- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mura
csendes tag
A dízelnek nagyon is megvan a helye - az autópályán. Volt alkalmam már beletenni dízelekbe jó félmillió kilométert, szeretem is a karakterisztikáját egy jó turbós dízelnek (pl. az S80 D5-öt nagyon szerettem, szintúgy a Passat PD-TDI DSG-t, de a Ford-os TDCi-k közül a kétliteresek is finomak). A villanyautó pont ott van viszont elemében, ahol egy dízel elvérzik - város-elővárosban. Volt alkalmam hosszabbn városi használat (óvoda-járatok rendszeresen) után az S-Maxot szervizeltetni - éppen csak a torka nem volt véres, holott rendszeresen kivittem autópályára is (munka folytán egy-egy Győr-Vásárosnamény úton volt lehetősége "levegőt venni"). A turbós dízel (vagy benzines ugyanúgy) a közvetlen befecskendezéssel együtt bekormolódik, lerakódik a szutyok a szívócsatornában, az EGR szelepnél, mindenhol. Városban egy villanyosnak nincs párja.
[ Szerkesztve ]
Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
vicze
félisten
Ah...
Nem arról van szó, hogy megelőzöl-e egy szerencsétlen Leaf-et egy GTI-vel, hanem hogy pirosnál ha akar ott hagy-e mint a szar, és megsúgom hogy ott fog hagyni. Ez tény és nem igazán értem mit kell rajta vitatkozni, azt is leírtam, hogy miért van így, és hanem látod be akkor nem, nem érted hogyan működik egyáltalán nem.
Meg egyszer azt nem érted meg, hogy a nyomaték azonnal minden nemű késleltetés nélkül van leadva, ez egyszerűen a motor tulajdonság semmi köze a váltóhoz, vagy bármi máshoz.
Emlekztetnék mindenkit, hogy 0-50/70-ről volt szó, ahol az elektromos autónak a legnagyobb előnye van, mert már nem tudom hányadot mondom, azonnali a teljesítmény leadás, nem kell felépíteni, mint hagyományos motornál.
Egyszerűen csak ülj be egy értelmes elektromos autóba és megérted.És nincs elektromos autóm és nem is lesz jódarabig, egyszerűen hülyeséget ne állítsunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB