Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kornel1000

    tag

    válasz Flashget #104996 üzenetére

    Csereutalvány kérésemre ezt a választ kaptam a Samsung ügyfélszolgálattól:" Sajnálattal értesültünk arról, hogy készülékével nem elégedett.

    Tájékoztatjuk, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt Központjában szerviz tevékenység nincs. A meghibásodott termékeink javítását szerződött szervizpartnereink végzik. Amennyiben Központunkba érkezik javításra vagy cserére vonatkozó kérelem, annak elbírálása szervizeink szakvéleménye alapján történik.
     
    Szervizpartnerünk tájékoztatása szerint a készülék legutóbbi javítása óta nincs tudomásuk hibás működésről, a javítást követően a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működött."

    Ekkor még ki sem jöttek megnézni a hibát ,nem még hogy javították:))
    Itt nem is az ár a fontos tényező.Hanem, hogy az ember a pénzéért elvárna egy hibátlan készüléket legyen az 100 000Ft vagy 500 000Ft.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák