofátlanabb pedig, hogy kényük-kedvük szerint módosítják a fizetendő összeget mindenféle jelzés nélkül
    - De legalább jó termékeket forgalmaznak, még így se drágán, bár egy +10k-val lett drágább a cucc. 156e-ért pedig lett volna Smart TV 5 év garanciával, de már mindegy...

    [ Szerkesztve ]

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák