- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Xiaomi Mi 9T (kódnév: davinci) topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pluhm
aktív tag
válasz Kofka04 #10913 üzenetére
Nekem úgy működik a mobil fizetés, hogy előtte a következő lépéseket teszem: 1. bekapcsolom a telefonon az NFC-t :-), 2. ujjlenyomattal feloldom a kijelzőt (ez állítólag fontos, hogy mindenképpen ujjlenyomatos feloldás legyen), 3. ki van rakva a Simple alkalmazás widgetje a telefonom főképernyőjére, itt rányomok az ott lévő bakkártyára, 4. odatartom a telefont a POS terminálhoz, majd megjelenik a Simple alkalmazásban a pipa, hogy sikeres a fizetés! Korábban nem volt kirakva a widget, csak simán feloldottam a kijelzőt és odatartottam, így is működött a fizetés, de kb. két hetente egyszer-csak abbamaradt a helyes működés (a Simple alkalmazás le volt lakatolva, állandóan futott, akkumulátor kímélő ki volt rá kapcsolva). Ilyenkor újra kellett telepítenem a Simple alkalmazást, hozzáadni a bankkártyát, beállítani..stb. Amióta a widgetes megoldást használom, nincsen ilyen problémám, mindig megy a fizetés.
[ Szerkesztve ]