Hirdetés
- Apple Watch
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- iPhone topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz KalkSperling #136339 üzenetére
Először is welcome to the real world. Megtapasztaltad mit jelent a samsung ügyfélszolgálat. A középső képen látható jelenségre azt mondani, hogy normális, na erre csakis ők képesek. Ha természetes, akkor miért nem ezzel reklámozzák?
Másodszor is, a hibát azonnal jelezned kellett volna, amint észrevetted. Főleg, ha már esetleg ki is csúsztál a jótállásból.
Ha még garanciális a TV (jótállási időn belül vagy) kérd a készülék javítását. Nem a véleményüket, a javítást. Amennyiben megtagadják, akkor békéltető testület. Szívesen segítek tanácsokkal, én már végigjátszottam ezt.
Ha már kifutottál a jótállási időből, akkor baromi nehéz helyzetben vagy...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen