- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz
Apone33 #2426 üzenetére
Vitatkoznom kell, bocs.
Ha elküldi, 2 lehetőség van.
1. rossz a proci. Tudjátok hogy jó volt, mit tegyen az eladó? Vállalja be a gar lejárta után, ráadásul a júzer esetleges hibájából eredő meghibásodást? Megpróbálnád erre rávenni mondjuk a Nokiát, intelt, Samsungot, stb.?
2. jó a proci - lehet fizetni a postát vissza, igaz, megnyugvás, de ha ekkor sem megy az embernél, mit tesz az eladó? Mindamellett ha korábban ment nála, kicsi is az esély erre a variációra, vagyis kár kockáztatni.
3. lehetőség a kettőből: fel sem adja, mert tudja hogy elrontotta, és lehet magyarázkodni hogy márpedig nem jött meg, ne is kérje az eladótól[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.